U
"uneton"
Vieras
Taaskaan en saa nukuttua...Tää on oikeesti tosi rasittavaa. Illalla kahdeksan aikoihin olin tosi uupunut, en olisi jaksanu millään komentaa lapsia hammaspesulle ja nukkumaan. Mutta kun olin sen tehnyt ja sain lapset lopulta nukkumaan en enää itse pysty nukkua. Jouduin ottaa rauhoittavaa, sen avulla ainoastaan saan unen päästä jotenkin kiinni mutta sekin kestää aikansa. Lapset kyllä nukkuu sikeästi aamuun asti, mutta mulla on paha unettomuusongelma. Tätä on jatkunut jo vaikka kuinka pitkään. Mulla ei ole miestä auttamassa kun ollaan erottu tai ketään muutakaan. Mikähän lääkitys tähän voisi auttaa kun Sepram ei ainakaan ole auttanut ja sitä olen käyttänyt jo pitkään?