M
miltä pitäis
Vieras
Lueskelin tuossa muutamaa suomalaista vauvalehteä ja tuli outo fiilis. En pysty ollenkaan samaistumaan niihin hippihenkisiin luomuvanhempiin, joita lehdet on pullollaan. Mua ei viehätä alatiesynnytys ei niin yhtään. En kestä kun neuvolassa mulle lässytetään tai kun multa kysellään että milloinkas ne teidän pikku prinsessat tai prinssit syntyy? VAUVAT! Meille on tulossa ihan kaksi vauvaa vaan, ei olla kuninkaallisia eikä edes aatelisia. Äitiysvaatteet on ihan kamalia säkkejä ja varsinkin alusvaatteet - kuka aikuinen nainen ihan rehellisesti haluaa pukeutua pikkuhousuihin, jotka on koristeltu keinuhevosten kuvilla?
Olo on vaan pönäkkä ja naama on näppyjä täynnä ja tukka rasvainen ja jalat on turvoksissa ja tuntuu ihan paskalta. Kaverit puhuttelee mua mammana ja tekee viikonloppuisin kaikkea kivaa mihin mua ei huvita osallistua.
Nää hormonit.. Huokaus.
Ois vaan jo kevät ja mulla ois ne ihanat vauvat terveinä sylissä
Olo on vaan pönäkkä ja naama on näppyjä täynnä ja tukka rasvainen ja jalat on turvoksissa ja tuntuu ihan paskalta. Kaverit puhuttelee mua mammana ja tekee viikonloppuisin kaikkea kivaa mihin mua ei huvita osallistua.
Nää hormonit.. Huokaus.
Ois vaan jo kevät ja mulla ois ne ihanat vauvat terveinä sylissä