ei voi olla todellista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xylitolsisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

xylitolsisu

Jäsen
24.08.2006
150
0
16
Mulla olis keskiviikko aamuna suunniteltu sectio ja viime yönä nousi kuumetta. Aamulla ei enää ollut, mutta taas nyt iltaa kohden nostanut uudestaan. Lisäksi ihan järkky yskä ja oikeeta korvaa särkee. Mä en ala kyllä mitään |O :'(

En tiedä mahtavatko leikata kuumeista? Pakon edessä tietty, jos esim. synnytys käynnistyy. Muutenhan sitä voi varmaan päivällä-parilla siirtää? Saat nauttia masusta vielä vähän aikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja balou:
En tiedä mahtavatko leikata kuumeista? Pakon edessä tietty, jos esim. synnytys käynnistyy. Muutenhan sitä voi varmaan päivällä-parilla siirtää? Saat nauttia masusta vielä vähän aikaa ;)

Juu mä soitin äippäpolille, eivät mielellään leikkaa kuumeista, paitsi tietty jos pakko. Mutta oli kumma, että vasta keskiviikkoaamuna päätetään leikataanko vai ei. Siis sillon pitää mitata kuume ja jos ei ole niin leikataan, ei mulla aamuisin sitä lämpöä yleensä olekaan vaan ilta kohden nostaa. Ja kun oikeesti olen kuumeessa ehkä kerran 3-4 vuodessa, niin pitikö nyt sitten just. :o

Voi itku, se on se murphyn laki :( No toivottavasti on normaali lämpö sit ke-aamuna! Niin eihän sitä etukäteen voi tietää, mutta nyt vaan panadolia ja lepoa, niin saat ke-aamuna vauvan kainaloon :)

mulla oli kesällä suunniteltu sectio, joka päätettiin toteuttaa flunssasta huolimatta. Yskä oli KAMALA, mutta kuume kerkesi laskea siihen mennessä. Sanoivat silloin, että jos vähän lämpöä, niin ei estä sectiota. Oli se vaan aika ikävää, kun yskiessä tuntui että tikit ratkeaa...

Yhteistyössä