Eikö kukaan muu nainen ole suostunut olemaan tekemättä aborttia miehen suostuttelun takia?

• Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
surullinen äiti
ehkäisy petti ja oltiin 2v oltu aviossa. Mies sai suostuteltua mut olemaan tekemättä aborttia lupasi osallistu lapsen hoitoon yms. eipä juurikaan ole hoitoon osallistunut enkä minä tunne mitään suurta rakkaudentunnetta lasta kohtaan. Harmittaa kun teimme hänet, miehelläkin on ´rakkaus lapseen vähentynyt todella pieneen.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;22286359:
En ole ammattivalittaja, eikö normaali työssäkäyvä äiti saisi olla rakastamatta lastaan?
Juu, et ole, et.:xmas: Eihän sun ole pakko rakastaa lastasi. Itseasiassa sähän voit antaa sen vaikka adoptioon. :) Ehkä sitäkautta löytyisi rakastavat vanhemmat.

surullinen äiti
ei niitä lapsia tuosta vaan toiselle anneta. Harmittaa kun luulin että jos en tee aborttia että olisin tehnyt oikein mutta en tehnytkään koska rakkautta lapseen ei tule.

26
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;22286383:
ei niitä lapsia tuosta vaan toiselle anneta. Harmittaa kun luulin että jos en tee aborttia että olisin tehnyt oikein mutta en tehnytkään koska rakkautta lapseen ei tule.
no sulle annettiin näköjään tuosta vaan.

:(
Aika tunneköyhä ihminen olet, jos et omaa lastasi rakasta, mutta en yhtään epäile, etteikö sinunkaltaisiasi ole! Et ehkä voi sille mitään. Vika voi olla jopa lievässä aivovauriossa, ettei ihminen tunne empatiaa (oikeasti, tätä on tutkittu, eikä tämä ole mitään v**lua ). Säälin... Ikävä, auttaa en kyllä osaa! Ainoa ehdotus on: erotkaa, jätä lapsi miehelle, joka ilmeisesti lapsesta kuitenkin välittää..

"joopajoo"
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;22286383:
Mut etkös sinä jo sillon aikoinaan antanut yhden lapsen adoptioon? Miksi et sitten nyt voisi?

:(
Kannattaa varmasti hakeutua terapiaan, sen verran vakavalta tilanne kuulostaa. Jos mietit omaa lapsuuttasi, niin alkaa varmasti selvitä, miksi tunnesidettä on niin vaikea muodostaa:(

rr
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;22286309:
ehkäisy petti ja oltiin 2v oltu aviossa. Mies sai suostuteltua mut olemaan tekemättä aborttia lupasi osallistu lapsen hoitoon yms. eipä juurikaan ole hoitoon osallistunut enkä minä tunne mitään suurta rakkaudentunnetta lasta kohtaan. Harmittaa kun teimme hänet, miehelläkin on ´rakkaus lapseen vähentynyt todella pieneen.
Hei! Mistä syystä olet surullinen? Mikä sai sinut valitsemaan nikiksesi "äiti"? Mitä äitinä oleminen sinulle merkitsee? Tuntuuko missään lapsen hymy/halaus? Miltä tuntui, kun sait hänet ensimmäisen kerran syliin? Kuinka pieni hän on vielä? Jotkut naisethan paremmin pärjäävät isompien lasten kanssa. Saatko sinä koskaan sitä paljon puhuttua "omaa aikaa?" Oletko vain väsynyt...

Minulla oli yksi aikuinen ihminen(mummu) joka rakasti ja välitti ja jolla oli aikaa hoitaa minua. Osaltaan sen vuoksi minä pystyn tuntemaan rakkautta... Ja meillä kotona ei ollut juuri muita ongelmia kuin 2 työnarkomaania vanhempina.

Yhteistyössä