Eikö C-hepatiitille ole nykyään parantava lääke?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuuleman mukaan Wagner-ryhmä värvää nykyään myös C-hepatiittia sairastavia ja Iltis kertoo että nämä olisi vakavasti sairaita. Mutta muualla saa lukea että nimenomaan C-hepatiitti on parannettavissa.

Olen joskus lukenut että on.
Joku pistoshoito, maksaa maltaita, mutta parantaa täysin.🤔

Kuka maksaa noi lääkkeet Suomessa? Yhteiskunta tietty mutta voiko narkkareilta periä edes jotain takaisin jos ne pääsee joskus töihin?
”Sosiaalinen luotto” saattaisi kyllä olla joissain tapauksissa ihan käypä asia?

Mutta, ei me peritä syömällä/syömättömyydellä itsensä sairastuttaneiltakaan mitään takaisin.
Meillä mahdollistetaan paljon asioita jotka sairastuttaa, joten kai se on sitten tultava hätiin kun ihminen sairastuu?

”Sosiaalinen luotto” saattaisi kyllä olla joissain tapauksissa ihan käypä asia?

Mutta, ei me peritä syömällä/syömättömyydellä itsensä sairastuttaneiltakaan mitään takaisin.
Meillä mahdollistetaan paljon asioita, joten kai se on sitten tultava hätiin kun ihminen sairastuu?
Hätiin on tultava kun ihminen sairastuu. Ilmeisesti kunta maksaa noi hoidot koska C-hepatiitti on yleisvaarallinen tauti.

Pakko kyllä sanoa että minä joka olen c hepatiittiin saanut hoidon olen 16 vuotiaasta asti maksanu veroja kun töissä käyn opiskeluiden oheessa eli nämä ”maksaako takaisin” on niin paska puhetta kun voi vaan olla. Se että on joskus huumeita käyttänyt ei tarkoita että on yhteiskunnan elätti eli ihan veroja olen aina maksanut joten turha miettiä pää puhki kuinka narkkari maksaa takaisin 😁

Kuka maksaa noi lääkkeet Suomessa? Yhteiskunta tietty mutta voiko narkkareilta periä edes jotain takaisin jos ne pääsee joskus töihin?
Ei voi periä. Ja tämähän nousi keskusteluun ongelmana kun vihervasemmisto ajoi paperittomille terveydenhoitoa. Pelkona oli ja on, että Pietarin narkkarit lähtisivät hakemaan Helsingistä ilmaista tuberkuloosi-, hepatiitti- ja hiv-lääkitystä. En sitten tiedä onko näin käynyt, mutta tuskinpa kukaan asiaa valvoo.

Interferonihoito. Se hoito on myös elimistölle aika raju. Tiiän sellaisen naisen joka sai interferonihoidon kun oli valitettavasti saanut chepatiitin mieheltä joka aiheutti sen väkisin seksuaalisella väkivallalla. Tässä maassa on vakavia ongelmia ja lisää aiheutetaan naisia kohtaan kun täällä pitäisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan ja ahdisteluun eikä ainakaan vähätellä eikä ainakaan vaatia mitään silminnäkijöitä. Tuollaiseen hengenvaaraan kohdistuvat täällä kaikki naispuoliset ja se on erittäin rankkaa.

Yhteistyössä