Eikö -70 -80 luvulla äidiksi tulleet enään muista sitä,että aika on muuttunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viddu:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:
No ei itkevä vauva tarkoita sitä, että perhe tarvitsisi yhteiskunnan apua, yksinäisyyteen voi hankkia itse apua ei kai yhteiskunnan kuulu kavereita palkata ja mikä syy yksinhuoltajuus olisi kodinhoitajan saamiselle? Siis tavallisilla terveillä ihmisillä.
Jos ihmisellä on synnynnäinen vamma tai hän vaikka toipuu invalidina leikkkauksesta en yhteiskunnan apu tarpeen. Ei se, että tuntuu rankalta. Elämä on välillä rankkaa ja helvetillistä. Välillä helpompaa.
katsos kun me ihmiset ollaan erilaisia.. jotkut ei kestä eikä jaksa yksin vaan tarvitsevat apua.
ja jotkut saa täältä diagnoosin heti. Kun vähän vinkuu et väsyttää ja itkettää niin saa kymmeniä vastauksia et heti lääkäriin, toi on masennus, hankit lääkkeet niinku minäki niin heti helpottaa. Samoin joka helvetin päivä joku ulisee et tukiverkko eli (ilmainen ja aina saatavissa oleva lastenhoitaja) puuttuu, siihen vielä teilataan ne äidit jotka ei halua sitä "omaa aikaa". Ne on sit idiootteja ja kyl jokaisen on pakko päästä lapsistaan eroon et jaksaa... Joo, jotkut ei jaksa eikä kestä ja tää palsta tarjoaa hyvät eväät siihen et se joka jaksaa ja kestää tuntee olonsa idiootiks kun sellaseksihan täällä leimataan.
joo masennusta tarjotaan kyl usein vaik ihminen voi tuntea masennuksen oireita olematta masentunut. ja mä luulisin että tukiverkostolla tarkoitetaan paljon muutakin kuin lastenhoitoapua.. sitä henkistä tukea, juttukaveria jne. minä en ymmärrä teilaamista, jokainen elää ja jaksaa kuten jaksaa. toinen tarvitsee apua toinen ei eikä siitä kenelläkään pitäisi olla sanomista oli asia kumminpäin tahansa.
 

Yhteistyössä