EI VOI OLLA TOTTA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!

En ala kyllä enää!!!

Täh? kasvaako ne perhanat muka uudelleen??!! en ala :0

Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:
Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!

En ala kyllä enää!!!

Juu, voivat kasvaa... edellinen leikkaus - tai sen jälkimainigit oli niin kauhe - että ei mitään rajaa. Nimimerkillä 6 kk neljäsosa kasvoista tunnottomana.

Alkuperäinen kirjoittaja huihai piolooki:
On se mahdollista. Valkohaillekin kasvaa aina uusi hammas kun entinen irtoaa.

Nainen kuin valkohai.

Mites, jos omaa jyrsiämäiset talttahampaat ja syö vain velliä? Voiko ihminen kasvattaa sapelihampaat?

Mie taas kävin tännään näyttämässä hammaslääkärille pattia minun viisurin vieressä ja se aikansa sitä tutki ja komensi hammasröntgeniin, eppäili nimittäin että se "patti" on toinen viisuri. Eli siis toinen mokoma alkanu kasvaan alkuperäsen vierelle. Pelotteli vielä että leikkauksessahan ne sitte poistettaan... :$ Ja minen mittään niin pelkää ko hammaslääkäriä, nytki tutisin siinä tuolissa ja mies oli pitämässä käjestä kiinni... Vaikkei siis muuta ko tarkasti vain sen patin... :ashamed:

En ala kyllä enää!!!

Juu, voivat kasvaa... edellinen leikkaus - tai sen jälkimainigit oli niin kauhe - että ei mitään rajaa. Nimimerkillä 6 kk neljäsosa kasvoista tunnottomana.

ET PERKELE VOI OLLA TOSISSAS!

Mulla on koskenut kaksi päivää siihen kohtaan, mistä ainaskin 7 vuotta sitten poistettiin hammas. Et hittovie voi vaan tolleen kertoa, että siihen voi kasvaa uusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

olikko oikeesti noin kauan kipeenä poistonjälkeen? kauanko ne kovat kivut sulla kesti?
mulla poistettiin perjantaina ja oon ollu ihan helkutin kipee siitä asti. en oo nukkunukkaan juuri öisin kun kipu sillon pahimmillaan.
oon saanu kaikkee mahdollista lääkettä ja antibiootteja mutta ei hellitä.
nyt menossa panacod ja se on jo vähän auttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
olikko oikeesti noin kauan kipeenä poistonjälkeen? kauanko ne kovat kivut sulla kesti?
mulla poistettiin perjantaina ja oon ollu ihan helkutin kipee siitä asti. en oo nukkunukkaan juuri öisin kun kipu sillon pahimmillaan.

Mulla tulehtui ja kaiken kukkuraksi vaurioitui joku hermo, jonka takia kärsin mielettömästä särystä pitkän aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:

Mulla tulehtui ja kaiken kukkuraksi vaurioitui joku hermo, jonka takia kärsin mielettömästä särystä pitkän aikaa...

tiäs mitä mulle sit on käyny,oli laskun mukaan vaativa hampaan poisto ja kyllä ne sitä irti repikin puolituntia. toivottavasti helpottas eikä tarvis jäädä saikulle,työt alkaa perjantaina. kiva loma..

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:

En ala kyllä enää!!!

ET PERKELE VOI OLLA TOSISSAS!

Mulla on koskenut kaksi päivää siihen kohtaan, mistä ainaskin 7 vuotta sitten poistettiin hammas. Et hittovie voi vaan tolleen kertoa, että siihen voi kasvaa uusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sori :D

Mulle ne laittoi puudutetta niin paljon kun uskalsivat ja silti kipu oli helvetillinen. Mut se hermopäänsärky oli kaikista pahinta

Toisella puolella on vielä poistamatta, mutta niitä ei poisteta ilmannukutusta. PISTE

Yhteistyössä