Eihän mun mies koskaan....(mitä ajatella)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mulla on niin pitkä liitto takana et meillä toi menis huumorilla, eli näyttäsin paitaa miehelle ja kysysin et "mitäs tää on" pilke silmäkulmassa ja menisin miehen viereen sänkyyn peuhaamaan (siis niinkun lapset peuhaa ;)). Jos krapulaiselle rupee räyhäämään ei varmaankaan saa mitään hyvää aikaseks. Ennemminkin se mies voi ajatella että missähän se tanssikumppani nyt on kun oma akka vaan rähjää, että se siitä kivasta, kiltistä illasta sitten.

Joo, tarkotus ei ollut ruveta räyhäämään vaikka jostain viestistä sen kuvan saikin, kysyn ihan asiallisesti et mistäs nää on tullut ja sit katotaan jatkoa vastauksen mukaan

Sorry, sun alotushan oli ihan "rauhallinen". Täällä vaan oli viestejä tyyliin "ukko pihalle, kun tommosta tekee". Mukavaa viikonloppua teille!

Mä en pitäisi siitä jos mieheni tanssisi muiden naisten kanssa, mutta meillä se on näin.. Sillä ei miehenikään pitäisi siitä jos tanssisin jonkun toisen miehen kanssa.. Tosin kumpikaan meistä ei käy baareissa että siinä mielessä ei tuollaisia tilanteita varmaankaan tule..
Toivottavasti saat ap selvitettyä miehesi kanssa asiat ja että kyse on vaan jostain harmittomasta asiasta.

Mulla on niin pitkä liitto takana et meillä toi menis huumorilla, eli näyttäsin paitaa miehelle ja kysysin et "mitäs tää on" pilke silmäkulmassa ja menisin miehen viereen sänkyyn peuhaamaan (siis niinkun lapset peuhaa ;)). Jos krapulaiselle rupee räyhäämään ei varmaankaan saa mitään hyvää aikaseks. Ennemminkin se mies voi ajatella että missähän se tanssikumppani nyt on kun oma akka vaan rähjää, että se siitä kivasta, kiltistä illasta sitten.

Joo, tarkotus ei ollut ruveta räyhäämään vaikka jostain viestistä sen kuvan saikin, kysyn ihan asiallisesti et mistäs nää on tullut ja sit katotaan jatkoa vastauksen mukaan

Sorry, sun alotushan oli ihan "rauhallinen". Täällä vaan oli viestejä tyyliin "ukko pihalle, kun tommosta tekee". Mukavaa viikonloppua teille!

Mukavaa viikonloppua myös sulle, aluksi olin ihan raivona nyt alkaa jo helpottaa kuhan tuo ukko viel nousis ni sais asiat setvittyy

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Mä en pitäisi siitä jos mieheni tanssisi muiden naisten kanssa, mutta meillä se on näin.. Sillä ei miehenikään pitäisi siitä jos tanssisin jonkun toisen miehen kanssa.. Tosin kumpikaan meistä ei käy baareissa että siinä mielessä ei tuollaisia tilanteita varmaankaan tule..
Toivottavasti saat ap selvitettyä miehesi kanssa asiat ja että kyse on vaan jostain harmittomasta asiasta.

Kiitos, eihän tanssimisessa oo mitään pahaa, mutta kyllä mulla siitäkin tulee vähän pahamieli ja mies kyllä tietää sen, sais jo kohta nousta ylös!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
kyllä mä sinuna käväsin potkimassa sen äijän ylös sieltä sängynstä tai missä nyt sitten nukkuukin ja vaatisin erittäin hyvän selonteon tästä asiasta.. |O
:hug: AP:lle

Kiitos paljon, kohta potkinkin ukon ylös kun on nuorimman päikkäri aika ja sais tän asian hoidettuu, mua ärsyttää ku ukko nukkuu ja ite oot täällä epätietosuudessa

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
kyllä mä sinuna käväsin potkimassa sen äijän ylös sieltä sängynstä tai missä nyt sitten nukkuukin ja vaatisin erittäin hyvän selonteon tästä asiasta.. |O
:hug: AP:lle

Kiitos paljon, kohta potkinkin ukon ylös kun on nuorimman päikkäri aika ja sais tän asian hoidettuu, mua ärsyttää ku ukko nukkuu ja ite oot täällä epätietosuudessa

Joo mee vaan herättään mies niin pääsette asiat selvittämään!! Tulehan sitte kertomaan mitä mies sanoi! :hug:

Kiitos, eihän tanssimisessa oo mitään pahaa, mutta kyllä mulla siitäkin tulee vähän pahamieli ja mies kyllä tietää sen, sais jo kohta nousta ylös!!![/quote]

Ravintoloissa on niitä "iilimatoja" jotka liimautuu kiinni, vaikka itseä ei huvittais yhtään. Siis ainakin semmosia miehiä on (tai oli silloin kun vielä ravintoloissa kävin).

Mun miehen ei ole koskaan tarvinnut vakuuttaa mulle, ettei ikinä pettäisi mua. Eikä mun hänelle. Kumpikin meistä tietää suhteen säännöt, ja mitä siitä seuraa, jos niistä livetään. Ei ole tarvetta kytätä toisiamme, eikä vakuutella että en mä ikinä sua pettäis.
Oman kokemukseni mukaan ne miehet, jotka vakuuttaa kovaan ääneen vaimolleen uskollisuuttaan, on juuri niitä jotka sitten pettääkin. Ja ne vaimot, jotka julistaa että "mun mies ei kyllä ikinä pettäisi mua, mä vaan TIEDÄN sen, meillä on sellainen sopimuskin että pettämään ei koskaan aleta", on niitä joita petetään :p

Ap "selvittää" asian tottakai niin, että kysyy mieheltä miksi sun vaatteissa on meikkiä. Mies sanoo, että tanssiessa se on kai tullut, enhän mä kato sua koskaan petä, rakas hanipuppelini. Sitten ap toteaa, että niin, et pettäisikään. Ja taas on kaikki hyvin paratiisissa.

Mä ainakin kysyisin samantien että mitäs helvettiä?! ja jos vastaus ois järkennkäypä niin sillä siisti eikä mun mielestä se ole mitään vapaudenriistoa jos kysyy mieheltää että miksi sillä on meikkiä paidassa!!
Noi horjahdus teoriat on mun mielestä kyllä pikkasen absurdeja..

Tää on just tätä. Olet varmaan kuulunut siihen joukkoon, joka toitottaa, ettei miehesi ikinä pettäisi sinua. Silti nyt jos miehesi on tanssinut jonkun naisimmeisen kanssa, niin jo olet pahinta miettimässä. Kysy ukoltasi tahroista, niin saat varmuuden. Asian lietsominen täällä ei paranna tilannetta. Tsemppiä silti asian selvitykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Tää on just tätä. Olet varmaan kuulunut siihen joukkoon, joka toitottaa, ettei miehesi ikinä pettäisi sinua. Silti nyt jos miehesi on tanssinut jonkun naisimmeisen kanssa, niin jo olet pahinta miettimässä. Kysy ukoltasi tahroista, niin saat varmuuden. Asian lietsominen täällä ei paranna tilannetta. Tsemppiä silti asian selvitykseen!

On toki aina olemassa sekin mahdollisuus, että mies valehtelee kun häneltä kysyy asiaa. Ne naiset, jotka toitottaa ettei mies ikinä pettäisi, usein kyllä väittää myös tietävänsä aina kun mies valehtelee ;) Itse olen hymyssä suin seurannut tällaista paria: mies pettää (ihan itse olen nähnyt) ja vaimo sanoo että ei se oo pettänyt, kun kysyin siltä ja se kielsi kaiken, eikä se oo koskaan osannut valehdella :D
Koskaan ei kannattaisi liian kovaan ääneen julistaa mitään.

miten aikuiset ihmiset voivat olla noin NAIIVEJA? "ei mun mies pettäis" HOHHOIJAA! ..eipä! :D voin kertoa että JOKAINEN ihminen pettäisi kun tilanne on otollinen.. ja tällä en tarkoita että pettäisi aina kun on mahdollista, vaan lähinnä sitä, että tulee kriisejä, tulee ihania ihmisiä vastaan, elämässä tulee kaikenlaista..

Me tanssitaan vieraiden kanssa kumpikin, kun harrastetaan noita lavatansseja. Siinä tohinassa kyllä saattaa meikkivoidetta joskus osua huulipunan kera paitaan, mutta harvoin kyllä käypi niin. Enemmän tykätään tanssia nopeita, jolloin tanssiote on niin avoin, ettei siinä pahemmin ehdi huulipunia pyyhkiä. Eri asia on sitten esim. tango, jossa ote voipi olla ohimo vasten ohimoa, mutta ne tanssittajat ovat harvassa, jotka vetävät niin liki.

Lähen tästä herättää miestä ja sen verran vielä sanon, että koskaan oo ikinä kellekkään sanonut että mun mies ei mua ikinä petä, en vaan oo osannu koskaan epäillä sitä ja tunnen mieheni jos valehtelee tai jättää sanomatta, on meinaa maailman huonoin valehtelija, sen naama menee oudoksi ja jopa naaman väri vaihtuu paniikki väriin *juu nou*
Mutta kiitos asiallisille ihmisille palaan kertomaan kuinka kävi

Lähen tästä herättää miestä ja sen verran vielä sanon, että koskaan oo ikinä kellekkään sanonut että mun mies ei mua ikinä petä, en vaan oo osannu koskaan epäillä sitä ja tunnen mieheni jos valehtelee tai jättää sanomatta, on meinaa maailman huonoin valehtelija, sen naama menee oudoksi ja jopa naaman väri vaihtuu paniikki väriin *juu nou*

Lisään vielä, etten toki voi sata varma olla valehteleeko, mutta luulen siis tuntevani niin hyvin tuon miehen, mutta katsotaan mikä on vastaus

Oikeasti, muista sekin vaihtoehto, että miehesi voi ajoittain osata myös valehdella niin, ettei jää siitä sinulle kiinni...
Minä olen huono valehtelija, mieheni huomaa lähes aina heti, kun valehtelen. Mutta ei ihan aina kuitenkaan, on eräs juttu josta hän ei tiedä mitään, vaikka on monesti kysynyt.
Älä luota liikaa siihen, että tiedät kyllä kun miehesi valehtelee.

Yhteistyössä