Eihän mun mies koskaan....(mitä ajatella)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kyllä mun mielestä varattu perheellinen mies vois viettää iltaansa muutoon ku vieraita akkoja tanssittaes ja hinkates ja kunnioottaa kotona olevaa perhettä

täys peesi =) !!!
kun itse olen paikalla ,niin saa tanssia niin paljon kuin lystää, mutta ei mun selkäni takana.

Voi voi kun tietäisitte miesten villiyden firmojen saunailloissa...siellä mennään alasti saunaan koko sakki - miehet ja naiset sekaisin - ja sen jälkeen alkaa pyyhehitaat. Voi voi teitä.
mun mieheni ei käy firmojen saunailloissa
:D

Mun miehen firam ei järjestä saunailtoja, eikä siellä oo kun miehiä töissä... tietty yks pitkätukkanen mies, josko kunnon kännissä sitä sitten hinkkaisivat poloiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
kyllä mun mielestä varattu perheellinen mies vois viettää iltaansa muutoon ku vieraita akkoja tanssittaes ja hinkates ja kunnioottaa kotona olevaa perhettä

täys peesi =) !!!
kun itse olen paikalla ,niin saa tanssia niin paljon kuin lystää, mutta ei mun selkäni takana.

Voi voi kun tietäisitte miesten villiyden firmojen saunailloissa...siellä mennään alasti saunaan koko sakki - miehet ja naiset sekaisin - ja sen jälkeen alkaa pyyhehitaat. Voi voi teitä.

Mun miehen firam ei järjestä saunailtoja, eikä siellä oo kun miehiä töissä... tietty yks pitkätukkanen mies, josko kunnon kännissä sitä sitten hinkkaisivat poloiset :D

:D ...
joidenkin on vaan niin vaikeeta antaa jokaisen tehdä omassa parisuhteessa yhteiset pelisäännöt.
muilta ei ole pois ,jos mieheni ei tanssi toisten kanssa baarissa ,kun minä en ole mukana.

täys peesi =) !!!

aikanaan (nuorena ja nättinä tai ainakin nuorena ja timmimmässä kunnossa) olin miesvaltaisella työpaikalla ja oli saunailtojakin, mutta ei yhteissaunomista yms. Taisi olla erilainen työpaikka kuin edellisellä vai oliko ne vain sivustaseuranneen kuvitelmia nuo?

Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:

täys peesi =) !!!

:D ...
joidenkin on vaan niin vaikeeta antaa jokaisen tehdä omassa parisuhteessa yhteiset pelisäännöt.
muilta ei ole pois ,jos mieheni ei tanssi toisten kanssa baarissa ,kun minä en ole mukana.

Näinpänäin :)

Nobel heti sille kaunottarelle joka saa MUN MIEHEN TANSSIMAAN, missä vaan, milloin vaan ja missä kuteissa vaan. Absoluuttisen nollapisteen saavuttaminen on helpompaa kun sen juntturan tanssittaminen :xmas:

Tiedättekös, minä en ole koskaan ikinä milloinkaan tanssinut oman mieheni kanssa. Hän ei pidä tanssimisesta, ja lisäksi hänellä on selässään kuluma, joka aiheuttaa tunnottomuutta toiseen jalkaan, niimpä esimerkiksi myöskään pallopelit eivät käy. Minulle hän kehtaa sanoa, mutta vieraalle naiselle ei.
Niimpä minä olen kade sille naiselle, joka lukion vuosijuhlissa sai mieheni tanssimaan. Muutoin mies ei käy viihteellä, ei edes firman pikkujoulujuhlissa. Niin ja olen kateellinen sille naiselle vain siksi, että on saanut tanssia mieheni kanssa, kun minä en ole tanssinut. Mutta minun puolestani mieheni saa tanssia vaikka kuinka jos haluaa.

Minä taasen käyn ulkona muutaman kerran vuodessa ja tanssin oikein mielelläni, kun ei tanssittajaa kotoa löydy. Ja olempa muutaman suukonkin antanut, se on jo sillä rajalla, mutta kun niissä ei ollut mitään taka-ajatuksia takana, ja suukon sai samalla kertaa useampi työtoveri minulta ja naispuoliselta työkaverilta, ja miehelle myös kerroin heti kotiin tultuani, en pidä sitäkään pahana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Mä en pitäisi siitä jos mieheni tanssisi muiden naisten kanssa, mutta meillä se on näin.. Sillä ei miehenikään pitäisi siitä jos tanssisin jonkun toisen miehen kanssa.. Tosin kumpikaan meistä ei käy baareissa että siinä mielessä ei tuollaisia tilanteita varmaankaan tule..
Toivottavasti saat ap selvitettyä miehesi kanssa asiat ja että kyse on vaan jostain harmittomasta asiasta.

ei sinulle mutta noin yleensä. Miksi käydä ulkona tanssimassa jos vain oman ukon kanssa ja hänkään ei muiden kanssa saisi tanssia? Halvemmaksi tulisi lyödä olkkarit matot kasaan ja levysoitin tai telkkarin musavideokanavat päälle.

Ihan sen vuoksi kävisin ulkona tanssimassa ihan vaan oman miehen kanssa että pääsee tuulettumaan jonnekin, ettei aina tartte kotona seiniä tuijotella.. Mukava saada vaihtelua välillä. Meistä tosin kumpikaan ei tykkää mihinkään baariin mennä, mutta jotkut lava tanssi tyyppiset paikat vois näin kesäaikaan olla ihan kivoja käydä miehen kanssa.
Ja tosiaan meillä käydään yhdessä ulkona, koska saamme niin yhteistä aikaa ja saamme keskittyä täysin toisiimme...

Ens viikolla on meidän ensimmäinen hääpäivä ja silloin ois tarkoitus lähtee leffaan ja ulos syömään tms.

:heart: :heart:

Yhteistyössä