Eikö teistä ole tylsää olla vuosikaudet saman ukon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4 vuotta naimisissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4 vuotta naimisissa

Vieras
Heti kun tulee 10. hääpäivä vaihdan nuorempaan ja komeampaan. Kannattaako enää olla ikuissti yhdessä? Miten jaksatte katella miehen pinttyneitä tapoja :O

Miksi kukaan alkaa parisuhteeseen kenenkään muun kuin ns. sielunkumppanin kanssa?
Ellei siis ole sellaisessa maassa elävä, jossa naisen on turvattava naimakaupoilla tulevaisuuttaan.

Oletko sellainen "kuha vaa on joku"-luuseri, vai miksi siedät jotain "ukkoa" jonka aiot vaihtaa? :D
Tuhlaat elämääsi?

Ota hyvä nainen elämäsi haltuun ja lopeta moinen pelleily!
Ei parisuhde ole mikään pakko, mielummin yksin kuin epäsopivan kanssa.

Ei kannata ollenkaan, erotkaa kaikki niin enempi yh mammoja vapailla markkinoilla

On tylsää, keväällä tulee 30 v yhdessä. Mutta vielä tylsempää olis, jos tuossa äijää ramppaisi kuin jossain saluunassa. Ei helvetti, en enää moneen vuoteen ole jaksanut kiinnostua miehenvaihtoviikoista!

Miksi kukaan alkaa parisuhteeseen kenenkään muun kuin ns. sielunkumppanin kanssa?
Ellei siis ole sellaisessa maassa elävä, jossa naisen on turvattava naimakaupoilla tulevaisuuttaan.

Oletko sellainen "kuha vaa on joku"-luuseri, vai miksi siedät jotain "ukkoa" jonka aiot vaihtaa? :D
Tuhlaat elämääsi?

Ota hyvä nainen elämäsi haltuun ja lopeta moinen pelleily!
Ei parisuhde ole mikään pakko, mielummin yksin kuin epäsopivan kanssa.

Mies ei halua päästää minua vapaille markkinoille. Olen kuulemme hänelle liian rakas menetettäväksi..(vielä)

Ei. Saman miehen kanssa jo 30 vuotta joista naimissa 27 vuotta. Ja vauhti vaan kiihtyy ja uusia kokemuksia kasoittain. 2 lasta aikuisia ja omillaan jo monta vuotta, 2 lukiossa kotona. 1 lapsenlapsi.

Pitkässä liitossa on väistämättä ns. huonompia aikoja ja vaiheita, joista on vain kamppailtava eteenpäin. Yksinkertaiset ja heikkolahjaiset luovuttavat. Me olemme olleet naimisissa 36 v., joista viimeiset pari ovat olleet henkisesti antoisinta aikaa meille.

Olet kiinnostunut tapailemaan vain yksinhuoltajia? Miksei eronnut lapseton nainen käy?

Eronneet lapsettomat (oli sitten kyseessä nainen tai mies) ei välttämättä ymmärrä sellaisen eronneen elämää jolla on lapsia tai halua sellaista kenellä on jo lapsia. Ehkä vielä vähemmän silloin jos lapset ovat toisella lähes koko ajan. Voivat ehkä hetken tapailla (jos sitäkään) kunnes huomaavat millaista ja kuinka sitovaa se lapsiarki toisella on.
Eikä kaikki välttämättä halua lapsia siltä toiselta omaan elämäänsä mukaan.

No ei. Kyllä se vaihteleminen on paljon tylsempää ja kuluttavampaa. Ehdin onneksi elää ennen kuin sitouduin mieheeni ja sain ihan tarpeeks vaihdoista. Takana oli 3 pitkää suhdetta ja jokunen säätö siinä välissä. En mä vaan jaksais aina ja uudestaa aloittaa kaikkea alusta. Tutustua toiseen ihmiseen - toisaalta toistaa TAAS kerran omaa historiaa. Hakea sitä yhteistä linjaa, sopeutua toisen hyviin ja huonoihin puoliin ja ja ja.
SE se vasta tylsää on.

Mä nautin siitä että vieressä on ihminen jonka tunne jo äärettömän hyvin, ja oppiminen toki jatkuu läpi elämän. Toisaalta hän tuntee minut. Hyvässä ja pahassa.Tietää taustani ja hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Ei tarvitse varvistella vaan voi vaan olla. Ja luottaa. Voi kristus niitäkin aikoja suhteiden alussa kun tarttee mietiskellä "mitähän tuo nyt musta ajattelee" tai tyyliin voinkohan mä nyt pieraista tuon aikaa. KUKA sitä oikeasti kaipaa?

Seksi. No niistäkin variaatioista on sen verran kokemusta että en usko vaihtamisen auttavan. Koska sama "seinä" tulee kaikissa vastaa - kun se ongelma kuitenkin lähtee siitä ettei osata kommunikoida ja ei jakseta tehdä töitä mielenkiinnon säilymisen eteen.

Eli en ole kyllästynyt pitkässä liitossa. Tosin valkkasin vierelleni parhaan mahdollisen vaihtoehdon enkä tyytynyt toiseksi parhaaseen. Toki muistaen omat vikani - eli en laatinut mitään ääretöntä kriteerilistaa. Etsin vaan sen jonka kanssa palaset loksahti.

Herranen aika! Just laskin, että me ollaan tänä vuonna oltu 18 vuotta yhdessä. :eek: Miten tää aika menee näin nopeaa?!
No siksku toisen kans on kivvaaa! :love::barefoot:

Heti kun tulee 10. hääpäivä vaihdan nuorempaan ja komeampaan. Kannattaako enää olla ikuissti yhdessä? Miten jaksatte katella miehen pinttyneitä tapoja :O

Otin valmiiksi nuoremman ja jäätävän komean. Lisäksi se on hauska ja kiva. Sen kanssa ei tule ollenkaan tylsää, eikä sitä ole paha katsellakaan.
Säästyn vaihtamiselta ja lapsetkin kiittää :)

Ei kannata olla "ikuisesti yhdessä" tai muutoinkaan yhdessä toisen aikuisen kanssa samassa kodissa jos multa kysytään.
Tietysti asia erikseen jos sellasesta elämäntavasta jostain kumman syystä pitää. Vaihda ihmeessä tuoreempaan kun alkaa sama naama jurppia. Itseltäni menisi muutama tunti, että tulisi mitta toisen aikuisen naamaa täyteen.. toisilta siihen voi mennä 50 vuotta.

Jos kuvittelisin että tarjolla olisi jotain parempaa, niin ehkä ajatus silloin voisi houkutella? En tiedä. Kun itselle on ollut itsestään selvää, että se paras mulle on mulla jo :) Miksi vaihtaisin vain vaihtamisen ilosta epäsopivampaan?

Yhteistyössä