Ei uni tuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uneton"

Vieras
Taaskaan en saa nukuttua...Tää on oikeesti tosi rasittavaa. Illalla kahdeksan aikoihin olin tosi uupunut, en olisi jaksanu millään komentaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan. Mutta kun olin sen tehnyt ja sain lapset lopulta nukkumaan en enää itse pysty nukkua. Jouduin ottaa rauhoittavaa, sen avulla ainoastaan saan unen päästä jotenkin kiinni mutta sekin kestää aikansa. Lapset kyllä nukkuu sikeästi aamuun asti, mutta mulla on paha unettomuusongelma. Tätä on jatkunut jo vaikka kuinka pitkään. Mulla ei ole miestä auttamassa kun ollaan erottu tai ketään muutakaan. Mikähän lääkitys tähän voisi auttaa kun Sepram ei ainakaan ole auttanut ja sitä olen käyttänyt jo pitkään?

Valitan, en tiedä lääkepuolesta mitään. Mutta pistää silmään tuo, ettei ole ketään auttamassa. Voisiko olla kertakaikkiaan niin, että olet ihan piipussa siitä jatkuvasta vastuusta ja se uuvuttaa illalla sut tyystin? Sitten kun muksut saat niskastasi pois sinne höyhensaarille, niin se on kuin tempaisisi kytkimen ja kaasun pohjaan samaan aikaan? Sitten pääset potemaan ahdistusta ja paniikkia rauhassa ilman mitään mihin purkaa sen, ja uni on haave vain?

Voisiko noille asioille tehdä mitään? Minkä ikäiset lapset? Lopulta aika lyhyetkin omat tauot saattaisi auttaa asiaan, ellei uupumus ole jo pahana?

Lapset ovat alaluokilla. Ja tuo on kyllä totta mitä sanoit, kun on mahdollisuus nukkua se on haave vain koska silloin olen jo liian väsynyt ja mahdollisuus rauhoittua nukkumaan on mahdotonta. Useimmiten nukkumaanlaittaminen on hankalaa nuoremman takia joka ei hiljene oikein millään ajoissa. Kaiken lisäksi olen ajautunut pahoihin talousvaikeuksiin. Eikä ole ketään tukena. Psykologilla käyn kyllä muttei se tähän auta.

On se sentään hyvä, että lapset ovat jo kouluiässä. Minä kun aattelin, että ne on vielä rääpäleitä ihan, ja sulla olis monen vuoden kärsimys vielä edessä.

Tuo talousvaikeushomma osaa kyllä olla paholaisesta, se minuakin osittain valvottaa. Sitä jotenkin kai kuvittelee, että pitää pysyä varuillaan ja miettiä kovasti ratkaisua, vaikka tosiasiassahan niitä ratkaisuja ei tällä tapaa ainakaan löydy, kun aina vähän väsyttää.

Mitä ajattelet tuosta sosiaalisesta puolesta? Eikö sullakin tarttis joku ihminen olla, jonka kanssa vähän voisi jakaa taakkaa? Miksi noin yksin olet jääny? Milloin sulla on viimeksi ollu vapaa ilta?

[QUOTE="Moi";28164762]Onhan unilääkkeitä sepram ehkä vaan rauhoittaa[/QUOTE]

Pidemmän päälle kaikista unilääkkeist tippuu tehot ja jämähdät niihin.

AP:n pitäisi saada asiat jotka valvottaa kuntoon. Eli raha-asiat ja sit vaikka äijä itselleen tai tukiperhe yms. et sais aikaa itselleenkin joskus jne.

Yhteistyössä