Ei voi olla mahdollista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Olenhan kertonut, että äitini on näyttelijä. No, hän ei tosin ole 10 vuoteen tehnyt tv-töitä, mutta sitä ennen ihan todellakin riittävästi. Ja nyt on aivan uudessa ammatissa.

Kun salkkareita alettiin tekemään, häntä pyydettiin Ullan rooliin. Hän onneksi kieltäytyi, ei sitä olisi kestänyt kukaan.

Ja tänään salkkareiden castingista joku urpo soitti, ja pyysi äitiäni jonkun uuden hahmon (Helena Kuula, mafiatäti :laugh: ) rooliin! Rooli on sisäänkirjoitettu syksyllä ilmeisesti. Ei luulisi olevan vaikeaa tajuta, että kaikkien unelmana ei ole esiintyä salkkareissa. varsinkaan 30vuoden näyttelijäntyön huipennukseksi.

No, onneksi äidillä on järki päässä, mutta kyllä se taas olisi johonkin Ruotsiin muutto jos se naamari joka ikinen päivä alkaisi uudelleen töllössä pyöriä. Onneksi on työtä muualla, ettei ole pakko hutsuksi alkaa :laugh:

No äitisi ei ole opettanut sinulle tapoja tai sitten hän itse ei ole 30 vuoden aikana oppinut että tuohan on luottamuksellista tietoa ...
Monílle näyttelijöille säännölliset tulot tuollaisessa helpohkossa sarjafilmissä ovat oikea onnenpotku.

Alkuperäinen kirjoittaja dedefilus:
Varmaankaan ei tuotantotiimi ole mielissään, että paljastelet juonta täällä etukäteen.

No voi voi, kyllä nyt olen sitten ihan helevetin pahoillani. Mitä juonta mä paljastin tässä? :o

Oikeesti, jos sun päivä meni nyt myttyyn kun tiedät uuden henkilön laadukkaassa kotimaisessa draamasarjassa, niin osanottoni.

Lisäksi on mainittava, että äidilläni ei ole mitään sopimusta Frematle-median kanssa, joten mitään lakia ei kukaan riko, jos asiasta tässä kerron.

Tuotantotiimille vaan kukkaset :flower: :laugh:

ja jos ajatellaan, että joka päivä pyörivässä, halvasti ja ammattitaidottomasti toteutetussa sarjassa näytteleminen on jollekin onnenpotku... hmmm... no, mieleeni ei tule yhtään hyvää näyttelijää siitä sarjasta. Tosin en ole niin paljon katsonutkaan, että voisin varmasti sanoa. Mutta jos se porukka on tätä Jasper Pääkköstä ja jotakin wannabe-Chippendales-osaston kivikasvoisia jätkiä, Haluatko idiootiksi-kilpailun voittajaa ja vaikka mitä avustajaa, niin kyllä, he varmaan ovatkin ihan tohkeissaan rooleistaan. Ja mun puolestani saavat ollakin, onnea vaan heille :wave: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkaleelle kyssäri:
Onko äitisi esiintyny sarjoissa KYLLÄ ISÄ OSAA , SISKO JA SEN VELI .......... :whistle:

Eikö se vieläkään onnistunut tuo vastus?

Plääh... Onkohan mun koneessa, plussan tekniikassa vai mun päässä jotakin vikaa?

:D

Eli en kyllä lähtisi nyt kertomaan äitini henkilöllisyyttä. :wave:

Yhteistyössä