Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitä sä tällä tarkotat?jos mun vastausta,niin tietääkseni mun (eikä kenenkään muunkaan ) ei tarvitse sietää rasismia missään muodossa?ja en ole kenenkään moden ystävä..Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Moderaattorit-alueella. Selevä...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mitä sä tällä tarkotat?jos mun vastausta,niin tietääkseni mun (eikä kenenkään muunkaan ) ei tarvitse sietää rasismia missään muodossa?ja en ole kenenkään moden ystävä..Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Moderaattorit-alueella. Selevä...
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Kyseisessä ketjussa kysyttiin mielipidettä asiaan ja se rupesi lipsumaan selkeästi asiattomuuksien puolelle loppuosastolla.
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:eli modet saa nyt keskenään päivitellä sitä. voi hohhoijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Kyseisessä ketjussa kysyttiin mielipidettä asiaan ja se rupesi lipsumaan selkeästi asiattomuuksien puolelle loppuosastolla.
Olipas yllätys, arvasin oikein että sinä asialla. Mikä siinä oli asiatonta? Voit vaikkapa kopioida tähän asiattoman tekstin, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä on moderaattorialue?
kertoisko joku?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:A shadieeyah, sun mies taisi olla ulkomailta Suomeen muuttanut? Ehkä sulla turhan herkkä moderointisormi.![]()
Mutta niin, laita niitä asiattomia kohtia, uskon että mun viestejä tarkoitit ja haluaisin oikeasti tietää että mikä siinä oli asiatonta? Se, että tietää jonkun palstailijan rasistiksi, ei oikeuta poistamaan tai siirtämään viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Rasismista saa keskustella asiallisesti.
Mutta ketju siirrettiin jäähylle foorumin ohjeiden vastaisena.
Jokainen voi tuolta ylhäältä lukea foorumin ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:A shadieeyah, sun mies taisi olla ulkomailta Suomeen muuttanut? Ehkä sulla turhan herkkä moderointisormi.![]()
Mutta niin, laita niitä asiattomia kohtia, uskon että mun viestejä tarkoitit ja haluaisin oikeasti tietää että mikä siinä oli asiatonta? Se, että tietää jonkun palstailijan rasistiksi, ei oikeuta poistamaan tai siirtämään viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:A shadieeyah, sun mies taisi olla ulkomailta Suomeen muuttanut? Ehkä sulla turhan herkkä moderointisormi.![]()
kyllä se loppu meni aikalailla jankkaamiseksi, ja kukkanen2 yöllä kirjoitti että ei aio vastata, ja se mun kirjoittama viesti valotti sitä sanaa ja sitä mitä tarkoitti.