Eihän voi olla mahdollista et oon raskaana, eihän?

no minäkin lensin ihan perseelleni kun tein plussan. Tein ihan vitsinä ja se oli sit siinä. Esikko 1,5 vuotta ja minusta on vielä ihan vauva ja tuntuu etten jaksa uutta raskautta.. pakko kai se sit on.

No voit mutta tiesitkö että n.tuossa vaiheessa kun vauva on muutaman kuukauden, moni nainen kokee ne mystiset haamupotkut ja valeraskausoireet.. en tiedä mitä se kroppa leikkii mutta näin monella tutullakin käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Esikoinen 5kk ja viikon. Voisin vaikka lyödä vetoa että mahassa potkii joku. :(
Päätäkin särkee ja maha on vähän kipee välillä :'(
Niin paskaa zägää ei kyllä voi käydä :(

Aika aikasin tuntuu liikkeet jos nyt jo niitä on...

Jospa se mahan seutu vain palautuu raskauden jäljiltä entisiin paikkoihin :)
Minä kans oletin olevani raskaana kun nuorin oli muutaman kk, mut väärä hälytys, kai sitä vain jotenkin suolen pulpauksia pitää potkuina :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esikoinen 5kk ja viikon. Voisin vaikka lyödä vetoa että mahassa potkii joku. :(
Päätäkin särkee ja maha on vähän kipee välillä :'(
Niin paskaa zägää ei kyllä voi käydä :(

Aika aikasin tuntuu liikkeet jos nyt jo niitä on...

Niin olis aika alarajoilla. Mutta olis saanu alkunsa just kun jälkivuoto loppui.

No voit mutta tiesitkö että n.tuossa vaiheessa kun vauva on muutaman kuukauden, moni nainen kokee ne mystiset haamupotkut ja valeraskausoireet.. en tiedä mitä se kroppa leikkii mutta näin monella tutullakin käynyt.

Voiko olla??? :)

Kyllä , ne tuntuu ihan todellisilta ja voi liittyä ihan pahoinvointikin tai minulla oli turvotusta. mutta tee testi kuitenkin, koska voithan kuitenkin olla raskaana ihan...

no minäkin lensin ihan perseelleni kun tein plussan. Tein ihan vitsinä ja se oli sit siinä. Esikko 1,5 vuotta ja minusta on vielä ihan vauva ja tuntuu etten jaksa uutta raskautta.. pakko kai se sit on.

eihän sitä pakko ole...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

eihän sitä pakko ole...

No siinä vaiheessa kun potkii jo, taitaa olla vaihtoehdot hieman vähissä. Onnea kuitenkin. Kyllä sä jaksat! :)

Mulla oli haamupotkuja myös molemmista. Ja viimesimmästä synnytyksestä on 1v aikaa, nykyään joskus jopa suolisto kuplii (vähän vaivainen kun on) samalla lailla mitä vauvan potkut oli. Tosin sillon kun tuli haamupotkuja, niitä tuntui paljon. Tiesin että ehkäisy ei ole pettänyt niin en edes epäillyt raskautta.

Yhteistyössä