EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:13 vieras kirjoitti:
Toivotaan parasta! Itselläni 4 kertaa löydetty kasvaimia, hyviä sellaisia. Peukut täällä pystyssä teiän puolesta.
Mistä sinulta löydetty, olivatko kipeitä vai oireettomia? Onneksi sinulla kävi hyvä onni :hug:

Tuun lukemaan vastauksesi myöhemmin, nyt ruokaa tekemään :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:15 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:13 vieras kirjoitti:
Toivotaan parasta! Itselläni 4 kertaa löydetty kasvaimia, hyviä sellaisia. Peukut täällä pystyssä teiän puolesta.
Mistä sinulta löydetty, olivatko kipeitä vai oireettomia? Onneksi sinulla kävi hyvä onni :hug:

Tuun lukemaan vastauksesi myöhemmin, nyt ruokaa tekemään :wave:
Tuolta vatsan seudulta, onneks ei sentään aivoista! Epämäärästä vihlovaa kipua niissä paikoissa, mutta ei koko aikaa.

Tiedän ihan tarkalleen miltä sinusta tuntuu. Muuta en voi sanoa kuin voimia, koita jaksaa!

:hug:

Minun miehelläni todettiin magneettikuvauksissa kasvain aivojen etuosassa, siis hyvin pahassa paikkaa. Kaksi kuukautta meni niin, etten siitä mitään oikeen muista. Muuta kuin sen, että ihmeitä tapahtuu IHAN OIKEASTI. Elin aikaa piti olla vuosi- kaksi vuotta, ehkä jopa viisi. Mutta jostain syystä kasvain käyttäytyi ennustamattomasti ja pieneni oikein vauhdilla.

Nyt se on verisuonten ympäröimänä, koteloituneena ja kasvunsa (toistaiseksi) pysäyttäneenä. Mieheni käy töissä ja ajaa autoa, vitsailee minun kanssani jne. :heart: Elinaikaa voi olla vielä kymmenen vuotta, tai sitten vain tämä päivä. Koska kasvain käyttäytyi niin oudosti, ei ennustettakaan osata antaa.

Minä jaksan koska minun on pakko. Ja koska se kannattaa. Jos joka päivä jäisin murehtimaan ja pelkäämään, ei elämästä tulisi yhtään mitään, olen kokenut senkin.

Joten voimia vielä kerran, ja jos haluat jutella niin laita yv:tä.!

:hug: toivotaan parasta ja voimia kummallekkin :flower:

Meillä mies sairastui syöpään 6v sitten :( koville otti ,mutta voiton puolella ollaan, leikkaus onnistui ja etäpesäkkeitä ei löytyny ja kontrollikäynneillä kaikki ollu ok. =)

:hug: Tiedän miltä sinusta tuntuu... Isälläni todettiin syksyllä syöpä ja nyt tilanne näyttää todella pahalle :'( :'( :'(

Toivotaan todella että miehesi kasvain olisi hyvänlaatuinen!bd Jaksamista! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 18:08 Lumiina kirjoitti:
:hug: Tiedän miltä sinusta tuntuu... Isälläni todettiin syksyllä syöpä ja nyt tilanne näyttää todella pahalle :'( :'( :'(

Toivotaan todella että miehesi kasvain olisi hyvänlaatuinen!bd Jaksamista! :hug:
Olen kovin pahoillani isäsi suhteen, mikä syöpä hänellä on? Mistä oireet alkoivat? :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:24 vieras kirjoitti:
:hug: toivotaan parasta ja voimia kummallekkin :flower:

Meillä mies sairastui syöpään 6v sitten :( koville otti ,mutta voiton puolella ollaan, leikkaus onnistui ja etäpesäkkeitä ei löytyny ja kontrollikäynneillä kaikki ollu ok. =)
Ihana kuulla! Ja kiitos!

Käypäläinen
Mun kaverilla oli polvi kipeenä ja turvoksissa ja kuvauksessa siellä näkyi myös kasvain, joka myös tuntui käsin. Nestettä kertyi myös kovasti. Polvi leikattiin, siinä kierukassa oli jotain rikkoumaa, sieltä puhdistettiin sirut ja jotain muuta "liikaa" olevaa. Kasvain leikattiin samalla, se oli jotain kananmunan kokoinen. Tarkkaan tutkittiin, eikä siinä ollut mitään pahanlaatuista, mutta ei oikein osattu sanoa, mistä se johtui. Eli polvi saatiin kuntoon, vaikka se paranikin aika hitaasti leikkauksen jälkeen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:35 Käypäläinen kirjoitti:
Mun kaverilla oli polvi kipeenä ja turvoksissa ja kuvauksessa siellä näkyi myös kasvain, joka myös tuntui käsin. Nestettä kertyi myös kovasti. Polvi leikattiin, siinä kierukassa oli jotain rikkoumaa, sieltä puhdistettiin sirut ja jotain muuta "liikaa" olevaa. Kasvain leikattiin samalla, se oli jotain kananmunan kokoinen. Tarkkaan tutkittiin, eikä siinä ollut mitään pahanlaatuista, mutta ei oikein osattu sanoa, mistä se johtui. Eli polvi saatiin kuntoon, vaikka se paranikin aika hitaasti leikkauksen jälkeen!
Voi kävisipä mihellekkin noin :heart:

Yhteistyössä