?
??
Vieras
Aamulla tehtiin raskaustesti. Itse en aluksi nähnyt kuin yhden viivan,mutta parin minuutin päästä aloin tutkimaan uudelleen ja hahmotin sitten hyvinhyvinhaalean toisen viivan. Mies katsoi moneen kertaan ja vaik missä valossa muttei nähnyt viivaa. Sanoi että kuvittelen sen siihen...???!!!Voinko oikeasti toivoa niin hartaasti sitä viivaa että se siihen "ilmestyy" ??Mielestäni viiva vielä "selkeni" noin 7 minuutin ajan mutta oli siis edelleen niin haalea ettei mies sitä millään nähnyt
.
Katsoin sitten vastoin kaikkia sääntöjä vielä tunnin päästä testiä ja sittenhän siinä oli jo selkeästi haalea viiva, mutta sehän nyt ei kerro mitään kun testin teosta oli se tunti...
Kysymys siis kuuluu, näkeekö joku muukin olemattomia viivoja vai oliko kenties minulla vain tarkempi silmä kuin miehelläni??

Katsoin sitten vastoin kaikkia sääntöjä vielä tunnin päästä testiä ja sittenhän siinä oli jo selkeästi haalea viiva, mutta sehän nyt ei kerro mitään kun testin teosta oli se tunti...
Kysymys siis kuuluu, näkeekö joku muukin olemattomia viivoja vai oliko kenties minulla vain tarkempi silmä kuin miehelläni??