ei ratkaisua
Olen tapaillut erästä miestä nyt kaksi kuukautta, tuttu kyllä jo ennestään. Ehkäisy petti (kortsu hajosi), jäliehkäisyn sai olosuhteiden sanelemana haettua vasta liian myöhään ja eihän se toiminut, nyt olen raskaana. Olen 27, mies 28 ja opinnot kesken molemmilla, rahasta tiukkaa ja juttu nyt on ollut muutenkin lähinnä kevyttä kesäromanssia ilman sen kummempia sitoomuksia.
Mä en ole vielä uskaltanut sanoa miehelle mitään. Tiedän, että hän on vastuuntuntoinen mies ja haluaa lapsia ehkä jossain vaiheessa, mut se aika ei ehkä olisi nyt, eikä minullakaan. Ja kun ollaan tunnettu vasta niin vähän aikaa (tai siis muutamia vuosia, mut suhteen tynkää ollut vasta pari kk). Ihan kamala tilanne..
Mä en ole vielä uskaltanut sanoa miehelle mitään. Tiedän, että hän on vastuuntuntoinen mies ja haluaa lapsia ehkä jossain vaiheessa, mut se aika ei ehkä olisi nyt, eikä minullakaan. Ja kun ollaan tunnettu vasta niin vähän aikaa (tai siis muutamia vuosia, mut suhteen tynkää ollut vasta pari kk). Ihan kamala tilanne..