Tiedättekö sen tunteen, kun mikään ei onnistu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni-hiiri harmaana

Vieras
En siis saanut asennettua sitä rullaverhoa niin päätin pestä ikkunat. Kun sain ne pestyä ja kiinni sen tuhannella salvalla niin rätti oli jäänyt ulkopuolelle ikkunalaudalle.

Samalla päätin pestä lattiat, rullasin matot ja ravistelin ne puisteluparvekkeelta.
Siinäpä sitten huomasin, että kihlasormus putosi maahan.
Se taas oli joutunut nukkamaton syövereihin 3-vuotiaan vierailun jäljiltä.

Ei kun etsimään - croksit jalassa ja muumipaituli päällä. Ja mitäpä kävikään?
Avaimet jäi sisälle! Naapurista soittamaan huoltomiehelle, joka tulee puolen tunnin rappukäytävässä odottelun jälkeen ja lasku tietty perässä.

Ei jumaLAUTA! (sori). Mitä enää voi tapahtua?

Ottakkaa nyt edes osaa
google-talk-gadget-smileys-tears.png

No mitäs, sulla on puhtaat ikkunat ja puistellut matot. Ja ilman kihlasormustakin pärjäät, ei naapurin petekään enää ahdistele kun näki sun muumipaitulilookin :)

nuuh: No näinpä! Ei se ole kyllä juurikaan ahistellut tätä episodia aiemminkaan :D

jkdfgjklfgngf: Pienet - tiedän - sillä hetkellä tuntui suurilta.

vieras: Löytyi :)

moona81: Kiitos!

Mulla on ruokatunti.

Tein eilen illalla eväät valmiiksi, mutta unohdin ne aamulla kotiin.

Kävin sitten ostamassa Subwaysta syötävää mukaan töihin. Kun tulin takaisin työpaikalle, huomasin leivän jääneen sinne kassalle. En kyllä viitsi enää hakea. Ja ihan kauhea nälkä.
Mutta menee se lounastunti näinkin. Jos vaikka hakis kupin kahvia.

Tätä on tänään liikkeellä?

[QUOTE="harmaana";28357777]Mulla on ruokatunti.

Tein eilen illalla eväät valmiiksi, mutta unohdin ne aamulla kotiin.

Kävin sitten ostamassa Subwaysta syötävää mukaan töihin. Kun tulin takaisin työpaikalle, huomasin leivän jääneen sinne kassalle. En kyllä viitsi enää hakea. Ja ihan kauhea nälkä.
Mutta menee se lounastunti näinkin. Jos vaikka hakis kupin kahvia.

Tätä on tänään liikkeellä?[/QUOTE]
Voi surkeus :( Onneksi on sentäs perjantai.

Mulla on ollut kanssa tosi huonot ajat. Ei mikään mene putkeen, ei todellakaan. Jotkut onnistumiset menee vain pitemmän kaavan mukaan.
Olen täällä jo itkua tuhertanut, kun mikään ei oikeasti meinaa sujua. :snotty:

Voi tiedän. Sellasta se on mulla joka päivä ja joka hetki. En onnistunut edes tappamaan itseäni ja nyt mua vahditaan etten pääse tapppamaan. En voi muuta kuin istua ja odottaa kuolemaa. :(

Mulla on ollut kanssa tosi huonot ajat. Ei mikään mene putkeen, ei todellakaan. Jotkut onnistumiset menee vain pitemmän kaavan mukaan.
Olen täällä jo itkua tuhertanut, kun mikään ei oikeasti meinaa sujua. :snotty:
Älä nyt kuitenkaan itkua tuherra. Se hyvä puoli on, että ne paremmat ajat on kyllä sieltä tulossa.
Murheistasi en tiedä, mutta tsemppaan sua kyllä!

Terveisin: Elämässään paljon mokaillut

vaihtamaan viiden kasvin mullat. Apurina 1 v.

Lopputuloksena on vainaana 1,5 kasvia, särykynyt ruukku ja kylppäri lainehti märkää multaa kun yksivuotias auttoi kastelusta. Toistaiseksi henkiin jääneet 3,5 kasvia kuivumassa; enemmän ja vähemmän vinoon istutettuna.

Ilmeisesti vika ei ollut minussa tai apurissa; tää päivä oli vaan kirottu. Toivottavasti kirous laantuu ennen huomista ikkunapesu-urakkaa ;)

Yhteistyössä