Ei vaan mulle löydy miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhapiika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhapiika

Vieras
Ei tuu mitään,ei mulle tunnu löytyvän ketään.Kaikki miehelliset/perheelliset sanoo et ole onnellinen kun oot vapaa,mutta en mä ole! Jos ne miehelliset mutta perhettömät noin sanoo ni mikseivät sitten eroa jos se on heistä sellainen asia et pitäs olla onnellinen.Perhellisistä nyt ehkä ymmärränkin sen kun on lapset niin ei siitä niin vaan lähetä. Mutta pakkoko noin on sanoa,ei setarkoita jos joku sinkku on onnellinen et kaikki olis!

Mä olen yli 3kymmenen ja lapseton enkä silti löydä ketään...mikä siinäkin on?!

Ettet vaan olisi ylipainoinen? Jo ihan pienikin liikapaino on miehille totaalinen turn-off. Tietysti ihan perusasiat, kuten isot tissit, hyvä takapuoli, hoikka mutta muodokas kroppa, pitkät paksut hiukset ja hyvät, valkoiset hampaat on syytä olla kunnossa painon lisäksi.

Parempi pieni ylipaino (5-10 kg) ja nätti naama kuin toisinpäin. Kropan saa muokattua, mutta naamaa ei. Usein sitä itekkin kattelee jotain vähän pyöreitä naisia (siis tosiaan se 5-10 kg ylim.). Niistä saa muokattua yleensä todella hyvän kappaleen. Se, että on valmiiksi täydellinen pakkaus, niin semmosta on hankala iskee.

Se on vähän kuin että uus bemari maksaa 40 000. Kaikki on täydellistä, mutta hinta liian kova. Mutta ostappa vähän vanha bemari ja remppaa vähän. Saat puolella hintaa loistopelin.

No en oo ylipainonen mut naamalle en voi mitään jos se ei jotakuta miellytä. Jos se on kiinni mun tisseistä tai hiusten pituudesta ni sit saa olla mutta ei nyt luulis koska olenhan mä nyt ennenkin saanut miehiä ihan siis seurustelusuhteeseen ,että en nyt kyllä ymmärrä yhtään. Enkä mä mitenkään epätoivosesti eti mutta pidän silmäni auki tietenkin mutta kun ei vaan tunnu kelpaavan kellekään.

[QUOTE="vieras";27241689]Ettet vaan olisi ylipainoinen? Jo ihan pienikin liikapaino on miehille totaalinen turn-off. Tietysti ihan perusasiat, kuten isot tissit, hyvä takapuoli, hoikka mutta muodokas kroppa, pitkät paksut hiukset ja hyvät, valkoiset hampaat on syytä olla kunnossa painon lisäksi.[/QUOTE]

Joo eihän yksikää ylipainoonen nainen voi ikinä saada parisuhdetta. Eiku...

• Tykkää
Reactions: letkee lapamato
Niinpä.

Mä olen korkeasti koulutettu, tulen toimeen omillani. Lapset on jo olemassa, elättäjää tai isää en heille hae. Enkä siis myöskään mitään siittäjää. Minulla on elämä kunnossa ja järjestyksessä, on koti, auto, vakituinen työpaikka, materiaa sen verran että ei tarvitse kurjuudessa elää. Olen hauska, fiksu, aikuinen nainen. En kyttää, en nalkuta, en ole mustasukkainen, en kahlitse. Olen kasvoiltani kaunis, pidän itsestäni huolta -urheilen säännöllisesti, käyn kampaajalla säännöllisesti, hoidan ulkonäköäni, pukeudun siististi jne. Olisin lähes täydellinen pakkaus -mutta minulla on ylipainoa enemmän kuin se sallitut 5-10kg. Joten yksin ollaan loppuelämä.

Pienestä se on kuulkaa kiinni.

Vaan musta tuntuu että onnellisempi mä olen näin, kuin että joutuisin elämään noin pinnallisen ihmisen kanssa.

[QUOTE="vieras";27241764]Mitenkä olikaan omalla kohdallasi? Tietty yks kerta on ollut vaan onko sen jälkeen?[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Joo enhän mä toki oo seurustellu ku yhden miehen kans, muut kuvittelin. :D

Vinkkinä että et sinä sitä löydäkään jos ajattelet sen tapahtuvan niin että olisitte kavereita ensin ja sitten rakkaus leimahtaisi. Anna heti ekana iltana sille pillua niin se juttu lähtee toimimaan siitä.

[QUOTE="vieras";27241772]Vinkkinä että et sinä sitä löydäkään jos ajattelet sen tapahtuvan niin että olisitte kavereita ensin ja sitten rakkaus leimahtaisi. Anna heti ekana iltana sille pillua niin se juttu lähtee toimimaan siitä.[/QUOTE]

Ei oo toiminut,oon kokeillut:D

Ikävä kyllä miehet haista epätoivon jo kaukaa. Siksi miestä/miehiä ei kiinnosta. Lopetat etsimisen ja lähdet vaikka yöelämään ystävien kanssa pitämään vain hauskaa. Kyllä se herra oikea kävelee vastaan silloin kun sitä vähiten odotat :)

Ikävä kyllä miehet haista epätoivon jo kaukaa. Siksi miestä/miehiä ei kiinnosta. Lopetat etsimisen ja lähdet vaikka yöelämään ystävien kanssa pitämään vain hauskaa. Kyllä se herra oikea kävelee vastaan silloin kun sitä vähiten odotat :)

Miten senkin lopettaa? ja kun en tietoisesti etsi ketään,mutta kai sitten alitajuisesti etsin ja se sitten näkyy epätoivona.

[QUOTE="vieras";27241778]Sitä minäkin :) Jos sinäkin joskus sitten saisit edes miespuolisen kaverin itsellesi. älä hoppuile[/QUOTE]

Et sitte ymmärtäny lukemaas. :whistle: Mähän tuli raskaaksi pyhästä hengestä sen jälkeen ku olin eronnu likan isästä. Daa.

Joo eikä mulla toki oo miespuolisia kavereita ku sun logiikan mukaan kuvittelen heidätki. :D Mä en kyllä edes tajua miks mun pitääs miehistä haluta mitää muuta ku seksiä.

Et sitte ymmärtäny lukemaas. :whistle: Mähän tuli raskaaksi pyhästä hengestä sen jälkeen ku olin eronnu likan isästä. Daa.

Joo eikä mulla toki oo miespuolisia kavereita ku sun logiikan mukaan kuvittelen heidätki. :D Mä en kyllä edes tajua miks mun pitääs miehistä haluta mitää muuta ku seksiä.

Sun kirjoituksia ei kyllä ymmärrä muut kuin sinä itse vaan :) Ihan sama minulle kenelle sinä piparias jaat mutta ymmärtänyt olen muiden kanssapalstailijoiden puheessta että flaksi ei ole pahemmin käynyt :D

[QUOTE="vieras";27241883]Sun kirjoituksia ei kyllä ymmärrä muut kuin sinä itse vaan :) Ihan sama minulle kenelle sinä piparias jaat mutta ymmärtänyt olen muiden kanssapalstailijoiden puheessta että flaksi ei ole pahemmin käynyt :D[/QUOTE]

Mitä hittoa sä oikeen sekoolet. :D

Mä olen yli 3kymmenen ja lapseton enkä silti löydä ketään...mikä siinäkin on?!

Syy on tuossa lihavoituna. :)

No, täsmennetään vähän. Ensiksikin, ihan varmasti löydät vielä miehen. Siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Jokainen löytää, joka haluaa. Mutta pointtini on siinä, että ainakin minulle moni naispuolinen tuttavani on kertonut havahtuneensa jossain 30 ja 40 ikävuoden välissä siihen, että he ovat muuttuneet miehille ikään kuin näkymättömiksi. Kun nuorempana riitti se, että astui sisään ravintolaan, niin aikuisempana joutuu kuulemma jo ihan avaamaan suunsakin, jotta tulisi huomatuksi. Miehille muutos ei ole niin dramaattinen, koska he ovat koko ikänsä joutuneet puhumaan naisia saadakseen. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No mut onhan tää aika hienoo, että tääkin ketju kääntyi Scarletin omaksi ketjuksi. Kohta se haistattaa kaikille paskat ja häipyy ovet paukkuen.

Mä en kyllä ottanu itteäni puheeksi täs ketjus, että koitappa kattoa vähä tarkemmin. :whistle:

On teillä joillaki vaikia elämä ku pitää stressata mun takia ja valehdella musta kaikkia paskaa. Kannattaisko teidän hankkia oma elämä? :) :hug:

Yhteistyössä