EI TOSIKOILLE

Mitä tehdä, kun puoliso ei enää seksuaalisesti kiinnosta? Ajatus seksistä tuntuu lähinnä ällöttävältä. Viime vuonna yhdyntöjä oli korkeintaan yhden käden sormien verran. Minulle ainoa syy seksiin tällä hetkellä olisi se luonnollisin, perheenlisäyksen tekeminen. "Huviajeluni" on ajeltu ainakin nykyisen kumppanini kanssa.
 
Hei Rakas Ursula!

Hyvää vuoden jatkoa sinullekin!
Olen ollut pois palstalta palstatauon merkeissä. En kuitenkaan ole unohtanut sinua ja viisauksiasi.

Tässäpä sinulle nyt pohdittavaksi asia, joka minua itseäni aina näin tammikuussa mietityttää.
Eli miksi, oi miksi, tammikuu tuntuu niin kauhean pitkältä? Tuntuu kuin tammikuu ei loppuisi koskaan?? Nytkin tuntuu että uuden vuoden raketeista on kulunut aikaa vaikka kuinka kauan, eikä olla edes puolessa välissä tammikuuta! Voisiko tammikuun kulumista jotenkin jouduttaa?!

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi!
 
Hei Ursula!

Minkä takia liukasta keliä sanotaan pääkallokeliksi? Tätä pohti mieheni aamupalapöydässä.

Minua taas on mietittyttänyt Katri Helenan laulu Kesän lapsi. Ketkä niitä kesän lapsia ovat? Ne, jotka ovat syntyneet kesällä, ne, jotka on saaneet alkunsa kesällä vai pitääkö olla siitetty intiaanikesällä ja syntynyt alkukesästä?
 
Me olemme ehkä kysyneet liian vaikeita Ursulalta. :whistle:

Mä helpotan Ursulan hommia. Keilailukysymykseeni ei tarvitse vastata. Mieheni tutki asiaa tässä yksi ilta netistä. Keilat on tehty vaahterasta ja päällystetty muovilla. Keilapallot on valmistettu myös jonkinlaisesta muovista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 17:12 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Hyvä Ursula!

4-vuotiaani kysymys:

Miksi Niksi-Nellalla on neljä sormea? (Ei viittaa nikkiin tällä palstalla vaan Pikku Kakkosen tyttöön ja varmaan kaikkiin muihinkin piirroshahmoihin joilla vain neljä sormea per käsi.)

RJS
Tähän kysymykseen en ole saanut vastausta :wave: .

Missä on Ursula? On viimeksi vastannut 14.12.06 :whistle: . Pitäisikö tässä jo huolestua..?
 
Uppo-outo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 13:49 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä on Ursula? On viimeksi vastannut 14.12.06 :whistle: . Pitäisikö tässä jo huolestua..?
Luulen, en siis tiedä, tämä on vain henkilökohtainen käsitykseni joka perustuu ihan vaan outouteen, että Ursula käy vaan kurkkaamassa että joo, taas on vaan RJS kirjoitellut uusia juttuja, enpä viitti vastata..

Jos oot loukannut Häntä jotankin ja sillä karkoittanut Hänet..? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 13:54 Uppo-outo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 13:49 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä on Ursula? On viimeksi vastannut 14.12.06 :whistle: . Pitäisikö tässä jo huolestua..?
Luulen, en siis tiedä, tämä on vain henkilökohtainen käsitykseni joka perustuu ihan vaan outouteen, että Ursula käy vaan kurkkaamassa että joo, taas on vaan RJS kirjoitellut uusia juttuja, enpä viitti vastata..

Jos oot loukannut Häntä jotankin ja sillä karkoittanut Hänet..? :whistle:
Joo, tämä on selkeästi oikea päätelmä. Täten lopetan Ursulan häiritsemisen ja alan itse vastailla tyttöjeni kysymyksiin :ashamed: ..
Anteeksi :ashamed: .

RJS *häipyy takavasemmalle koskaan palaamatta*
 
-peukku-
Hyvä Ursula!

Olisitko ystävällinen, ja lukisit avaukseni aiheesta "mihin on akvaariokala hävinnyt?"

Aloitus on tehty tänään puolilta päivin tai hieman sen jälkeen. En jaksaisi naputella kaikkea uudelleen. Mutta tosiasia on, että kalaa ei ole akvaariossa eikä sen ulkopuolella. Votöhel? :eek: Missä se voi olla? oikeasti? Ruotoja ei löydy suodattimestakaan, ja kyseessä on verrattain suureksi kasvanut yksilö, jolla oli masu täynnä laskematonta kutua, joten ihan ilmaankaan se ei häviä. :flower: :flower:

Kiitos. Vaivaa todella.
 

Yhteistyössä