Tällaista ei vaan tapahdu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
jatkoa tälle http://keskustelu.kaksplus.fi/t933714

mies soitti just.mä selitin sille sen mehiläis vitsin jonka joku just kerto. ja sitte se kerto yhtä huonon vitsin ja me naurettiin.
-mä muuten soitin kertoakseni että mä rakastan sua
- niin mäki sua ( eli oot kännissä )
-ei mutta mä tiedän että meillä on ollut tosi outoa ja koko viikonlopun, mutta syy miks mä olin noin... ( lapsuuden taruma ) ja sitten ( kaverin lapset oli hankalia ilman omaa syytänsä, vaikka mun mittapuun mukaan oli yllättävän hyväkäytöksisiä just silloin ) ja meidän lapset ei tuu olemaan tommosia
- *muistuttava yskäisy* ( koska meilehän ei pitäny tulla lapsia ikinä ikinä ikinä )
- ei mutta me ei voida tehä lapsia nyt koska me ei olla myyty sitä toista kämppää, ja se stressaa mua. se että mä stressaan, stressaa sua ja niin pois päin. myös kaikki muut asiat... jne jne.
- kulta hei, mä olen sitä mieltä että jos nuo kaikki asiat ei ois korjattavissa oisin lähteny jo kauan sitten. mutta ä olen edelleen täällä.
- ja niin oon minäkin. mä en anna periks heti. sä katoit mua niin kumasti kun ne siinä leffassa sano "kukaan ei oo lapseton muutan ku omasta tahdostaan"

pitkä hiljaisuus.
itkua.

-mä rakastan sua ja mä tiedän etä me saadaan korjattua tämä. ja sitten me katotaan se lapsi bisnes taas.
- sä olet oikeassa, me ei voida hankkia lasta nyt kun on niin paljon asioita jotka pitää selvittää.
- selvitetään ne ja sitten...
- joo.

molemmat: mä rakastan sua.

moi.

mä en oikeesti tiiä. uskallankohan mä...?
mä olen niin odottanut noita sanoja niin kauan, mutta ajattelin aina että mä en sais niitä kuulla.
tuo on aina ollu semmonen että sanoo kyllä mitä sen mielessä on, mutta harvoin se sanoo niitä hyviä asioita...

(alta 30 min. menee ennenku joka sanoo että se on pettäny mua :))

ketään ei kiinnostanu. nomut hei. pääasia että mä olen onneni kukkuloilla ja en voi odottaa että mies tulee kotiin!!

mä ku luulin että tää olis nyt tässä... ehkä me oikeesti voidaan vielä koittaa.

jumaliste emmä oo koskaan koittanu kahestaan jonku kaa uusiks!!
eksän kans kittuutettiin kolme vuotta puolella liekillä ku toinen ei halunnu / osannu yrittää ja pillunpäreikshän se meni.
tää ei ehkä menekkään.
jee!

vau. kun joku toivotti hyvät uudet vuodet mulle, niin vissiin tarkoitti sitä :D

Oikeesti...ihana...
Nolona mää ny tunnustan että toi teiän keskutelu sai mulle tääl tipan linssiin :ashamed: :ashamed:
Te ootte vahvoilla, sen sanon :hug:
Loistavaa uuttavuotta, ja hyvää karmaa!! :heart: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
oikein ihanaa rakkaudentäyteistä uutta vuotta ja ehkäpä jopa haikaran siipien hapinaa :heart:

kiitos ja samoin sulle hyvää uutta vuotta!!
^^ tuota minäkin toivon
ja teille kaikille kaikkea aivan ihanaa!! :heart: :heart:

t:nibbler. onnensa kukkuloilta!

menee niinku meillä meni..(ilman kämpän myynti kohtaa)..saman suuntanen keskustelu..stä seuras kosinta, naimisiin...esikoinen synty tasan vuoden kuluttua kosinnasta ja nyt ollaan oltu onnen kukkuloilla jo reilu 14v ja lapsiakin on jo viisi..ei olla rahallisesti rikkaita ... :heart: rakkautta kyllä on pahojenkin kuoppien yli...(JA NIITÄ ON OLLUT! :/ )

^^ just tuollaista minäkin salaa toivon. :saint:

tuntuu vielä niin epätodelliselta. vielä eilen kun en herätessäni tiennyt halusinko minä edes jatkaa enään. mutta onneks sen hirviön alta jonka vielä eilen tunsin, löyty tuollanen ihanuus. ja siltikin... uskon että tästä tulee vielä paras vuosi ikinä :)

*krhm* mä voin kokemuksesta sanoa että uudelleen seurustelu ei oo paha juttu, meillä oli nuoruusvuosina ukon kans vuoden tauko jonka aikana ei kumpikaan unohtanu toista ja tässä sitä ollaan, ollaan oltu jo 7,5v, lapsia kaks, naimisissa ei kyllä olla...

on happy end :D tai end ja end mutta kyllähän se haikara tuli käymään ja ongelmat ratkaistu :) naimisiin ei tosin olla vielä menossa, eikä näköjään kihloihinkaan. mutta silti kaikki muu on niin hyvin ku olla ja vaan voi :D

Onnea, teillähän on ikäänkuin vuosipäivä käsillä :) Ja eihän ne sormukset sitä arkea muuksi muuta, kyllä se tunne ja tahto pysyä yhdessä pitää olla vahva - kuten teillä näkyy olevan.

Yhteistyössä