Ei vaan mulle löydy miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhapiika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä löytyy! Mä kumoan kaikki väitteet mitä tässä ketjussa on sanottu. Mä olen kolmen pienen lapsen vasta eronnut äiti. Ikää on huimat 39 vuotta ja ylipainoa kymmenisen kiloa. Miehiä riittää joka sormelle. Oikeasti, saan huomiota kyllä ihan päivittäin, olin sitten ruokakaupassa tai ravintolassa. Toki yöelämässä miehet ovat rohkeampia tulemaan tekemään tuttavuutta. Juurikin minulla on kolme eri miestä "kokeilussa", jos niin voi sanoa. Haluan tutustua ihmisiin ja etsiä kunnolla sitä oikeaa. Minulla on ollut erittäin vauhdikas ja iloinen kesä. :) Ja todellakin sitä selluliittia löytyy reisistä ja käsivarsista, maha roikkuu ja kaksoisleukaa löytyy. Pukeudun ihan normaalisti ja seksiä en ole kenenkään kanssa harrastanut heti alkuun jos sillä on jotain merkitystä tässä asiassa. :)

Eli väittäisin että se sisäinen hyvä olo ja itsevarmuus ovat ne asiat jotka vetävät miehiä puoleensa enemmän kuin ulkonäkö.

Niin ja vielä mainitsen, että näistä miehistä joita tällä hetkellä tapailen, yhdellä on lapsia, kaksi on lapsettomia, kaikki hieman nuorempia kuin minä.

Mulle sanottiin eilen baarissa että ehkä sun kannattais yrittää hakea seuraa jostain nuoremmasta ja nätimmästä. Olin aika halolla päähän lyöty koska kyseinen nainen ei vaikuttanut ainakaan kovin paljon mua vanhemmalta enkä yrittänyt iskeä vaan jutella niitä näitä.

Yhteistyössä