Eikö ihmisillä kasva kynnet tai tukka enää nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hello";24388053]Latvoista pitää välillä napsasta, vaikka kasvattaakin tukkaa.[/QUOTE]

Mulla samanlaiset hiukset kuin jellybeanylla ja tuolla menolla ne vaan lyhenee entisestään vaikka miten vähän ottaisi, kokeiltu on. Ei kaikilla ole hiuslaatu semmoinen että oikeasti millään kärsivällisyydellä saisi pitkiä ja hyvännäköisiä hiuksia luonnollisin konstein. Silti kasvot ja muu olemus sekä tyyli voi olla semmoiset, että pitkät hiukset sopisivat tosi hyvin.

Kyllä mullakin hiukset kasvaa tosi vauhdilla, kuin myös kynnet. Kynsillä nyt ei ole niin väliä, ei ne mitkään hyvännäköiset ole hyvästä kunnostaan huolimatta, kun en ikinä jaksa lakata tai hioa niitä, jollain keittiösaksilla vaan jyrsin lyhyemmäksi välillä. Hiukset taas kasvaa, mutta niitä on määrällisesti surkean vähän ja ne ovat surkean ohutta laatua vielä, joten ne kuluvat latvasta melkein sen minkä kasvavat juuresta.

En nyt oo kuitenkaan ajatellut ottaa hiustenpidennystä ainakaan toistaiseksi vaan kärsin tästä rumasta hiirenhännästä nyt sitten. Mut jos olis viitsimistä ja rahaa panostaa kampaukseen, niin todellakin ottaisin ennemmin hiustenpidennyksen ja pitkät, kauniit hiukset kuin jonkun lyhyen mallin väreineen jota pitäis käydä joka kuukausi leikkauttamassa että se ei kasva yli sekä jotenkin laittaa joka aamu ettei se näytä linnunpesältä. Molemmista kuitenkin on vaivaa ja rahanmenoa, niin miksenpä valitsisi omasta mielestäni kauniimpaa vaihtoehtoa.

[QUOTE="vieras";24388180]Mulla samanlaiset hiukset kuin jellybeanylla ja tuolla menolla ne vaan lyhenee entisestään vaikka miten vähän ottaisi, kokeiltu on. Ei kaikilla ole hiuslaatu semmoinen että oikeasti millään kärsivällisyydellä saisi pitkiä ja hyvännäköisiä hiuksia luonnollisin konstein. Silti kasvot ja muu olemus sekä tyyli voi olla semmoiset, että pitkät hiukset sopisivat tosi hyvin.

Kyllä mullakin hiukset kasvaa tosi vauhdilla, kuin myös kynnet. Kynsillä nyt ei ole niin väliä, ei ne mitkään hyvännäköiset ole hyvästä kunnostaan huolimatta, kun en ikinä jaksa lakata tai hioa niitä, jollain keittiösaksilla vaan jyrsin lyhyemmäksi välillä. Hiukset taas kasvaa, mutta niitä on määrällisesti surkean vähän ja ne ovat surkean ohutta laatua vielä, joten ne kuluvat latvasta melkein sen minkä kasvavat juuresta.

En nyt oo kuitenkaan ajatellut ottaa hiustenpidennystä ainakaan toistaiseksi vaan kärsin tästä rumasta hiirenhännästä nyt sitten. Mut jos olis viitsimistä ja rahaa panostaa kampaukseen, niin todellakin ottaisin ennemmin hiustenpidennyksen ja pitkät, kauniit hiukset kuin jonkun lyhyen mallin väreineen jota pitäis käydä joka kuukausi leikkauttamassa että se ei kasva yli sekä jotenkin laittaa joka aamu ettei se näytä linnunpesältä. Molemmista kuitenkin on vaivaa ja rahanmenoa, niin miksenpä valitsisi omasta mielestäni kauniimpaa vaihtoehtoa.[/QUOTE]

Niin, eihän ne tekotukat tosiaan näytä hiirenhänniltä. Just oli karsea esimerkki joku pv ihan palstalla kuvien kera tämmösestä reuhkasta.

[QUOTE="huh";24388199]Niin, eihän ne tekotukat tosiaan näytä hiirenhänniltä. Just oli karsea esimerkki joku pv ihan palstalla kuvien kera tämmösestä reuhkasta.[/QUOTE]

Oon mä nähnyt monilla tutuilla oikeasti kauniitakin tekotukkia. Paljon kauniimpia, kuin mitä näiden ihmisten hiukset oli ennen tekotukan laittamista.

En mä usko että kukaan kiistäisi sitä, etteikö paras olisi omat, paksut ja pitkät luonnolliset hiukset. Vaan kun äärimmäisen harvan suomalaisen päässä semmoisia kasvaa kun täällä ihmisillä hiuslaatu on mitä on. Makuasia tietysti, kummasta pitää enemmän, luonnollisesta rumasta vai keinotekoisesta kauniista.

Eipä joillain kasva.. ei sitten mitään.

Eipä luulis olevan kauhea murhe sellaiselle, joka ei halua laittaa itteensä "ylimääräsiä osia".. jos nyt joku haluaakin näyttää hyvältä. :)
Joillekin tuntuu olevan kauhistus, jos vaik ihan sairaudesta johtuen joku pistää ns.rämemajavan päähänsä.. eihän sillä pitäisi olla mtn väliä, onko niitä hiuksia omasta takaa vai ei?

Jatkeet voi näyttää hyvinkin kauniilta.. tosin olen puolueellinen syystäkin. Miun puolesta laittakoon jokainen nainen niin paljon ylimääräistä hilpetööriä itseensä kun vaan hyvä mieli tulee! Jos siitä joku kitkerä luomu urputtaa, ni voi voi.. :D

Ne "Tuksu-tyylit" ny vähempi ymmärrän.. mutta on se joidenkin silmään sitten sopiva kuitenkin.

[QUOTE="hello";24388146]No siinä kuvassa näyttää tukka potalta päälaelta, en voi sille mitään. Jakauskin ikäänkuin loppuu ja alkaa alusta uudelleen siinä potassa.
Kyllä mä edelleenkin tunnen pidennykset kun sellaset jossain näen, yksi halvatun kuva ei asiaa muuta suuntaan eikä toiseen. :D
En usko edelleenkään että olisit kampaaja.[/QUOTE]

Et oo tosissasi? Mikä sua vaivaa kun et usko, että se johtuu vaan siitä miten se jakaus on tehty? Ks. henkilön etuhiukset laskeutuvat suoraa alaspäin niin kuin ne kasvavat, ja niihin on tehty jakaus. Taaemmat hiukset taas on föönattu taaksepäin ja niihin on laitettu erikseen jakaus. Periaatteessa tuossa tukassa onkin plussan muotoinen jakaus, mutta se ei ihan oikeasti liity mitenkään pidennyksiin. Jos välttämättä haluat, mä voin käydä vaikka tekemässä vastaavan omaan tukkaani jossa ei ole pidennystä, ja se näyttää ihan samalta. Laitan kyllä kuvankin jos sellaista vaadit ihan tosissasi. Pidennyshiuksia ei yleensä laiteta kuin muutaman sentin korvan yläpuolelle, joten sinä et voi niitä millään henkilön jakauksesta nähdä, onko noin vaikeaa ymmärtää?

Sä teet oikeasti itsestäsi vaan naurettavan tuolla vänkäämisellä, älä viitsi.

Kynnet ja hiukset kasvaa ihan kiitettävästi, jottai ei tarvitse keinoapuja.

Mutta jatkokysymys minkäikäisen antaisitte otattaa hiustenpidennyksen? ja minkäikäisen antaisitte laittaa rakennekynsiä?

Kun on tässä seurannut joitakin nuoria niin jo 12-vuotiailla on hiustenpidennyksiä ja rakennekynsiä.

Mutta jatkokysymys minkäikäisen antaisitte otattaa hiustenpidennyksen? ja minkäikäisen antaisitte laittaa rakennekynsiä?

Kun on tässä seurannut joitakin nuoria niin jo 12-vuotiailla on hiustenpidennyksiä ja rakennekynsiä.

Rakennekynsiä tms saa ottaa jos omat viikkorahat niihin hassaa. Kynnet kasvaa takaisin hyviksi. Hiustenpidennyksiä saa enintään jotain clip-on:eja täysikäiseksi asti. Ihan vain siksi, etten halua olla vastuussa sitten niistä kaljuuntumisista tms mitä pidennykset voivat aiheuttaa.

Nyt tulee kiviä niskaan, mutta nuorin jolle oon pidennyksen laittanut oli 8v musta tyttö. :D
Hän oli koko ikänsä halunnut suoria pitkiä hiuksia, joten toteutin haaveensa ilmaiseksi.

[QUOTE="Kampaaja";24388241]Et oo tosissasi? Mikä sua vaivaa kun et usko, että se johtuu vaan siitä miten se jakaus on tehty? Ks. henkilön etuhiukset laskeutuvat suoraa alaspäin niin kuin ne kasvavat, ja niihin on tehty jakaus. Taaemmat hiukset taas on föönattu taaksepäin ja niihin on laitettu erikseen jakaus. Periaatteessa tuossa tukassa onkin plussan muotoinen jakaus, mutta se ei ihan oikeasti liity mitenkään pidennyksiin. Jos välttämättä haluat, mä voin käydä vaikka tekemässä vastaavan omaan tukkaani jossa ei ole pidennystä, ja se näyttää ihan samalta. Laitan kyllä kuvankin jos sellaista vaadit ihan tosissasi. Pidennyshiuksia ei yleensä laiteta kuin muutaman sentin korvan yläpuolelle, joten sinä et voi niitä millään henkilön jakauksesta nähdä, onko noin vaikeaa ymmärtää?

Sä teet oikeasti itsestäsi vaan naurettavan tuolla vänkäämisellä, älä viitsi.[/QUOTE]

Viitsii se. Sillä on selvä muiden (itsensä) ulkonäköön liittyvä ongelma taustalla.
Ehkä apn kannattaisi käsitellä enemmän sitä, kuin tuntemattomien ihmisten irtokarvoja?

mua on ruvennut harmittamaan, ettei enään arvosteta sitä luonnollista kauneutta yhtään.. kaikilla tuntuu olevan ripsienpidennykset,rakennekynnet, tekotukka ja rusketustakin haetaan talviaikaan solariumista..

itsellä luonnostaan pitkät ripset, paksu pitkä tukka ja omat kynnet kyllä kasvais hyvin, mutta en nmiitä työn puolesta voi kasvattaa.. koitappa siinä sitten näyttää nätiltä kun vieressä seisoo ihminen jolla nämä kaikki on kaupasta ostettua ja puolet pidempää..epäreilua..ja juu en ole kateellinen, mun mielestä vaan kaikkien ei tarvitsisi saada mitä haluaa!

NIin, aika harvalla skandinaavilla taitaa olla luonnostaan paksu ja pitkäksi kasvava tukka, vahvat kynnet ja kauniit kasvot, sekä tasainen ja kauniin värine iho ympäri vuoden:D

Tuossa siis syy, miksi minulla on ripsienpidennykset ja rakennekynnet. Tosin niin luonnolliset kuin mahdollista. Minä en ole niin"luonnonkaunis", vaikka en rumakaan. Paksu tukka kyllä löytyy luonnostaan.

Toisaalta taas haluan erottautua siitä luonnonsuojelija/ihmissuojelija/vegaaniheimosta, joka on hyivnkin luonnollisessa olotilassa jatkuvasti. Opiskelupaikassani noita pyörii ja en halua, että minut yhdistetään heihin.

Joillakin hiukset kasvavat hitaasti tai ovat ohuet hiukset. Jotkut laitetut kynnet ovat kivan näköiset. Hiuslisäkkeillä saa runsautta hiuksiin, ei pelkästään lisää pituutta.

Hiustenpidennyksissä "ikäraja" ois ehkä 15v. mutta sillä ehdolla että niistä huolehtisi kunnolla. Alle 15v. voisi käyttää juhlissa tms. "tekotukkaa" . Kynsissä varmaan sama ikäraja, riippuen siitä mitä harrastaa tms. (ettei kynnet heti irtoa ) ja kynnet ei sais olla liian pitkät vaan hyvän maun rajoissa.
Ja kaiken saisi maksaa omista rahoistaan.

se harmittaa siksi, että se luonnollinen kaunesu jää varjoon, ei kukaan tule mulle sanomaan, etta aaah onpa sulla ihanan pitkät ripset, kun kaverilla siinä vieressä on sellaiset 10cm pidennykset ripsissä, mun ripset näyttää tosi lyhyiltä niihin verrattuna, vaikka ovatkin luonnnollisista ripsistä todella pitkät. ei se varmaan multa pois olekkaan, se vaan nyt toi tollasia ajatuksia mieleen.

Hahahahah, tulihan se sieltä. :D
Kateus se näköjään tässä eniten hiertää.
"Kukaan ei huomaa MUAAAAA", voi hyvä tavaton..

Minä olen käyttänyt hiustenpidennyksiä jo monta vuotta ja aion käyttää jatkossakin. :)
Se mitään luonnollista kauneutta pilaa,korostaa vain.
Olen harkinnut myös ripsienpidennyksiä.
Samaa mieltä olen siitä että luonnottomat pidennykset, irtoripset, tekokynnet, tekorusketus jne. näyttävät kamalilta.
Kaikki eivät näitä kuitenkaan överiksi vedä ja silloin lopputulos näyttää yleensä kauniilta ja huolitellulta.
Sama meikkaamisen kanssa,se vain korostaa(oikeintehtynä) sinun parhaita puoliasi ja tuplaa kauneuden.
Jos meikki menee pieleen/överiksi,lopputulos on karmea.
Aivan sama esim. kehonrakennuksenkin ja kauneusleikkausten kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24388046:
Olihan nuo linkitetyt kynnetkin aivan järkyttävät. Siis mun mielestäni.
Nämä
8d98faa38eaea1be8f77e25c8e3cef2e.jpg

Siis aivan järkyttävät!

Itsekin olin rakennekynsiä vastaan että ei ikinä ! Turhamaisempaa ei voi edes olla .. kunnes ... piti lähteä messuille töihin ja katsoin näitä omia töpöjä, liuskottuvia kynsiä jotka kasvavat todella hitaasti ja pitkiksi ei saa millään kun aina lohkeavat. No, ajattelin että miksi ei, kokeillaan ja nyt mullakin on ollut rakennekynnet melkein vuoden - enkä ihan helposti enää luovu näistä. Kynsissä nyt ranskalainen manikyyri mutta suht lyhyet, mun mielestä näyttävät vaan huolitelluilta, ei ainakaan mitenkään yliampuvilta.

Hiuspidennyksiä mulla ei ole koska tukkaa on omasta takaa ja riittävästi. Mutta nekin ihan ok, jos joku sellaiset haluaa laittaa. Ripsien pidennyksiä en kyllä ymmärrä. En ole vielä kenelläkään nähnyt onnistuneita pidennyksiä; ripset harottavat eri suuntiin, ripsien välissä on "aukkoja", ja pituudet yleensä niin pitkiä että näyttävät typeriltä - tämä siis vaan mun mielipide :/

Yhteistyössä