Ei uskalla enää roskikseenkaan mitään laittaa!!!

vieras
Asutaan kerrostalossa ja olen nähnyt kun lähistön alkoihmiset on availlu ja tonkinu roskiksia käsi pitkällä roskapussissa....eikä tuo ole vielä pahimmasta päästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kummallista touhua.. ei kuulosta todelliselta..

joku penkoo teidän roskista, tuo tavaraa oven taakse ja mies maksaa saadakseen tavaransa takaisin? :LOL:
Arvaa olenko samaa mieltä??? Istuin aamuhirvityksen näköisenä keittiössä, kun tuo dyykkari työntyi sisälle asti meille :eek: :eek: ja tuo järjenjättiläinen, jonka kanssa olen naimisissa maksoi tuolle dyykkarille vielä meidän jätteiden ronkkimisesta :eek: :eek:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kummallista touhua.. ei kuulosta todelliselta..

joku penkoo teidän roskista, tuo tavaraa oven taakse ja mies maksaa saadakseen tavaransa takaisin? :LOL:
Arvaa olenko samaa mieltä??? Istuin aamuhirvityksen näköisenä keittiössä, kun tuo dyykkari työntyi sisälle asti meille :eek: :eek: ja tuo järjenjättiläinen, jonka kanssa olen naimisissa maksoi tuolle dyykkarille vielä meidän jätteiden ronkkimisesta :eek: :eek:
miksi dyykkari ylipäätään saa päähänsä tulla tuomaan tavaraa takaisin jos se kerran on jo roskiin heitetty?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kummallista touhua.. ei kuulosta todelliselta..

joku penkoo teidän roskista, tuo tavaraa oven taakse ja mies maksaa saadakseen tavaransa takaisin? :LOL:
Arvaa olenko samaa mieltä??? Istuin aamuhirvityksen näköisenä keittiössä, kun tuo dyykkari työntyi sisälle asti meille :eek: :eek: ja tuo järjenjättiläinen, jonka kanssa olen naimisissa maksoi tuolle dyykkarille vielä meidän jätteiden ronkkimisesta :eek: :eek:
miksi dyykkari ylipäätään saa päähänsä tulla tuomaan tavaraa takaisin jos se kerran on jo roskiin heitetty?
Kuvitellut sitä niin paljon arvokkaammaksi kuin mitä oikeasti on. Mies ei tiedä, että dyykkari varmaan vei jotain vielä arvokkaampaa mennessään, mies ei tiedä että varmasti tuo dyykkari löysi jotain arvokkaampaakin, josta ei puhunut mitään ja en minäkään viitsinyt sanoa.
 
Saraldo
Mä uskallan heittää jotain henkilötietoja sisältäviä papereita roskikseen, jos se on tyhjä. Meillä on sellainen maahan upotettu julmetun syvä roskis, josta on kyllä todella vaikea lähteä kaivamaan yhtään mitään. Ja ne roskat menee suoraan polttolaitokselle.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä uskallan heittää jotain henkilötietoja sisältäviä papereita roskikseen, jos se on tyhjä. Meillä on sellainen maahan upotettu julmetun syvä roskis, josta on kyllä todella vaikea lähteä kaivamaan yhtään mitään. Ja ne roskat menee suoraan polttolaitokselle.
mikä systeemi se tollanen on? en oo kuullutkaan maahan upotetusta roskiksesta.. :D onko helppo tyhjentää?
 
Saraldo
Siis se on se sellainen kerrostalopihojen roskis, joka on jonkun metrin korkea ja suurin osa siitä on maan "sisällä" eli maan päällä on alle puolitoista metriä. Siinä on luukut, joista roskat heitetään sisään ja sitten Lassila-Tikanoja tulee roskisautolla tyhjentämään sen. Ottaa sellasilla "pihdeillä" kiinni sivukahvoista ja kippaa tavarat roskisautoon sisälle. Ja siitä sitten polttolaitokselle :) .
 
Järki hoi!
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Dyykkarit etsii esim pulloja, joita kaikki eivät palauta kauppoihin itse. Mä jätänkin alkon pullot kassissa aina roskiksen ulkopuolelle, kun en mä itse niitä muutamaa jaksa viedä ja kuukausi kaupalla kotona säilytellä.

Mutta miksi sä ap heittelet miehesi tavaroita ilman lupaa roskikseen? Oliko se joku exältä saatu lahja, josta olit taas mustasukkainen?
Ei ollut, jotain elektroniikkaa taisi olla :whistle:
Ei elektroniikkaa heitetä tavis roskikseen!!
 
minä
maahan upotettava on syväkeräyssäiliö, kokoa yleensä 5m3

AP -> onko lajittelu sulle jotenkin vieras asia?? paperit kuuluu joko paperinkeräykseen tai tietosuoja-astiaan (esim monessa kaupassa on lukollinen vartioitu tietosuoja astia mihin voi MAKSUTTA viedä arkaluontoisen materiaalin. Elektroniikka kuuluu sähkö ja elektroniikka romuun jota voi MAKSUTTA viedä niitä myyviin / kerääviin pisteisiin.
Seuraavaksi sä sanot että te iskette ongelmajätteetkin sinne normaaliin roskikseen (se on muuten ympäristörikos )
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
maahan upotettava on syväkeräyssäiliö, kokoa yleensä 5m3

AP -> onko lajittelu sulle jotenkin vieras asia?? paperit kuuluu joko paperinkeräykseen tai tietosuoja-astiaan (esim monessa kaupassa on lukollinen vartioitu tietosuoja astia mihin voi MAKSUTTA viedä arkaluontoisen materiaalin. Elektroniikka kuuluu sähkö ja elektroniikka romuun jota voi MAKSUTTA viedä niitä myyviin / kerääviin pisteisiin.
Seuraavaksi sä sanot että te iskette ongelmajätteetkin sinne normaaliin roskikseen (se on muuten ympäristörikos )
Meillä on vaan yksi roskis. Pitääkö minun lähteä ympäri maakuntaa roudaamaan noita roskia/jätteitä????

Taidan alkaa polttamaan ne nuotiossa pihalla :whistle: :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tr:
täytyy olla mun mielestä järjen köyhyyttä jos roskista löytyy oma nimi osoite henk.tunnus ym.
Me ollaan tosi hengenköyhiä ja järjen myös, ikävä tunnustaa, mutta olen luullut, että jos omia roskiani laitan omaan roskikseen niin ne menee vain ja ainoastaan roska-auton mukana minne liekään eikä kukaan dyykkaa omalla maallani olevaa roskistani ja ainakaan ole niin julkea, että ottaa vielä yhteyttä löydöistään |O |O
 
oooo
Siis tässä ei ole mitään järkeä, ap heittää pois jotain miehelleen kuuluvaa vaikka heillä on kaikki yhteistä kuitenkin. Joku menee dyykkaamaan ap:n roskista ja löytää tuon elektroniikkaromun ja ap epäilee dyykkarin löytäneen samalla jotain muutakin arvokasta mitä ap on heittänyt menemään mutta ei viitsi kertoa siitä miehelleen. Dyykkari päättää palauttaa elektroniikkaromun ap:n miehelle ja vaatii siitä maksua. Ap:n mies maksaa vaikka ei oikeasti tahtoisikaan.
Olen sanaton!
 
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Siis tässä ei ole mitään järkeä, ap heittää pois jotain miehelleen kuuluvaa vaikka heillä on kaikki yhteistä kuitenkin. Joku menee dyykkaamaan ap:n roskista ja löytää tuon elektroniikkaromun ja ap epäilee dyykkarin löytäneen samalla jotain muutakin arvokasta mitä ap on heittänyt menemään mutta ei viitsi kertoa siitä miehelleen. Dyykkari päättää palauttaa elektroniikkaromun ap:n miehelle ja vaatii siitä maksua. Ap:n mies maksaa vaikka ei oikeasti tahtoisikaan.
Olen sanaton!
Ei se vaatinut maksua, mies kysyi haluaako vaivan palkkaa ja tosi kovasti halusi :whistle: :whistle:
 
PahviPaavo
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
maahan upotettava on syväkeräyssäiliö, kokoa yleensä 5m3

AP -> onko lajittelu sulle jotenkin vieras asia?? paperit kuuluu joko paperinkeräykseen tai tietosuoja-astiaan (esim monessa kaupassa on lukollinen vartioitu tietosuoja astia mihin voi MAKSUTTA viedä arkaluontoisen materiaalin. Elektroniikka kuuluu sähkö ja elektroniikka romuun jota voi MAKSUTTA viedä niitä myyviin / kerääviin pisteisiin.
Seuraavaksi sä sanot että te iskette ongelmajätteetkin sinne normaaliin roskikseen (se on muuten ympäristörikos )
Meillä on vaan yksi roskis. Pitääkö minun lähteä ympäri maakuntaa roudaamaan noita roskia/jätteitä????

Taidan alkaa polttamaan ne nuotiossa pihalla :whistle: :whistle: :whistle:
Kyllä. Ympäri maakuntaa on roudattava. Elektroniikat, loisteputket, ongelmajätteet, pahvit, paperit, kartongit, lasit, metallit yms. kaikki omiin roskiksiinsa.

 
auringonkukka-75
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
maahan upotettava on syväkeräyssäiliö, kokoa yleensä 5m3

AP -> onko lajittelu sulle jotenkin vieras asia?? paperit kuuluu joko paperinkeräykseen tai tietosuoja-astiaan (esim monessa kaupassa on lukollinen vartioitu tietosuoja astia mihin voi MAKSUTTA viedä arkaluontoisen materiaalin. Elektroniikka kuuluu sähkö ja elektroniikka romuun jota voi MAKSUTTA viedä niitä myyviin / kerääviin pisteisiin.
Seuraavaksi sä sanot että te iskette ongelmajätteetkin sinne normaaliin roskikseen (se on muuten ympäristörikos )
Meillä on vaan yksi roskis. Pitääkö minun lähteä ympäri maakuntaa roudaamaan noita roskia/jätteitä????

Taidan alkaa polttamaan ne nuotiossa pihalla :whistle: :whistle: :whistle:
Eikös ne kierrätykseen menevät tavarat voi ottaa kyytiin samalla, kun jonkun hyötispisteen ohi ajelee muutenkin. Ei kaikesta voi ajatella, että pitääkö mun sitä ja tätä. Eikö meidän kaikkien pidä tehdä jotain pienehköjä teköjä tulevaisuutta ajatellen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
maahan upotettava on syväkeräyssäiliö, kokoa yleensä 5m3

AP -> onko lajittelu sulle jotenkin vieras asia?? paperit kuuluu joko paperinkeräykseen tai tietosuoja-astiaan (esim monessa kaupassa on lukollinen vartioitu tietosuoja astia mihin voi MAKSUTTA viedä arkaluontoisen materiaalin. Elektroniikka kuuluu sähkö ja elektroniikka romuun jota voi MAKSUTTA viedä niitä myyviin / kerääviin pisteisiin.
Seuraavaksi sä sanot että te iskette ongelmajätteetkin sinne normaaliin roskikseen (se on muuten ympäristörikos )
Meillä on vaan yksi roskis. Pitääkö minun lähteä ympäri maakuntaa roudaamaan noita roskia/jätteitä????

Taidan alkaa polttamaan ne nuotiossa pihalla :whistle: :whistle: :whistle:
Eikös ne kierrätykseen menevät tavarat voi ottaa kyytiin samalla, kun jonkun hyötispisteen ohi ajelee muutenkin. Ei kaikesta voi ajatella, että pitääkö mun sitä ja tätä. Eikö meidän kaikkien pidä tehdä jotain pienehköjä teköjä tulevaisuutta ajatellen?
Me maksetaan jätemaksu, eikö se jo riitä???
 

Yhteistyössä