V
vieras
Vieras
Kannattaa varmaan harkita jonkun monivitamiinin käyttämistä, vauva vie aika paljon äidiltä kaikkea tarpeellista jotka vaikuttaa myös hiusten, kynsien ja ihon hyvinvointiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja maria:Ihan hyvällä kysyisin teiltä äidit jotka annatte alle 4kk:n ikäiselle muuta kuin tissimaitoa tai korviketta..
Miksi sitä annatte?
Ja sitten haluaisin vastauksen myös toiseen kysymykseen..
Tiedättekö ne syyt miksi lisäruokaa suositellaan vasta 4kk:n ikäiselle?
Tämä on hyvä kommentti. Väitteet siitä, ettei 3kk lapsi pärjää pelkällä maidolla ovta aika erikoisia. Itse en uskoisi, ennenkuin lastenlääkäri niin sanoo.
Meillä nimenomaan lastenlääkärin ohjeilla aloitettu kiinteät 2kk.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja maria:Ihan hyvällä kysyisin teiltä äidit jotka annatte alle 4kk:n ikäiselle muuta kuin tissimaitoa tai korviketta..
Miksi sitä annatte?
Ja sitten haluaisin vastauksen myös toiseen kysymykseen..
Tiedättekö ne syyt miksi lisäruokaa suositellaan vasta 4kk:n ikäiselle?
Tämä on hyvä kommentti. Väitteet siitä, ettei 3kk lapsi pärjää pelkällä maidolla ovta aika erikoisia. Itse en uskoisi, ennenkuin lastenlääkäri niin sanoo.
Meillä nimenomaan lastenlääkärin ohjeilla aloitettu kiinteät 2kk.
Aivan, sitten se on ehkä perusteltua, mutta en silti tulisi tänne antamaan mitään muita ohjeita alle 3kk kiinteiden aloituksesta, kuin että pitää kääntyä lastenlääkärin puoleen!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Meillä 2kk syö soseita jo.
Ai siks ettei äidiltä lähtis tukka?
No eiEi vaan pärjännyt maidolla.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mun pienin on nyt 4kk, ja tukkaa lähtee aivan järjettömästiSiis ihan niin paljon, että peseminenkin pelottaa, kun erityisesti sen jälkeen lähtee tukoittain... :/ Tiedän juu, että kuuluu asiaan, mutta ottaapa päähän silti... Tukka on ihan ohut hiirenhäntä.