Eikö ihmisillä kasva kynnet tai tukka enää nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hello";24387728]Hyvin huomaa ettei ole oma tukka, tuolla päälaellahan menee selvä raja oman ja laitetun välillä. Suoranainen potta päässä. :D

Mikset kasvattanut omia hiuksia tähän mittaan, oletko kalju?[/QUOTE]

Haha, ei siellä päälaella ole muuta kun omaa tukkaa :D Ne pidennykset alkaa vasta alempaa :D

No näkyyhän ripsivärit, huuli- ja poskipunatkin.. Miksi kynnet tai hiukset ei saisi näkyä? Eihän ne luonnolliset tietenkään ole, mutta jos hyvin tehty, on ne ihan kivan näköisiä.

Itse en käytä oikeastaan koskaan meikkiä, eikä mulla ole hiuksissa pidennyksiä, mutta kynsiä tykkään laittaa. Omani ovat todella heikot, repeilee ja jää inhottavia piikkejä jotka sitten ottaa joka paikkaan kiinni. Geeleillä saan vahvemmat kynnet. Pitkiä kynsiä ei mullakaan ole, just ja just sormenpään yli.

mua on ruvennut harmittamaan, ettei enään arvosteta sitä luonnollista kauneutta yhtään.. kaikilla tuntuu olevan ripsienpidennykset,rakennekynnet, tekotukka ja rusketustakin haetaan talviaikaan solariumista..

itsellä luonnostaan pitkät ripset, paksu pitkä tukka ja omat kynnet kyllä kasvais hyvin, mutta en nmiitä työn puolesta voi kasvattaa.. koitappa siinä sitten näyttää nätiltä kun vieressä seisoo ihminen jolla nämä kaikki on kaupasta ostettua ja puolet pidempää..epäreilua..ja juu en ole kateellinen, mun mielestä vaan kaikkien ei tarvitsisi saada mitä haluaa!

[QUOTE="hello";24387756]Ihan potalta näyttää.
Latvat ovat elottoman ja kuolleen näköiset. Olisipa kiva nähdä tuo takaapäin. Onko kuvaa?
Et vastannut, mikset kasvattanut omaa tukkaa?[/QUOTE]

No ei se oma tukka kasvanut yhdessä yössä, kas kummaa :D Nyt on ihan oma pitkä tukka kyllä. Ja jos tuo sun mielstä potalta näyttää, niin hiustenpidennyksilllä nyt kuitenkaan ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Mut myönnä pois, et sä tosta erota mikä on oikeeta ja mikä ei, turha väittää muuta :)
Ja ei ole enempää kuvia tuolta ajalta. Ainakaan helposti löytyvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24387557:
No kun joidenkin mielestä solariumissa palvattu pärstä näyttää hienolta kun siihen tällää (vaalean pinkin huulipunan lisäksi) 5 senttiä pitkät silmäripset ja teippaa tukkaansa törkeän tupeen.
Koko komeuden kruunaa vaaksan mittaiset kynnet jotka saavat kassa-/tietokonetta tuskallisesti näpyttelevän asiakaspalvelijan näyttämään säälittävältä.

Muah. :D

[QUOTE="hello";24387780]Miksi tuolla päälaella menee tuollanen raja? Sieltähän nuo pitkät hiuket lähtevät alas valumaan. Onko nuo pitkät siis sun omaa tukkaasi?[/QUOTE]

Osa on, osa ei. Siellä päälaella on jakaus :D Ja hiuslakka tehnyt vielä omia jakauksiaan vähän lisää :D Siellä päälaella ei ole pidennyksiä.Piste. Mut enpä väittele tästä enempää. Jos sun mielestä sä tuosta näät mikä on omaa ja mikä ei niin kovin oot tarkkasilmänen sitten :D

[QUOTE="hello";24387825]Ahdistavaa. Säälittää nuorten ja pienten tyttöjen puolesta. Alkavat pitää tuollasta normaalina "pakkopullana", kun eukot liimailee itseensä lisukkeita. :([/QUOTE]
Tämä lärvituning on vähän sama juttu kuin nuorten jamppojen autojen tuunaus eli pääsääntöisesti suhteellisuudentaju on tyystin hukassa ja hyvän maun rajat ylittyvät hulppeasti. Onnistumiset ovat harvassa.

Osa on, osa ei. Siellä päälaella on jakaus :D Ja hiuslakka tehnyt vielä omia jakauksiaan vähän lisää :D Siellä päälaella ei ole pidennyksiä.Piste. Mut enpä väittele tästä enempää. Jos sun mielestä sä tuosta näät mikä on omaa ja mikä ei niin kovin oot tarkkasilmänen sitten :D

Ihan natit pidennykset, mutta kylla noista heti nakee ettei ole omaa hiusta. Suomalainen hius harvoin on tuollaista karheata hiusta mita nuo pidimmat osiot ovat, joten hiuslaadusta jo erottaa.

:D Ok, ihan hyvän näkönen se on, mutta Mauri Pekkarimainen tuolta ylhäältä.
Uskon että jos tuon näkis luonnossa, ja takaapäin, raaka totuus lävähtäisi vasten kasvoja.

Mulla on aina ollu ohuet hiukset. Mutta kynnet rupes kasvamaan tosi nopeesti ku aloin karppamaan, johtuu varmaan rasvasta? Nyt mulla on suht pitkät kynnet jotka ei enää katkeile. Myös hiukset kiiltää enemmän, mutta tuuheutta ei ole tullut lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24387851:
Tämä lärvituning on vähän sama juttu kuin nuorten jamppojen autojen tuunaus eli pääsääntöisesti suhteellisuudentaju on tyystin hukassa ja hyvän maun rajat ylittyvät hulppeasti. Onnistumiset ovat harvassa.

Aivan.

löytypäs tuolta aiemmasta linkistä yks kuva misson melkein kun mun kynnet :D

http://www.kauneussivut.fi/innet/studio_roz/galleria/8d98faa38eaea1be8f77e25c8e3cef2e.jpg

ainoo ero että mulla on pinkit hileet ja pinkit paljetit rajalla nyt ;) :p ja mulle on yks vitun lysti tykkääkö joku muu ku minä, mä tykkään, mun kädet, piste.

mua on ruvennut harmittamaan, ettei enään arvosteta sitä luonnollista kauneutta yhtään.. kaikilla tuntuu olevan ripsienpidennykset,rakennekynnet, tekotukka ja rusketustakin haetaan talviaikaan solariumista..

itsellä luonnostaan pitkät ripset, paksu pitkä tukka ja omat kynnet kyllä kasvais hyvin, mutta en nmiitä työn puolesta voi kasvattaa.. koitappa siinä sitten näyttää nätiltä kun vieressä seisoo ihminen jolla nämä kaikki on kaupasta ostettua ja puolet pidempää..epäreilua..ja juu en ole kateellinen, mun mielestä vaan kaikkien ei tarvitsisi saada mitä haluaa!

Miten se sulta on pois vaikka joku toinen näyttäisikin hyvältä?

Musta pidennykset ja rakennekynnet on nättejä jos ne on hyvin tehty. Pidennyksiä ei ole koskaan tukassa ollut ja tuskin tuleekaan mutta rakennekynnet on aina välillä ollut.
Enkä ollut aiemmin tajunnut että nekin saattaa jotain näin kauheasti kauheasti haitata. :D

Mun näkemistä pidennyksistä ja kynsistä 90% ei näytä hyvältä... Ja ihmettelen, miksi nuoret naiset eivät arvosta sitä, että ovat nuoria ja kauniita. Jotenkin ymmärrän paremmin sen, että yli 40-vuotias yrittää keinotekoisesti kohennella itseään.

Silti: Ihan sama mulle mitä muut itselleen tekevät.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24387851:

No eiköhän ne ylilyönnit nyt kuitenkin ole aika harvassa... Vai missä te ihmiset oikein asutte jos päivittäin kävelee vastaan jotain Tuksun kaksoisolentoja?

Musta pidennykset ja rakennekynnet on nättejä jos ne on hyvin tehty. Pidennyksiä ei ole koskaan tukassa ollut ja tuskin tuleekaan mutta rakennekynnet on aina välillä ollut.
Enkä ollut aiemmin tajunnut että nekin saattaa jotain näin kauheasti kauheasti haitata. :D

se harmittaa siksi, että se luonnollinen kaunesu jää varjoon, ei kukaan tule mulle sanomaan, etta aaah onpa sulla ihanan pitkät ripset, kun kaverilla siinä vieressä on sellaiset 10cm pidennykset ripsissä, mun ripset näyttää tosi lyhyiltä niihin verrattuna, vaikka ovatkin luonnnollisista ripsistä todella pitkät. ei se varmaan multa pois olekkaan, se vaan nyt toi tollasia ajatuksia mieleen.

Yhteistyössä