EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:30 merianna kirjoitti:
:hug: toivotaan että kyse hyvänlaatuisesta kasvaimesta...
itsekin odottelen vastausta mammografiasta...
Mulla kyllä lääkäri tutki mammografia-kuvat samalla reissulla ja kirjoitti lausunnon! :eek:
no mä kävin syöpätautienklinikalla,ja vastaus menee oma lääkärille,paitsi jos jotain häikkää on,soittavat sieltä...vielä ei ole soittoa klinikalta tullut,toivottavasti ei tulekaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:37 BreeV kirjoitti:
toivotaan parasta!!!!

koita saada nukuttua :hug:
Kiitos, yöstä tulee varmasti vaikea, miehelle ja mulle...nyt on helpompi olla kun lapset touhuaa vielä, kohta unille mussukat. Keuhee miten ajatukset pyörii ties missä, kuolemassakin ja kaikessa, joo, hölmöä kun vielä ei tiedetä juuri mitään....tosi sekava olo, mmies tuli töistä tossa puol 6 ja se on ku ei mitään, tai se yrittää olla vahva, vaikka mä nään miten sitä pelottaa. :'( :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:40 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:37 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 19:30 merianna kirjoitti:
:hug: toivotaan että kyse hyvänlaatuisesta kasvaimesta...
itsekin odottelen vastausta mammografiasta...
Mulla kyllä lääkäri tutki mammografia-kuvat samalla reissulla ja kirjoitti lausunnon! :eek:
no mä kävin syöpätautienklinikalla,ja vastaus menee oma lääkärille,paitsi jos jotain häikkää on,soittavat sieltä...vielä ei ole soittoa klinikalta tullut,toivottavasti ei tulekaan
Pidän peukut pystyssä sulle! :heart:
 
jenni87 harmaana
Voin osittain sanoa miltä tuntuu, koska meillä epäiltiin lapsella kasvainta ja sitä epäilyä kesti 3½kk. Raskasta. Itseasiassa tänään saimme tietää, että kyseessä ei ole kasvain vaan yksi toinen "juttu" jolle ei tarvitse tehdä mitään, paranee itsekseen. Toivottavasti ei mitään vakavempaa kasvainta sun miehellä ole!
 
jenni87 harmaana
Voin osittain sanoa miltä tuntuu, koska meillä epäiltiin lapsella kasvainta ja sitä epäilyä kesti 3½kk. Raskasta. Itseasiassa tänään saimme tietää, että kyseessä ei ole kasvain vaan yksi toinen "juttu" jolle ei tarvitse tehdä mitään, paranee itsekseen. Toivottavasti ei mitään vakavempaa kasvainta sun miehellä ole!
 
jenni87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 20:01 Pinki kirjoitti:
hui kamala...voimia! :hug: :hug: :hug:


arvaa alkoiko nyt itseäni pelottamaan... meidän pienimmän magneettikuvaus on huomenna :\|
Eikai teilläkin kasvainta epäillä? Meille tehtiin myös pienelle magneettikuvaus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 20:03 jenni87 harmaana kirjoitti:
Voin osittain sanoa miltä tuntuu, koska meillä epäiltiin lapsella kasvainta ja sitä epäilyä kesti 3½kk. Raskasta. Itseasiassa tänään saimme tietää, että kyseessä ei ole kasvain vaan yksi toinen "juttu" jolle ei tarvitse tehdä mitään, paranee itsekseen. Toivottavasti ei mitään vakavempaa kasvainta sun miehellä ole!
Oi että miten ihanaa! :heart: :hug:
vOin kuvitella miten raskasta tuo odottaminen on ollut. :/
 
Minulla epäiltiin syöpää maksassa kolmannen vauvan ollessa ihan pieni. Menin kovien mahakipujen vuoksi päivystykseen ja maksasta löytyi kasvaimia. Tutkittiin ja kuvattiin - pahinta epäilivät lääkäritkin. Osoittautuivat verikeräsiksi ja vatsakivut johtuivat onneksi ruokatorven tulehduksesta, joka oli tullut raskausaikana närästellessä. Arvatkaa, mitkä hirvittävät tuskat miehen kanssa koimme, kun asiaa pelkäsimme ja odotimme! Luojan kiitos pelko oli tarpeeton. Toivon parasta myös teille! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 20:15 vieras kirjoitti:
Minulla epäiltiin syöpää maksassa kolmannen vauvan ollessa ihan pieni. Menin kovien mahakipujen vuoksi päivystykseen ja maksasta löytyi kasvaimia. Tutkittiin ja kuvattiin - pahinta epäilivät lääkäritkin. Osoittautuivat verikeräsiksi ja vatsakivut johtuivat onneksi ruokatorven tulehduksesta, joka oli tullut raskausaikana närästellessä. Arvatkaa, mitkä hirvittävät tuskat miehen kanssa koimme, kun asiaa pelkäsimme ja odotimme! Luojan kiitos pelko oli tarpeeton. Toivon parasta myös teille! :hug:
Voin vain kuvitella miten olitte kauhuissanne, onneksi kävi hyvin!! :heart: :hug:

Huominen pelottaa kovasti jos miehestä löytyy lisää kasvaimia...mutta pitää yrittää pitää pää vaan "kylmänä", koska murehtiminen ei tässä vaiheessa vielä auta ..kun ei vielä tiedä..
 
Toivottavasti saatte hyviä tuloksia! Noi pelot ja tunteet on niin tuttuja omalla kohdalla, kun sairastuin vajaa kaksi vuotta sitten syöpään. :hug: Näissä asioissa ei voi muuta kuin ottaa vastaan se mitä eteen tulee. Itse ei niihin voi vaikuttaa monestikaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 21:20 flea kirjoitti:
Toivottavasti saatte hyviä tuloksia! Noi pelot ja tunteet on niin tuttuja omalla kohdalla, kun sairastuin vajaa kaksi vuotta sitten syöpään. :hug: Näissä asioissa ei voi muuta kuin ottaa vastaan se mitä eteen tulee. Itse ei niihin voi vaikuttaa monestikaan.
Juuri näin ajattelen, ei muu auta..Miten ite voit tällä hetkellä? :hug:
 
Täällä kykin.... eipä uni meinaa tulla silmään ja pahuksen kännykkäki sammu, pitää ootella että latautuu niin että mies pystyy soittamaan aamupäivällä mulle heti kun tietää... en viiti mennä ropeltaa ton laturin kanssa makuuhuoneeseen, oottelen hetken et latautuu vielä...

Kiitokset vielä teille kaikille, kun olette tukena :heart: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 21:34 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 21:20 flea kirjoitti:
Toivottavasti saatte hyviä tuloksia! Noi pelot ja tunteet on niin tuttuja omalla kohdalla, kun sairastuin vajaa kaksi vuotta sitten syöpään. :hug: Näissä asioissa ei voi muuta kuin ottaa vastaan se mitä eteen tulee. Itse ei niihin voi vaikuttaa monestikaan.
Juuri näin ajattelen, ei muu auta..Miten ite voit tällä hetkellä? :hug:
eipä tässä muuta kuin seuraavaa kontrollia toukokuussa odotellaan ja sitten tietää taas puoli vuotta eteenpäin. jokaiseen kontrolliin ja etäpesäketutkimuksiin menen kauhuissani. mulla on sen verran harvinaisempi syöpä, että sen käyttäytymisestä ei ole tarkkoja tietoja.
 
jenni87 harmaana
Niin oliko sun miehellä nyt mikä kuvaus... en jaksa selata koko ketjua... :/ Magneettikuvaus???? Sieltäkään tuloksia ei ainakaan saa ihan heti, ellei ole päivystys kuvaus... meillä oli päivystyskuvaus mut silti jouduttiin 2pvää oottelee sieltäki tuloksia. Pettymys oli suuri kun sanottiin et samana päivänä sais tietää, eikä sit saanukkaan. :'( :'( Ja kun meidän juttu ei edes selvinny magneettikuvauksessa vaan ajan kanssa... Sitä "juttua" seuraamalla ultraäänellä... Rankkaa... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 08:29 jenni87 harmaana kirjoitti:
Niin oliko sun miehellä nyt mikä kuvaus... en jaksa selata koko ketjua... :/ Magneettikuvaus???? Sieltäkään tuloksia ei ainakaan saa ihan heti, ellei ole päivystys kuvaus... meillä oli päivystyskuvaus mut silti jouduttiin 2pvää oottelee sieltäki tuloksia. Pettymys oli suuri kun sanottiin et samana päivänä sais tietää, eikä sit saanukkaan. :'( :'( Ja kun meidän juttu ei edes selvinny magneettikuvauksessa vaan ajan kanssa... Sitä "juttua" seuraamalla ultraäänellä... Rankkaa... :ashamed:
Tällä hetkellä rakas on siellä kuvauksissa, alkoi tossa 15 minuuttia sitten.. Ja joku varjoainekuvaus, missä katsovat onko kasvaimia muualla kropassa. Tää odottaminen on kauheaa.. :( :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 10:06 Mamale kirjoitti:
Kovasti voimia ja tsemppiä sinne teille!! :hug: :hug:
Kiitos, pelottaa niin kovasti odottaa miehen soittoa, jos siellä on enemmän kasvaimia ..kunpa aika menis äkkiä ja kaikki olis taas hyvin.. sitä taas tajuaa kuinka elämä voi niin yhtäkkiä muuttua,ja just sillon ku luulee kaiken olevan hyvin..niinhän se menee, että sitten jotain tapahtuu.. :/

Viimeks perjantaina siinä polven varjoainekuvaksessa meni tunti niin en tiedä meneekö nyt kauan ku koko kroppaa tutkivat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 10:08 miero kirjoitti:
tsemppiä odottamiseen :hug: toivottavasti ei muualta löydy niitä kasvaimia. :hug: :hug:
Kiitos, se on outo tunne, on kuin unessa, josta toivoo koko ajan heräävän, että ahaa se oliski vaa pahaa unta, sit havahtuu ja tajuaa että oikeesti miehellä on kasvain, että se on ihan totta... vastahan eilen aamulla isoin murhe oli se ,että ainolla kuumetta,että ahaa taas joku kipeänä, sit mies sanoi ne kauheat sanat :" mun polvesta löyty kasvain"

Yö meni itellä huonosti, mies kyllä kuului kuorsaavan, onneks ai nukutta ainakin jonkin verran ja se on pääasia. :heart:
 

Yhteistyössä