Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 11:21 äippä minäkin kirjoitti:Palstaterapeutilla näyttää olevan sana hallussa! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 10:50 URSULA kirjoitti:Hyvä Raija! Tuskaisena luin kirjeesi! Sinulla todellakin on ongelma, ja sen nimi on alkoholin väärinkäyttö! Kaikki muu on seurausta siitä. Lähde liikkeelle tunnustamalla ongelmasi ympäristölle, ja sen jälkeen anna heidän auttaa sinua paranemisen polulle. Jos et ympäriltäsi löydä ymmärtäjää, mene AA-toimintaan tai käänny jälleen URSULAN puoleen. Kaapista ulos tulossa auttakoon sinua URSULAn varta vasten sinulle äsken riimittelemä runo!
Hei rakkaat tuttavat, sukulaiset,
te kaikki miehet ja arvon naiset.
Nyt kuunnelkaa tarkasti viestiä tätä,
se teitä ei varmaankaan kylmäksi jätä.
Olen teille se tuttu ja kunnon Raija,
kiltti nainen ja tavan meikäläismaija,
Mutta totuus on toinen ja sangen karu,
siis kuulkaapa totuus ja hylätkää taru!
Vaikk' olen mä vielä näin sievä ja sorja,
olen juopporaiska ja viinan orja!
Kun toiset ne joulua lapsille laittaa,
minä olutta kittaan ja siideri maittaa.
Moni äiti nyt torttuja, kinkkuja paistaa,
mut' tämä vain konjamiinia maistaa.
Minä humalan huuruissa päiväni elän
ja selville hetkille käännän vain selän.
Hyvät ystävät, tämä on totuus julma,
siis auttakaa minua, jolla on pulma!
Minä tahtoisin vapaaksi kiroista viinan,
miten loppumaan saisin mä jatkuvan piinan?
Ja vielä on minulla pyyntö yksi:
en halua tulla hylätyksi!
Toivottavasti viinan kahleet katkeavat pikaisesti ja elämä alkaa kääntyä suloisempaan suuntaan
Toivoo URSULA, kkpt
Vanha tämä toki on, mutta ainakin minusta vielä hyvissä voimissa. B)Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 18:43 nippi kirjoitti:eikö tää o jo vähän vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 02:38 URSULA kirjoitti:Hyvät RJS ja Flupke! Tietämiäni henkilöitä, jotka eivät ole kiinnostuneita miehistä tai naisista seksuaalisessa mielessä, ei nimitetä singleseksuaaleiksi vaan a) tietokonenörteiksi, b) narsisteiksi, c) lukutoukiksi ja d) loppuun palaneiksi koliikkivauvojen äideiksi. Muitakin nimityksiä lienee olemassa, mutta tässä siis ensinnä mieleen tulleet tuttavapiiristäni.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 18:22 URSULA kirjoitti:Hyvä Cicciolina!
Haluaisin aluksi huomauttaa, että tämä on hyvin virallinen palsta, joten täällä ei sovi käyttää rahvaanomaisia nimityksiä. Käyttäkäämme esimerkiksi nimitystä 'peniskihara' tuosta mainitsemastasi kohteesta! Suosittelen kampaamista myötäsukaisesti pesuhuoneen puolella