Ei voi olla totta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Mä sain just lattiat pestyä, ja arvatkaas mitä?
Kissalla on jääny paskakikkare perskarvoihin kiinni, ja nyt se laahaa sitä takapuoltaan pitkin lattioita |O
Mukavat paskavanat nyt sitten.. Moppi käteen ja menox!!!

Toi on ärsyttävää...
Meil jää koiralla joskus ja ulkona en sitä huomaa sieltä karvojen seasta ja sit kun sisään päästää niin mennää perse maassa kamalaa vauhtia lattiita pitkin paskavana perässä :) voi v.. ei kun koira pesulle ja sen jälkeen moppia lattiaan.

toi on niin kauheeta. mä muistan ku oli pari kk jäljel koomosen odotuksessa ja sisko järjesti mulla baby shoverit. olin siivonnu koko päivän ja mentiin kauppaan sillä aikaa että lattiat ehti kuivuu. kun tulimme kotiin niin koko kämppä oli täynnä noita raitoja. tiukan aikataulun takia seisoin moppi kädessä kun vieraat alkoi saapua. |O :headwall: olin niiiiin vihainen.

Juuh, tuttua huttua. Tulin kerran töistä kotiin, ja ihmettelin vessan mattoa. Kissojen vessakopin suulta lähti sellainen vana, ja se jatkui eteiseen ja kierteli siellä ja jatkui olohuoneeseen.. Nauratti kyllä ensin, mitähän lie oli yrittänyt jätöksellään piirtää :D:D:D Sitten ärsytti, kun piti se siivota.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kannattais pitää parempi huoli kissan takapuolesta. :x

Joo, jatkossa mä seison aina hiekka-astian vieressä, kun isolla hädällä käyvät.
Ja tietty pyyhin pyllyt kakan jälkeen :xmas:

:laugh: Käytäthän Lambi Wc-paperia?

Mikä vain pehmeintä on, niin sitä jatkossa ostan :D
Kisujen pyllyille vain parasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja just:
hyi vittu! :O
just tollasen epähygieenisyyden takia ei tähän lapsiperheeseen tule elukoita

Näkökulmakysymys.

Tämä arki kolmen alle 5-vuotiaan kanssa on joka tapauksessa pissaa, kakkaa, oksennusta, verta, rupea ja räkää ja ties mitä muuta sotkua ja eritettä.
En halua itse, enkä halua pitää lapsiani steriilissä ympäristössä. Mieluummin eletään niin, että meillä on pääosan aikaa hirvittävän hauskaa.

Ja meille se hauska on touhuamista kurassa, hiekassa, vedessä ja vaahteranlehtikasoissa, ja hössöttämistä jaloissa pyörivän eläinlauman kanssa.
Jollekin muulle se on jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kannattais pitää parempi huoli kissan takapuolesta. :x

Joo, jatkossa mä seison aina hiekka-astian vieressä, kun isolla hädällä käyvät.
Ja tietty pyyhin pyllyt kakan jälkeen :xmas:

:laugh: Käytäthän Lambi Wc-paperia?

Mikä vain pehmeintä on, niin sitä jatkossa ostan :D
Kisujen pyllyille vain parasta =)

Vaipatkin ois hyvät :laugh: Senkun heittää roskikseen täydet.Eikä lattiat ois viiruja täysi :D Tosin peppukarvat saattas vähän hautua :whistle:

Yhteistyössä