Ei voi käsittää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Vauvan kakkavaippa lojuu tuossa oven ulkopuolella.
Miksei mies voi viedä sitä samalla kun hakee aamun postin? Postilaatikko on kuitenkin siellä missä roskalaatikkokin.

Ja se, että minä olen jo 3 päivää pyytänyt leikkaamaan poikansa kynnet, mutta ei. Joudun senkin tekemään itse. :headwall:

Miksi jotkut asiat ovat liian vaikeita miehelle suorittaa? :kieh:

Voi että kuulostaa tutulta.. Ei millään saa vietyä roskia tai haettua postia tmv. Tupakalla juoksee kyllä jatkuvati, mutta tuohon laatikoille on liian pitkä matka..

mutta minä en henk.koht ymmärrä miksi tuollaisista asioista pitää vääntää. Tuntuu vähän siltä, että ongelmia hakemalla haetaan.
Kyllä muakin joskus ärsyttää jos itse en jaksa mitään niin ei täällä muutkaan mitään tee, mutta en mä silti jaksa kovasti hermoja repiä :)
Tsemppiä arkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mutta minä en henk.koht ymmärrä miksi tuollaisista asioista pitää vääntää. Tuntuu vähän siltä, että ongelmia hakemalla haetaan.
Kyllä muakin joskus ärsyttää jos itse en jaksa mitään niin ei täällä muutkaan mitään tee, mutta en mä silti jaksa kovasti hermoja repiä :)
Tsemppiä arkeen!

Tänään ärsyttää kaikki. Olen nukkunut superhuonosti. :kieh:

Tuttu juttu meilläkin välillä..saa sanoa ja sanoa..ja lopulta tehdä ite, kun mies ei, omien sanojensa mukaan, älynnyt että homma pitää tehdä HETI. :D

Tsemppiä ap! :hug:

Ei meillä mies vie koskaan roskista, jos sitä ei väkisin sen käteen tunge, kun se on lähdössä, mutta en minä siitä mitään pultteja ota, vien sitten itse kun ehdin ja jaksan eli yleensä silloin kun haen postin tai lähden vaunulenkille tai muualle.

Jep. Tuollainen on ärsyttävää, mutta annan vastaavanlaisen käytöksen miehelleni anteeksi, koska syyllistyn sellaiseen itsekin. Jostain syystä sitä vaan huomaa toisen virheet paljon helpommin kuin omansa. Juuri tässä eräs päivä hampaitani kirskutellen siivoilin keittiötä ja mielessäni manasin jotakin miehen juttua, joka oli unohtunut ruokapöydälle lojumaan. Siivousta jatkaessani huomasin pöydällä pari omaa juttuani, joiden paikka ei todellakaan ole keittiön pöydällä ja jotka olivat lojuneet siinä päiväkausia. En siis millään saanut niitä vietyä heti oikealle paikalle ja siihen jäivät, enkä enää edes "nähnyt" niitä. Miehen jättämät kylläkin... Ja kakkavaippa on meilläkin lojunut oven pielessä joskus muutaman tovin, kun ei kumpikaan sitä muista siitä viedä.

Yhteistyössä