Mun pitäis valvottaa lasta aina tosi myöhään että saisin tungettua väkisin vielä sen viidennen aterian nassuun
Useimmiten syödään siis 4 krt päivässä, joskus vain 3 jos ei aamupalaa ehditä, neiti kun ei halua aamupalaa heti herättyään vaan vasta parin tunnin päästä herättyään. Itse syön kuitenkin useimmiten aamupalan heti herättyäni.