mulla menee hermot verkkopankkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
|O |O

en tiiä tökkiikö pankissa vai onko tää kone vaan niin pjaska, mut taaskaan mä en pääse kirjautumaan Sampopankin sivuille kun en saa kirjoitettua turvalukua siihen kenttään |O

eikä todellakaan ole eka kerta..huoh..

*voiko ihanammin aamu enää alkaa.*

kyllä mäkin nyt pääsin sit kun kolmansilla turvaluvuilla yritin :headwall:

tosiaan ei tuu siihen luukkuun mitään numeroita vaikka yrittää niitä kirjoittaa :|

ja en jaksa vaihtaa pankkia onneks tää ei oo jatkuvaa, tai siis aina ei oo näin hankalaa :D

Niin mutta oletetaanpa, että menee valesivuille ja syöttää pari tunnuslukua. Silloin niitä ei ole käytetty lainkaan vielä oikeilla sivuilla, joten kaappaaja pääsee niillä pankkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja valesivut:
Niin mutta oletetaanpa, että menee valesivuille ja syöttää pari tunnuslukua. Silloin niitä ei ole käytetty lainkaan vielä oikeilla sivuilla, joten kaappaaja pääsee niillä pankkiin.

no oletetaan vaan..mut silloinhan pankin oikeilla sivuilla olis kysytty kolmannella yrityksellä se eka turvaluku uudestaan..eikä taas uutta..eikö?

aika monta kertaa sais valesivujen tekijä kokeilla et sattuis just se turvaluku tulemaan kohdalle, kun tuolla kysytään 90 turvalukuparia kertaalleen, ja sitten tulee uudet luvut käyttöön..ja noi tulee ihan missä järjestyksessä tahansa.

jos joku viittis tollaista yrittää, niin huomaisinhan mä et yht äkkiä mun 90 turvalukua menis vanhaks

Uusimmat

Yhteistyössä