Eikö ketään kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on erittäin epätodennäköistä, että muslimimies kääntyisi kristityksi. Minun on myös vaikea ymmärtää, miten jotkut ihmiset voivat olla niin äärettömän sinisilmäisiä ja naiiveja muslimien suhteen.
Vaikea yhtälö tosiaan. Uskontokysymys on ollut mm. Kristillisen liiton vaaliohjelmassa ja taisi se PS:lläkin olla ... maininta "kristityistä maahanmuuttajista". Toivottavasti joku keksii miten tällaiset ongelmat ratkotaan. Aivopesua (= koulutusta) se todellakin vaatii, mutta mistä resurssit?

Rakastuminen ei katso ihmisen taustaa... ja toisaalta, jos pelkää rakastua, on ikuisesti joko suunnitelmaliitossa tai sinkkuna.
 
""It's confused with racism. An incredible number of people think Islam is a race."And so they think if you criticise Islam you're being racist."

Ihan hyviä näkemyksiä. Onhan se erikoista, että jos sattuu piirtämään pilakuvan, joka muistuttaa Islamin profeettaa, saa kuolemantuomion.... missä on uskonnon perusidea armahduksesta?
 
vierailija
""It's confused with racism. An incredible number of people think Islam is a race."And so they think if you criticise Islam you're being racist."

Ihan hyviä näkemyksiä. Onhan se erikoista, että jos sattuu piirtämään pilakuvan, joka muistuttaa Islamin profeettaa, saa kuolemantuomion.... missä on uskonnon perusidea armahduksesta?
Tässäpä sinulle päivän "huulipyöreänä" hämmästyksestä, kuinka armollisia jotkut muslimit osaavatkaan olla.
Koko käsite "armollisuus" saa ihan uusia ulottuvuuksia.:eek:

 
Suhun ei ehkä uppoa, mutta suureen osaan naisista uppoaa.
En lähde yksityiskohtaisemmin kertomaan mutta he osaavat olla todella valloittavia.

Suomalaiset naiset eivät ole tottuneet olemaan maailman kauneimpia/parhaimpia/seksikkäimpiä/jne naisia, ja tältä tuntuu kun on esim. Arabin kanssa.
Hmm, mielenkiintoista. Itselläni ei ole mitään ulkonäköön liittyviä komplekseja ja luulen, että minua ärsyttäisi vaan, jos edes epäsuorasti verrattaisiin muihin tyyliin "olet kauniimpi kuin kaikki muut". En nimittäin koe kilpailevani ulkonäössä tai seksikkyydessä muiden naisten kanssa. Se riittää, että kumppani haluaa juuri minua. En ole koskaan ajatellut, olenko kumppanini mielestä "maailman ihanin", koska en ajattele tuolla lailla. Mutta nyt jos mietin, niin kyllä minusta on aina tuntunut, että juuri minä olen hänen mielestään ihana, kaunis ja seksikäs. Ei siihen tarvita arabia ;)

Veikkaan, että minuun tosiaan ei juuri tuon tyyppinen imartelu uppoaisi. Harmi ettet halua kertoa tarkemmin, olisi nimittäin kiinnostanut.
 
Niin, ei pitäisi yleistää. Onko nyt niin, että koulutetut naiset elävät "kranttuina" sinkkuina ja eivät siis rakastu/lisäänny siten kuin kouluttamattomat? Tällöinhän "idiotismi" lisääntyy jälkipolvissa (tästä oli jokin hassu elokuva taannoin).

Mielestäni parisuhteelle on edelleen tilausta, mutta kaipa sinkkunakin tai esimerkiksi aseksuaalisena voi elää onnellisena.
  • Ehkä eivät vaan huoli ketä tahansa ja sopivaa kumppania ei ole ilmaantunut. Ei kyse varmaankaan ole mistään vakaumuksellisesta sinkkuudesta, vaikka toki moni myös on huomannut, että oikeastaan tykkää elää itsekseen. Aseksuaalisuus ei muuten sulje pois parisuhdetta - jos sille toiselle osapuolelle vaan on ok, ettei suhteeseen kuulu seksi. Esim toinen aseksuaali ymmärtäisi tämän.
 

Yhteistyössä