4
4 vuotta naimisissa
Vieras
Heti kun tulee 10. hääpäivä vaihdan nuorempaan ja komeampaan. Kannattaako enää olla ikuissti yhdessä? Miten jaksatte katella miehen pinttyneitä tapoja :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi kukaan alkaa parisuhteeseen kenenkään muun kuin ns. sielunkumppanin kanssa?
Ellei siis ole sellaisessa maassa elävä, jossa naisen on turvattava naimakaupoilla tulevaisuuttaan.
Oletko sellainen "kuha vaa on joku"-luuseri, vai miksi siedät jotain "ukkoa" jonka aiot vaihtaa?
Tuhlaat elämääsi?
Ota hyvä nainen elämäsi haltuun ja lopeta moinen pelleily!
Ei parisuhde ole mikään pakko, mielummin yksin kuin epäsopivan kanssa.
Ei kannata ollenkaan, erotkaa kaikki niin enempi yh mammoja vapailla markkinoilla
Hyvänen aika tietenkin käy.Olet kiinnostunut tapailemaan vain yksinhuoltajia? Miksei eronnut lapseton nainen käy?
Ei ole tylsää. Ollaan nyt jotain 17 vuotta oltu naimisissa.
Hyvänen aika tietenkin käy.
Lapsettomien naisten tulisi vain ymmärtää että mie en enään halua lisää lapsia. Monesti yh mammat ymmärtää tään paremmin, niin olen huomannut.
Miten pidätte mielenkiintoa yllä?
Ootko varma, ettei ukkos ole kyllästynyt? voi tulla kokeilunhalu vähän vanhemmalla iällä, kun ei ole muita koskaan saanut.Mies on mun paras ystävä. Aika menee nopeasti, ei ehdi kyllästyä.
Mies on mun paras ystävä. Aika menee nopeasti, ei ehdi kyllästyä.
Ystäviä olette niin teillä ei varmaan ole seksiä? Kuka nyt ystävän kanssa samaan punkkaan hyppäisi.![]()
Ootko varma, ettei ukkos ole kyllästynyt? voi tulla kokeilunhalu vähän vanhemmalla iällä, kun ei ole muita koskaan saanut.
Olet kiinnostunut tapailemaan vain yksinhuoltajia? Miksei eronnut lapseton nainen käy?
Heti kun tulee 10. hääpäivä vaihdan nuorempaan ja komeampaan. Kannattaako enää olla ikuissti yhdessä? Miten jaksatte katella miehen pinttyneitä tapoja :O