Eikö ketään kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ajattelin vaan, että eihän nuo muslimit yleensä päästä naista mihinkään, niin mites ne töissä käy? Ja vielä, asun itsekkin ulkomailla ja minulla on ihan henkilökohtaista kokemusta muslimeista töiden puolesta. En ole itsekkään naimisissa suomalaisen miehen kanssa, mutta mies on kuitenkin länsimaalainen joten kulttuurieroja ei ole.
Fundamentalistit eivät päästä, mutta suomalainen nainen toivottavasti tietää ja tuntee oman arvonsa eikä ryhdy suhteeseen fundamentalistin kanssa. Tai jos erehtyy niin tekemään, ottaa eron asian selvittyä. Tuskinpa sinäkään uskot, että kaikki muslimit olisivat fundamentalisteja.

Jos olisin sinkku ja jos haluaisin löytää jonkun miehen, voisin kyllä olla ei-länsimaisen kanssa, jos vaan arvomaailmat ja ajattelutavat osuisivat yksiin eikä sellaisia kulttuurieroja olisi, jotka häiritsisivät. Se nyt on ihan sama, millaisesta ruuasta toinen tykkää tms. Arvomaailmojen erot olisivat este suhteelle. Tai sitten vaikka sellainen (mikä voisi tulla eteen suomalaisenkin kanssa), että jos toinen olisi kauhean sukurakas ja haluaisi aina olla sukulaistensa kanssa ja kutsuisi monta kerta viikossa sukulaisiaan meille tms. Tykkään omasta rauhasta, joten ei tuollaisesta tulisi mitään - ellei sitten hän ymmärtäisi ja siirtäisi sukutapaamisiaan jonnekin muualle. Ja toki, jos toinen olisi harras muslimi tai harras kristitty, en usko että suhde voisi onnistua, itse kun en mitään uskontoja tunnusta.
 
vierailija
Ajattelin vaan, että eihän nuo muslimit yleensä päästä naista mihinkään, niin mites ne töissä käy? Ja vielä, asun itsekkin ulkomailla ja minulla on ihan henkilökohtaista kokemusta muslimeista töiden puolesta. En ole itsekkään naimisissa suomalaisen miehen kanssa, mutta mies on kuitenkin länsimaalainen joten kulttuurieroja ei ole.
No sä olet väärässä. Kun suurin osa noista suhteista on ihan normaaleja. Sitten on joitain jossa joku on ottanut sen hunnun mut se on aika harvinaista. Jos sä kuvittelet että kaikki muslimit on samanlaisia niin oot pahasti väärässä. Noita on myös eronneita joten ei sekään pidä paikkaansa ettei vois erota. Mä en jaksa tästä aiheesta enempää kun te ootte niin pinttyneitä ja tietämättömiä.
 
vierailija
Fundamentalistit eivät päästä, mutta suomalainen nainen toivottavasti tietää ja tuntee oman arvonsa eikä ryhdy suhteeseen fundamentalistin kanssa. Tai jos erehtyy niin tekemään, ottaa eron asian selvittyä. Tuskinpa sinäkään uskot, että kaikki muslimit olisivat fundamentalisteja.

Jos olisin sinkku ja jos haluaisin löytää jonkun miehen, voisin kyllä olla ei-länsimaisen kanssa, jos vaan arvomaailmat ja ajattelutavat osuisivat yksiin eikä sellaisia kulttuurieroja olisi, jotka häiritsisivät. Se nyt on ihan sama, millaisesta ruuasta toinen tykkää tms. Arvomaailmojen erot olisivat este suhteelle. Tai sitten vaikka sellainen (mikä voisi tulla eteen suomalaisenkin kanssa), että jos toinen olisi kauhean sukurakas ja haluaisi aina olla sukulaistensa kanssa ja kutsuisi monta kerta viikossa sukulaisiaan meille tms. Tykkään omasta rauhasta, joten ei tuollaisesta tulisi mitään - ellei sitten hän ymmärtäisi ja siirtäisi sukutapaamisiaan jonnekin muualle. Ja toki, jos toinen olisi harras muslimi tai harras kristitty, en usko että suhde voisi onnistua, itse kun en mitään uskontoja tunnusta.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Kyllä minulla on paljon muunmaalaisia ystäviä jo ihan siitä syystä että en asu Suomessa. Tyttärelläni on myös Irakilainen ystävä ja paljon Aasialaisia ystäviä. Itse tunnen inhoa Lähi-Idän miehiä kohtaan lähinnä siksi, että minut koitti, kun olin parikymppinen, raiskata nimenomaan Irakilainen mies. Se jätti syvät jäljet. En voi sille mitään.
 
vierailija
No sä olet väärässä. Kun suurin osa noista suhteista on ihan normaaleja. Sitten on joitain jossa joku on ottanut sen hunnun mut se on aika harvinaista. Jos sä kuvittelet että kaikki muslimit on samanlaisia niin oot pahasti väärässä. Noita on myös eronneita joten ei sekään pidä paikkaansa ettei vois erota. Mä en jaksa tästä aiheesta enempää kun te ootte niin pinttyneitä ja tietämättömiä.
Mutta nyt tänne tulevat ovat maista joissa islam on erittäin vahvaa.
Voit katsoa montako prosenttia näiden maiden väestöstä on vahvasti islamin uskoisia.
Eli on varmaan ylkimiljoonasta, että meille sattuisi joku sekundäärinen muslimi tänne Suomeen.

Ei se sitä tarkoita, että he täällä muuttuvat liberaaleiksi jos heille annetaan turva ja suoja. Tilastoja katsomalla heidän tapansa olla kiitollinen näkyy vähän toisella tavalla kuin toivoimme!!!!
 
vierailija
Fundamentalistit eivät päästä, mutta suomalainen nainen toivottavasti tietää ja tuntee oman arvonsa eikä ryhdy suhteeseen fundamentalistin kanssa. Tai jos erehtyy niin tekemään, ottaa eron asian selvittyä. Tuskinpa sinäkään uskot, että kaikki muslimit olisivat fundamentalisteja.

Jos olisin sinkku ja jos haluaisin löytää jonkun miehen, voisin kyllä olla ei-länsimaisen kanssa, jos vaan arvomaailmat ja ajattelutavat osuisivat yksiin eikä sellaisia kulttuurieroja olisi, jotka häiritsisivät. Se nyt on ihan sama, millaisesta ruuasta toinen tykkää tms. Arvomaailmojen erot olisivat este suhteelle. Tai sitten vaikka sellainen (mikä voisi tulla eteen suomalaisenkin kanssa), että jos toinen olisi kauhean sukurakas ja haluaisi aina olla sukulaistensa kanssa ja kutsuisi monta kerta viikossa sukulaisiaan meille tms. Tykkään omasta rauhasta, joten ei tuollaisesta tulisi mitään - ellei sitten hän ymmärtäisi ja siirtäisi sukutapaamisiaan jonnekin muualle. Ja toki, jos toinen olisi harras muslimi tai harras kristitty, en usko että suhde voisi onnistua, itse kun en mitään uskontoja tunnusta.
Suurin osa suomalaisista naisista jotka ovat muslimimiehen kanssa ovat tossun alla eivätkä pääse minnekään.:)
Osa käyttää jopa päässään rättiä.
 
vierailija
Mutta nyt tänne tulevat ovat maista joissa islam on erittäin vahvaa.
Voit katsoa montako prosenttia näiden maiden väestöstä on vahvasti islamin uskoisia.
Eli on varmaan ylkimiljoonasta, että meille sattuisi joku sekundäärinen muslimi tänne Suomeen.

Ei se sitä tarkoita, että he täällä muuttuvat liberaaleiksi jos heille annetaan turva ja suoja. Tilastoja katsomalla heidän tapansa olla kiitollinen näkyy vähän toisella tavalla kuin toivoimme!!!!
Tästä minä olen samaa mieltä. Miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää tämä asia?
 
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Kyllä minulla on paljon muunmaalaisia ystäviä jo ihan siitä syystä että en asu Suomessa. Tyttärelläni on myös Irakilainen ystävä ja paljon Aasialaisia ystäviä. Itse tunnen inhoa Lähi-Idän miehiä kohtaan lähinnä siksi, että minut koitti, kun olin parikymppinen, raiskata nimenomaan Irakilainen mies. Se jätti syvät jäljet. En voi sille mitään.
Tuo lienee ihan ymmärrettävää. Luultavasti itse saattaisin tuntea samoin - tai varmaan tuntisinkin. Usein esim. johonkin ihmiseen on vaikea suhtautua neutraalisti, jos hänestä tulee (ulkoisesti) mieleen joku ikävä ihminen, vaikka joku vanha koulukiusaaja. Raiskausyritys on aika rankka kokemus, joten ei ole ihme, jos karsastaa ihmisiä, joista tulee tekijä mieleen.
 
vierailija
Fundamentalistit eivät päästä, mutta suomalainen nainen toivottavasti tietää ja tuntee oman arvonsa eikä ryhdy suhteeseen fundamentalistin kanssa. Tai jos erehtyy niin tekemään, ottaa eron asian selvittyä. Tuskinpa sinäkään uskot, että kaikki muslimit olisivat fundamentalisteja.

Jos olisin sinkku ja jos haluaisin löytää jonkun miehen, voisin kyllä olla ei-länsimaisen kanssa, jos vaan arvomaailmat ja ajattelutavat osuisivat yksiin eikä sellaisia kulttuurieroja olisi, jotka häiritsisivät. Se nyt on ihan sama, millaisesta ruuasta toinen tykkää tms. Arvomaailmojen erot olisivat este suhteelle. Tai sitten vaikka sellainen (mikä voisi tulla eteen suomalaisenkin kanssa), että jos toinen olisi kauhean sukurakas ja haluaisi aina olla sukulaistensa kanssa ja kutsuisi monta kerta viikossa sukulaisiaan meille tms. Tykkään omasta rauhasta, joten ei tuollaisesta tulisi mitään - ellei sitten hän ymmärtäisi ja siirtäisi sukutapaamisiaan jonnekin muualle. Ja toki, jos toinen olisi harras muslimi tai harras kristitty, en usko että suhde voisi onnistua, itse kun en mitään uskontoja tunnusta.
Ensinnä haluan toivottaa kaikille kristityille morsiamille mitä suurinta onnea avioliitossanne.

Olen itse eronnut muslimista sekä serkkuni samaten vuosia aiemmin.Uskokaa meitä,naiset muslimi on alussa niin ihana ja hellä (haluaa kansalaisuuden ellei sitä jo ole),haluaa naimisiin HETI ja LAPSEN HETI (älkää herran nimessä suostuko).
Perheelleenne esitetään niin unelmavävyä kuin olla voi tai sitten heitä ei edes alennuta tapaamaan.Riippuen auttavatko vanhempasi rahallisesti teitä(=rahat menevät hänelle tavalla tai toisella).
Suostutelkaa sisarenne,tyttärenne,ystävänne,kaikki naispuoliset läheisenne pysymään noista niin valloittavan komeista ja alkuun hyvätapaisista muslimimiehistä eroon.He huijaavat,varastavat,nostavat rahaa sossulta,kelalta ja tekevät pimeitä töitä sekä viettävät öitä alkuhuumanne mentyä (ja miksei sen aikanakin) muiden naisten sängyssä.

Mutta naiset eivät saa käydä missään esim.tyttöystävien kanssa avioiduttuaan (muut miehet katselevat ja tanssia ei muiden miesten kanssa saa).Useimmat haluavat myös hunnuttavan ainakin kasvonsa ja hiuksensa ulkona liikuttaessa.Mieluiten käännytte islamiin,joka ei todellakaan ole mikään naisen uskonto (tuskin monikaan on,mutta tämä vähiten).Lapsenne kasvatetaan pakosta muslimeiksi(isän tahto ratkaisee,ei äidin).Poika ympärileikataan,se on pakollista ja kaikista ei niin paha asia,pitää paikat hygienisempina.Entäs jos olet nainut somalin ja saanut tyttövauvan,joka halutaan lähettää "kotimaahansa vierailulle" eli lapsi ympärileikataan siellä,missä sinulla ei ole mitään valtaa.Musliminainenhan ei saa naida kristittyä naista muuten.

Kun olet nainut muslimin ja onneton myös tehnyt lapsia (yleensä Suomeen tulleet muslimit ovat sivistymättömiä ja kouluttamattomia,mutta hienoa,jos olet naimisissa kunnon,vaka-varaisen suomalaisen ammatin osaavan muslimin kanssa.Heitä ei kapakoissa tapaa nimittäin.Kunnon muslimit nimittäin välttävät discoja,alkoholia,huumeita,pillereitä,huoria,kapakoita jne.Ja niin,suomalainen nainen on 99% muslimeista huora)

Jos todella pidätte muslimimiehiä tumminen silmineen ja komeine olemuksineen kertakaikkisen vastustamattomina niin vain tapailkaa heitä.Harrastakaa seksiä(suojattua!He jos ketkä aina anovat seksiä ilman kndomia koska se tuntuu paremmalta ja naisella on mahdollisuus tulla raskaaksi ja miehellä mahdollisuus saada Suomen kansalaisuus)


Jos muslimimiehellä,jota kuitenkin haluatte tai olette jo alkaneet tapailla,on

1) ei pakolaisia,turvapaikanhakijoita ymv.he haluavat vain yhtä asiaa=Suomen Kansalaisuutta

2)vakituinen,suomalainen työpaikka (se takaa teille suomalaiset juhlapyhät plus sen,että mies haluaa tosissaan sopeutua Suomeen ja sen kulttuuriin)

3) ei aiempia avioliittoja saati lapsia (silloin vaimoja on useimmiten myös useampia ja lapsiin hupenevat kaikki rahanne.Muistakaa,että päävaimo antaa luvan ottaa uuden jalkavaimon,se lupa on naiselta saatava vaikkapa Suomessa monikaan ei niin tee)

4) ehdottomasti oltava JO NYT Suomen kansalaisuus (joka on luultavasti tullut suomalaisen naisen sinisilmäistä rakkautta hyväksikäyttäen TAI maksamalla suomalaiselle naiselle,että esittävät avioparia kunnes mies saa Suomen kansalaisuuden)

5)ehdottomasti oltava laillinen passi

6) ns.ei uskontoaan harjoittava muslimi,mutta uskoo Jumalan ( ei fanaatikkoa,tai jatkuvasti rukoilevaa,auotossakin.Itse kaaduin raskaana,aloin saamaan supistuksia ja sairaalassa sain keskenmenon -ja mies rukoili rukoilunsa loppuun ennen kuin vei minut sairaalaan.Ja kaiken päätteeksi syytti minua lapsemme kuolemasta.)


Lista on PITKÄ ja aiheellinen! Kuunnelkaa sukulaisianne,vanhempianne,kuulkaa pahat asiat,kuulkaa hyvät asiat,käyttäkää aivojanne, ei sydäntänne ( se meillä naisilla on niin kovin pehmeä ja rakastava).
älkääkä IKINÄ antako paperittoman muslimin PAKOTTAA/SUOSTUTELLA (minun on mentävä pois sinun rakkaani luota,kunpa voisin jäädä ainoan ensimmäisen rakkaani luo ja muuta samanlaista soopaa) sulokielenkääntein AVIOLIITTOON saati LAPSEN tekoon.Siitä alkaa suomaisen naisen helvetti pahimmillaan.

Kuunnelkaa jo vihdoin niitä suomalaisnaisia,jotka ovat kokeneet ja kokevat joka kirottu päivä tämän elämäntyylin.On vielä niin paljon sanottavaa ja lisättävää,mutta aika ei riitä.
 
Suurin osa suomalaisista naisista jotka ovat muslimimiehen kanssa ovat tossun alla eivätkä pääse minnekään.:)
Osa käyttää jopa päässään rättiä.
Se on sitten oma valita ruveta kynnysmatoksi. Tosin en nyt tiedä, voiko sanoa että suurin osa. Mutta ehkä olisi syytä kasvattaa omista tyttäristä vähän feministisempiä eikä aina niitä myötäilijöitä, jotka ottavat kiltisti ja kyselemättä miehen sukunimen, miehen uskonnon, miehen tavat ja tekevät kaikki kotityöt, kun "tää on meidän perheen valinta".

Eri asia sitten, jos on kääntynyt muslimiksi jo ennen miehen tapaamista. Mutta en minäkään ymmärrä, miksi miehen takia pitää tehdä kaikki perässä. Tosin samoin sanoisin myös miehen takia kristityksi kääntyvästä.
 
vierailija
Tuo lienee ihan ymmärrettävää. Luultavasti itse saattaisin tuntea samoin - tai varmaan tuntisinkin. Usein esim. johonkin ihmiseen on vaikea suhtautua neutraalisti, jos hänestä tulee (ulkoisesti) mieleen joku ikävä ihminen, vaikka joku vanha koulukiusaaja. Raiskausyritys on aika rankka kokemus, joten ei ole ihme, jos karsastaa ihmisiä, joista tulee tekijä mieleen.
Kiitos, että ymmärrät minua. Joidenkin on hyvin vaikea suhtautua tähän asiaan tuolla tavoin.
 
Mutta nyt tänne tulevat ovat maista joissa islam on erittäin vahvaa.
Voit katsoa montako prosenttia näiden maiden väestöstä on vahvasti islamin uskoisia.
Eli on varmaan ylkimiljoonasta, että meille sattuisi joku sekundäärinen muslimi tänne Suomeen.

Ei se sitä tarkoita, että he täällä muuttuvat liberaaleiksi jos heille annetaan turva ja suoja. Tilastoja katsomalla heidän tapansa olla kiitollinen näkyy vähän toisella tavalla kuin toivoimme!!!!
Se on totta, että konservatiivi ei ihan helposti muutu liberaaliksi. Mutta jos henkilö sattui jo kotimaassaan olemaan omilla aivoillaan ajatteleva, hän voi hyvinkin omaksua hyviksi katsomiaan asioita länsimaisesta kultuurista. Tai vaikka ei kauheasti omaksuisi, tajuaa ehkä paremmin sen, että tämä maa ja kulttuuri on erilainen ja hänelle se on ihan ok. On niitä sekundäärejä ja maltillisia muslimejakin, ja luulisi että juuri suomalaisten kanssa avioituneet olisivat todennäköisemmin niitä.
 
vierailija
No sä olet väärässä. Kun suurin osa noista suhteista on ihan normaaleja. Sitten on joitain jossa joku on ottanut sen hunnun mut se on aika harvinaista. Jos sä kuvittelet että kaikki muslimit on samanlaisia niin oot pahasti väärässä. Noita on myös eronneita joten ei sekään pidä paikkaansa ettei vois erota. Mä en jaksa tästä aiheesta enempää kun te ootte niin pinttyneitä ja tietämättömiä.
Uskallan kyllä epäillä, että olen tavannut muslimeja paljon enemmän kuin sinä ja tiedän heidän tavoistaan aika paljon. Toki heissäkin on eroja, se on kyllä totta.
 
Ensinnä haluan toivottaa kaikille kristityille morsiamille mitä suurinta onnea avioliitossanne.

Olen itse eronnut muslimista sekä serkkuni samaten vuosia aiemmin.Uskokaa meitä,naiset muslimi on alussa niin ihana ja hellä (haluaa kansalaisuuden ellei sitä jo ole),haluaa naimisiin HETI ja LAPSEN HETI (älkää herran nimessä suostuko).
No höh, hälytyskellojen pitäisi soida päässä, jos kuka tahansa - muslimi, kristitty tai ateisti - haluaisi väen vängällä naimisiin HETI ja samoin LAPSEN HETI.

Perheelleenne esitetään niin unelmavävyä kuin olla voi tai sitten heitä ei edes alennuta tapaamaan.Riippuen auttavatko vanhempasi rahallisesti teitä(=rahat menevät hänelle tavalla tai toisella).
No höh, uudestaan. Miksi naisen vanhempien rahat päätyisivät miehelle? Eihän tuollainen ole mitenkään normaalia, ja ihan idioottimaista että kukaan suostuu tuollaiseen.

Mutta naiset eivät saa käydä missään esim.tyttöystävien kanssa avioiduttuaan (muut miehet katselevat ja tanssia ei muiden miesten kanssa saa).Useimmat haluavat myös hunnuttavan ainakin kasvonsa ja hiuksensa ulkona liikuttaessa.Mieluiten käännytte islamiin,joka ei todellakaan ole mikään naisen uskonto (tuskin monikaan on,mutta tämä vähiten).Lapsenne kasvatetaan pakosta muslimeiksi(isän tahto ratkaisee,ei äidin).Poika ympärileikataan,se on pakollista ja kaikista ei niin paha asia,pitää paikat hygienisempina.Entäs jos olet nainut somalin ja saanut tyttövauvan,joka halutaan lähettää "kotimaahansa vierailulle" eli lapsi ympärileikataan siellä,missä sinulla ei ole mitään valtaa.Musliminainenhan ei saa naida kristittyä naista muuten.
No höh kolmannen kerran. Eihän tähän asti päädytä, jos nainen on riittävän itsenäinen ja fiksu ja lähtee suhteesta sen ensimmäisen oudon asian jälkeen, jonka mainitsit jo tuolla aiemmin, eli liian aikaisen naimisiin kärttämisen tai viimeistään appivanhempien rahojen kavaltamisen jälkeen. Tai jos naimisiin olisi ehditty mennä, niin jos alkaa tulla vaatimuksia hunnuttautumisesta tai menemisten rajoittamisesta, silloin on aika lopettaa suhde eikä hankkia mitään lapsia.

Vaatia ja ehdottaa voi aina. Mutta tyhmä suostuu niihin vaatimuksiin.

3) ei aiempia avioliittoja saati lapsia (silloin vaimoja on useimmiten myös useampia ja lapsiin hupenevat kaikki rahanne.Muistakaa,että päävaimo antaa luvan ottaa uuden jalkavaimon,se lupa on naiselta saatava vaikkapa Suomessa monikaan ei niin tee)
Mitä ihmettä oikein höpiset? Miten toiset vaimot voisivat tulla yllätyksenä ja miksi kuvittelet, ettei nainen voisi ottaa eroa, jos mies alkaa höpöttää että haluaa jalkavaimoja? Ihan kummallista juttua kirjoittelet. Mutta onhan se totta, että varmaan muslimeissakin on niitä, jotka haluaisivat rinnakkaissuhteita. Niin on suomalaisissakin. Mutta onneksi sellaista tilannetta ei ole pakko sietää.
 
#59 Vieras / muslimin kanssa naimisissa olleen kirjoitus on ajatuksia herättävä. Rakastuminen on tosiaan jonkin asteista sokeaa hulluutta (lähde: THL).

Pitäisikö maahantulevien miesten kääntyä ensin kristityiksi ja oppia maan tavoille/arvoille, ennen kuin he saisivat "lupaa" tapailla (helposti) rakastuvia naisiamme?

Kusetusmentaliteetti tuntuu olevan normi näissä kehittyvissä maissa. Heidän on "helppo" kusettaa meitä rehtejä ja sinisilmäisiä "herran pelossa" eläneitä ihmisiä. Miten tällaisen käytösmallin voisi sitten karsia pois maahanmuuttajilta? Kouluttamallako?
 
vierailija
Koska musulmaanit saa päämme enemmän pyörälleen kaikilla kehuilla yms, mitä suomalaismiehet vähemmän harrastavat, niin ihan hyvää infoa tässä ketjussa on suomalaisille naisille, jotka hurmiossaan on valmiita rekemään huonoja päätöksiä.

Nuo tummat ja tuliset miehet ovat oikeasti todella kiihkeitä ja itsekin meinasin joskus hairahtaa.

En voi verrata edes suomalaista ja arabilaista miestä makuukammarin puolella. Heidät on luotu rakastajiksi.

Kokemusta riittää molemmista.:oops:
 
vierailija
#59 Vieras / muslimin kanssa naimisissa olleen kirjoitus on ajatuksia herättävä. Rakastuminen on tosiaan jonkin asteista sokeaa hulluutta (lähde: THL).

Pitäisikö maahantulevien miesten kääntyä ensin kristityiksi ja oppia maan tavoille/arvoille, ennen kuin he saisivat "lupaa" tapailla (helposti) rakastuvia naisiamme?

Kusetusmentaliteetti tuntuu olevan normi näissä kehittyvissä maissa. Heidän on "helppo" kusettaa meitä rehtejä ja sinisilmäisiä "herran pelossa" eläneitä ihmisiä. Miten tällaisen käytösmallin voisi sitten karsia pois maahanmuuttajilta? Kouluttamallako?
Se on erittäin epätodennäköistä, että muslimimies kääntyisi kristityksi. Minun on myös vaikea ymmärtää, miten jotkut ihmiset voivat olla niin äärettömän sinisilmäisiä ja naiiveja muslimien suhteen.
 
#59 Vieras / muslimin kanssa naimisissa olleen kirjoitus on ajatuksia herättävä. Rakastuminen on tosiaan jonkin asteista sokeaa hulluutta (lähde: THL).

Pitäisikö maahantulevien miesten kääntyä ensin kristityiksi ja oppia maan tavoille/arvoille, ennen kuin he saisivat "lupaa" tapailla (helposti) rakastuvia naisiamme?

Kusetusmentaliteetti tuntuu olevan normi näissä kehittyvissä maissa. Heidän on "helppo" kusettaa meitä rehtejä ja sinisilmäisiä "herran pelossa" eläneitä ihmisiä. Miten tällaisen käytösmallin voisi sitten karsia pois maahanmuuttajilta? Kouluttamallako?
Miksi maallistuneessa Suomessa edellytettäisiin kristinuskoa?

Vähän naisia aliarvioivaa pitää heitä "helposti rakastuvina höpsöinä", etenkin kun todellisuus tuntuu olevan toinen. Yhä useampi nainen elää sinkkuna, varsinkin koulutetuista, eli ei se siltä vaikuta, että ihan kauhean sinisilmäisesti ja helposti rakastuttaisiin.

Parempi, että ei kasvateta tyttöjä "herran pelossa" eikä opeteta heille, että parisuhde ja miehet ovat elämän tärkein sisältö.
 
Koska musulmaanit saa päämme enemmän pyörälleen kaikilla kehuilla yms, mitä suomalaismiehet vähemmän harrastavat, niin ihan hyvää infoa tässä ketjussa on suomalaisille naisille, jotka hurmiossaan on valmiita rekemään huonoja päätöksiä.

Nuo tummat ja tuliset miehet ovat oikeasti todella kiihkeitä ja itsekin meinasin joskus hairahtaa.

En voi verrata edes suomalaista ja arabilaista miestä makuukammarin puolella. Heidät on luotu rakastajiksi.

Kokemusta riittää molemmista.:oops:
Ai millaisilla kehuilla? Jos tarkoitat jotain "sun silmät on kuin tähdet" -tyyppisiä latteuksia, niin eikö tuollaisilta mene pohja pois, kun ei alunperinkään kasvateta tyttöjä olemaan riippuvaisia toisten kehuista. Ei sellainen nainen, joka kaipaa parisuhteelta jotain vähän syvällisempää, mene sekaisin jostain persoonattomista kehumisista. Tokihan kumppanilta haluaa kuulla kehujakin, mutta terveen itsetunnon omaavalle ne eivät ole seurustelussa ja parisuhteessa Se Juttu, eli pelkillä kehuilla ei iskeminen onnistu, jos mitään muuta ei ole tarjota.
 
vierailija
Ai millaisilla kehuilla? Jos tarkoitat jotain "sun silmät on kuin tähdet" -tyyppisiä latteuksia, niin eikö tuollaisilta mene pohja pois, kun ei alunperinkään kasvateta tyttöjä olemaan riippuvaisia toisten kehuista. Ei sellainen nainen, joka kaipaa parisuhteelta jotain vähän syvällisempää, mene sekaisin jostain persoonattomista kehumisista. Tokihan kumppanilta haluaa kuulla kehujakin, mutta terveen itsetunnon omaavalle ne eivät ole seurustelussa ja parisuhteessa Se Juttu, eli pelkillä kehuilla ei iskeminen onnistu, jos mitään muuta ei ole tarjota.
Suhun ei ehkä uppoa, mutta suureen osaan naisista uppoaa.
En lähde yksityiskohtaisemmin kertomaan mutta he osaavat olla todella valloittavia.

Suomalaiset naiset eivät ole tottuneet olemaan maailman kauneimpia/parhaimpia/seksikkäimpiä/jne naisia, ja tältä tuntuu kun on esim. Arabin kanssa.
 
Vittu että sä oot tyhmä!!! Pieni osa on raivona ja suurimmalle osalle tää kaikki on vaan osa elämää. Jos jotkut suostuu suomeen muuttamaan niin hyvä. Määrät on tosi pieniä ja suomessa on tilaa vaikka kuinka paljon. Just eilen puhuttiin että olis toiveena erilaisia ruokapaikkoja paljon lisää ja rupeehan noi niitä perustamaan kun vaan annetaan. Turkkilaiset pitää paljon pizza ja kebab paikkoja ja ne on töissä oikeesti ihan koko ajan. Sitten on tää myös joillekin mahdollisuus perustaa haluamansa perhe. Joulua monet ei vietä nytkään ja se on aika turhaa kun pitää just siinä ostaa kaikkea väkisin.
Keskusteleppa kuule ihan yksinäs "vitun tyhmä".
 
Miksi maallistuneessa Suomessa edellytettäisiin kristinuskoa?

Vähän naisia aliarvioivaa pitää heitä "helposti rakastuvina höpsöinä", etenkin kun todellisuus tuntuu olevan toinen. Yhä useampi nainen elää sinkkuna, varsinkin koulutetuista, eli ei se siltä vaikuta, että ihan kauhean sinisilmäisesti ja helposti rakastuttaisiin.

Parempi, että ei kasvateta tyttöjä "herran pelossa" eikä opeteta heille, että parisuhde ja miehet ovat elämän tärkein sisältö.
Niin, ei pitäisi yleistää. Onko nyt niin, että koulutetut naiset elävät "kranttuina" sinkkuina ja eivät siis rakastu/lisäänny siten kuin kouluttamattomat? Tällöinhän "idiotismi" lisääntyy jälkipolvissa (tästä oli jokin hassu elokuva taannoin).

Mielestäni parisuhteelle on edelleen tilausta, mutta kaipa sinkkunakin tai esimerkiksi aseksuaalisena voi elää onnellisena.
 

Yhteistyössä