Eikö SAMPOPANKIN verkkopalveluun vieläkään pääse..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jummijammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
iltalehden sivuilla luki, että ovat nurin, mä taidan lähteä nyt hoitaan ton pankin vaihdon kuntoon, kun en tuu tällä kotikoneella joka tapauksessa pääsee Sampon sivuille. Aploodeja!

Ei pääse ei.
a055.gif

no tosi kiva, vittu jee!! Olisi ihan kiva tietää tilin tilanne ja mennä kauppaa jos on hyvä tilin tilanne :D Meillä noi automaatit ja konttorit on PIKKASE kaukana. että näni. HYVÄ SAMPO HYVÄ!!

Sampo Pankin sivut nurin

25.03.2008 08:41, päivitetty 25.03. 08:52

Sampo Pankin verkkosivut ovat parhaillaan nurin. Viestintäjohtaja Hannu Vuola kertoo, että ongelmaa korjataan ja sivut yritetään saada toimimaan mahdollisimman pian.

- Kotisivut kaatuivat reilu tunti sitten. Ongelmaa korjataan parhaillaan, ja sivut saadaan toimimaan täysin ongelmitta tämän päivän aikana, Vuola kertoo.

Vuolan mukaan ongelmat johtuvat osittain siitä, että kiinnostus Sampo pankkia kohtaan on ollut tänään harvinaisen suurta.

Toinen uudistuksen aiheuttama ongelma tuli ilmi jo eilen, kun yksi asiakas näki sivuilla hänelle kuulumatonta tietoa.

- Se oli virhe, mutta mitään pankkisalaisuuden alaisia tietoja, hän ei nähnyt, Vuola kertoo.

Sampo Pankki on pääsiäisen aikana uudistanut koko verkkopalvelunsa, kun se otti käyttöönsä emoyhtiönsä Danske Bankin tietojärjestelmät.

Sampo Pankin verkkopankkia käyttää yhteensä noin 800 000 suomalaista.
IS-STT

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no tosi kiva, vittu jee!! Olisi ihan kiva tietää tilin tilanne ja mennä kauppaa jos on hyvä tilin tilanne :D Meillä noi automaatit ja konttorit on PIKKASE kaukana. että näni. HYVÄ SAMPO HYVÄ!!

Soita puhelinpankkiin 0200 2580 sieltä saat tilitiedot

Aivan sama, tosi kiva kun ei tiiä että kannattaako lähtee kauppaan vaiko ei, tai siis että menenkö minä Visan kaa vai riittääkö että ukko menee kauppaan :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
iltalehden sivuilla luki, että ovat nurin, mä taidan lähteä nyt hoitaan ton pankin vaihdon kuntoon, kun en tuu tällä kotikoneella joka tapauksessa pääsee Sampon sivuille. Aploodeja!

Mä kans sanoin ukolle että jos ei nää sivut tuu toimimaan mein koneella niin se on pankinvaihto, ei toi Sampo oo muutenkaan hääppönen pienasiakkaita kohtaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
pääsin sisään... nettipankkiin

WUHUU APLODEJA! Latasko kauan vai sujahtiko sukkelaan? Meil vaan junnaa tos paikallaan..

Kyl latas pitkään ja sit tuli joku häiriö juttu... mut siinä oli linkki millä pääsi kirjautumaan sisään =)

Sampo Pankin kotisivuilla on tällä hetkellä toimintahäiriö. Voit kirjautua verkkopankkiin oheisista linkeistä

Häiriötiedotteet:

- Tilitapahtumat eivät toistaiseksi näy verkkopankissa.
- Yritystilien saldot eivät näy Tilitapahtumat -sivulla oikein. Saldot päivittyvät, kun Ajanjakso kohdassa valitaan "Tänään" ja painetaan Hae.
- Siirtyminen Ifin vakuutuspalveluihin ei ole toistaiseksi käytössä.
- Verkkopalkka-palvelua ei voi toistaiseksi avata.
- Reuters Investor -palvelu ei ole toiminnassa toistaiseksi
- Visa-tapahtumat eivät näy toistaiseksi verkkopankin Kortit -osiossa.

Mulla oli sillee että se hemmetin vilkkuva kirjotuspalkki ei tullu näkyviin. sit painoin vaan kirjaudu ilman mitään tekstiä. sit tuli varotus. Sit päivitin sivun ja sit vasta tuli näkyviin se kirjoitin... kaks kertaa ouduin tekeen saman ku sillä ekalla kerralla en saanu sitä vilkkuvaa sinne turvalukukohtaankaan...
mutta pääsin pankkiin.

Yhteistyössä