Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!
En ala kyllä enää!!!
En ala kyllä enää!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!
En ala kyllä enää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!
En ala kyllä enää!!!
Täh? kasvaako ne perhanat muka uudelleen??!! en ala :0
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no ei kai tuo voi olla mahollista??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Krooninen viisaudenhammas?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no ei kai tuo voi olla mahollista??![]()
![]()
No ei se ole mahdollista. Kunhan provoilee
Alkuperäinen kirjoittaja huihai piolooki:On se mahdollista. Valkohaillekin kasvaa aina uusi hammas kun entinen irtoaa.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:no ei ne kyllä uudelleen kasva
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:Voi hampaita olla joskus muutama ylimääräinenkin, viisurin vieressä viisuriEikö ole ollenkaan kuvattu, koska ei hampaita "tyhjästä" kasva?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!
En ala kyllä enää!!!
Juu, voivat kasvaa... edellinen leikkaus - tai sen jälkimainigit oli niin kauhe - että ei mitään rajaa. Nimimerkillä 6 kk neljäsosa kasvoista tunnottomana.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:olikko oikeesti noin kauan kipeenä poistonjälkeen? kauanko ne kovat kivut sulla kesti?
mulla poistettiin perjantaina ja oon ollu ihan helkutin kipee siitä asti. en oo nukkunukkaan juuri öisin kun kipu sillon pahimmillaan.
oon saanu kaikkee mahdollista lääkettä ja antibiootteja mutta ei hellitä.
nyt menossa panacod ja se on jo vähän auttanu.
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:olikko oikeesti noin kauan kipeenä poistonjälkeen? kauanko ne kovat kivut sulla kesti?
mulla poistettiin perjantaina ja oon ollu ihan helkutin kipee siitä asti. en oo nukkunukkaan juuri öisin kun kipu sillon pahimmillaan.
oon saanu kaikkee mahdollista lääkettä ja antibiootteja mutta ei hellitä.
nyt menossa panacod ja se on jo vähän auttanu.
Mulla tulehtui ja kaiken kukkuraksi vaurioitui joku hermo, jonka takia kärsin mielettömästä särystä pitkän aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Viisaudenhammas tulossa, tai siltä ainakin tuntuu että olis. Ei siinä muuten mitään, mutta kun samasta paikasta on jo kaksi kertaa viisaudenhammas poistettu!
En ala kyllä enää!!!
Juu, voivat kasvaa... edellinen leikkaus - tai sen jälkimainigit oli niin kauhe - että ei mitään rajaa. Nimimerkillä 6 kk neljäsosa kasvoista tunnottomana.
ET PERKELE VOI OLLA TOSISSAS!
Mulla on koskenut kaksi päivää siihen kohtaan, mistä ainaskin 7 vuotta sitten poistettiin hammas. Et hittovie voi vaan tolleen kertoa, että siihen voi kasvaa uusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!