EI TOSIKOILLE

Alkuperäinen kirjoittaja Palstaterapeutti URSULA:
Rakkaat ystävät! Koska harmaat menettivät palstauudistuksen myötä mahdollisuuden esim. lihavoida tai kursivoida tekstiä, päätti palstaterapeuttinne kerrassaan mustua. Iloitkaatte siitä! =)

Rakkain terveisin URSULA, kkpt, jonka nikiksi ei riittänyt pelkkä URSULA, koska joku oli jo sen rekisteröinyt! :eek:


Sinähän olet itse tämän aloittanut mustana?
27.4.06 17:18
URSULA

Olitko jo unohtanut? nko usulalle iskemässä dementtia? Liikaa ollut töitä?
 
hiutaleelle, Ursula aloitti harmaana ennen kesän palstauudistusta jolloin sitten tuo harmaa Ursula muuttikin väriä ja mustui. Kesän terapointitaukoilun jälkeen Ursulasta tuli palstaterapeutti Ursula koska samanniminen mutta pienellä kirjoittanut nikki ursula oli jo käytössä :) .
 
Ai missäkö olen piileskellyt pitkän talven ajan? Täällähän minä, kotona... Ehkä pitäisi hieman tihentää vastaustahtia, ettei vallan uskottavuus mene kokonaan. Aion vastaisuudessakin vastailla teille, jos kysymyksiä tulee. pitkään taukoon on osasyynä se, että kiinnostukseni Mitäs nyt -osion keskusteluihin hiipui kokolailla, koska siellä oli niin paljon riitaisuutta, epäasiallisuutta ja muuta tarpeetonta. Tässä päivänä muutamana palasin pitkän tauaon jälkeen palstalle ja sama meno jatkui satunnaisesti avaamassani ketjussa: oli kyse palstalaisten puolisoiden kuvista, ja osa kommenteista ei ollut lainkaan rakentavaa luettavaa. Olen sitä mieltä, että kirjoitustaitoon olisi hyvä saada jotenkin liitetyksi myös itsekontrollia!
Hyvä Dore milti domi... vai mikä se nyt olikaan!
Koska äärettömällä ei ole äärtä eli rajoja, sen sisään mahtuu mitä tahansa, vaikkapa toinen ääretön. Rinnakkaisulottuvuudella taas ei ole mitään tekemistä äärettömän kanssa, sillä rinnoilla on aina ääret.

Hyvä Pinokkio!
1) Tinnituksesi on hetkellistä. Huomaat sen sitten, kun 2 (pian 3, toim. huom.)-vuotiaasi on mököttävä murkku, joka ei puhu eikä pukahda.
2) Jokainen saa sanoa mielipiteensä, mutta on valmistauduttava siihen, että toisten mielestä olisi saanut jäädä sanomatta. Joskus olen ollut jopa kuulevinani Yrjänän mutisevan, ettei mielipiteeni muka olisi oikea ja virheetön, mutta kun olen tiedustellut häneltä, sanoiko hän kenties jotain, hän on äkkiä kieltänyt sanoneensa mitään!

Hyvä RJS!
1) Olen kuulevinani tyttäresi kysymyksessä viitteitä siitä, että olet joskus sattunut sanoman lapsillesi heidän tavaroitaan raivatessaan, ettet ole heidän palvelijansa. No, onko niin käynyt, ei ole oleellista, mutta tyttärellesi voit sanoa vastaukseksi, että "Se nyt vaan on niin!"
2) Joskus on ihmisiä, jotka eivät tunne muita kuin vanhempansa, mutta se on erittäin harvinaista ja ei-toivottavaa. Tällaisiin tapauksiin liittyy aina jotain poikkeuksellista ja usein myös valitettavan surullista tragediaa.

Hyvä piKri!
Lokotiili pistelee puuta päreiksi ihan vain ilokseen, jos jokin uppotukki sattuu tiellensä Niilin virrassa, joten voimme olettaa sen syövän myös puusänkyjä. Lopotti sen sijaan ei juurikaan puuta popsi, vaan rautasänky maistuu sille mainiosti. Siis riippuusiitä, onko sänky puuta vai rautaa. Asian tekee monimutkaiseksi se, että kysyjän ääntämyksen huomioon ottaen lauta onkin kenties rauta, vai mitenpäin se nyt olikaan...

Hyvä Vieras!
Soita sinä vain, koska sinulla sitä asiaakin on. Toisaalta, onhan sillä toisellakin asiaa, koska hänen asiansa on kysyä, mitä asiaa sinulla on. Siis ihan sama kumpi soittaa, kunhan vain soittelette!

Hyvä Meren luoma!
Ensinnäkin haluan jälleen muistuttaa, että tämä palsta on Sivistynyt kysely- ja vastausfoorumi, jolla ei ole sopivaista käyttää brutaaleja sanavalintoja (naida on korvattavissa mm. verbeillä olla yhdynnässä ja rakastella). Mutta kysymykseesi:
Totean tässä aluksi, että minä teen sitä harva se päivä olen yhdynnässä parhaan ystäväni kanssa. Olemme kumpikin naimisissa ja meillä on lapsia. Todettakoon nyt kuitenkin, että paras ystäväni on aviomieheni Yrjänä, jonka kanssa olen ollut aviossa kauan ja lapsemme ovat yhteisiämme. Sinulla asia lienee toisin. Suosittelen, että kohdistat kaiken tuntemasi himon omaan puolisoosi ja lakkaat haikailemasta muiden perään!

Hyvä RJS!
Jos ei ole olemassa ei tunnu miltään, koska silloin ei ole tuntosarvia eikä edes tuntoaistia!


Kaunista toukokuun loppua, tapaamisiin!

Terveisin URSULA; kotikutoinen palstaterapeutti

ps. Eivätkö kaikki ole vielä perillä henkilöllisyydestäni? ;)





 
Kesäistä kuuta teille kaikille rakkaat palstalaiset!

Hyvä RJS! 1) Rapu aiheuttaa häiriötä liikenteessä kerran toisensa jälkeen, koska se saattaa arvaamatta ruveta kulkemaan takaperin. Ei siis mitään peruutusääntä niin kuin jäteautossa, joka kerran kuussa peruuttelee Ursulankin roskapönttöä tyhjentämään. Oletin siis, että rapu ontässä tapauksessa eläin eikä horoskooppimerkki. Yrjänä on syntynyt ravun merkeissä, mutta hän ei toki aiheuta kaaosta liikenteessä vaan ajaa aina säällisesti Ursulan antamien ohjeiden mukaan. 2) Hämähäkki voi pienen kokonsa vuoksi asua melkein vaikka missä. Saunasta se voi livahtaa pienenkin tuuletusraon kautta vilvoittelulle, mikäli kuumuus käy kehoon liiallisella voimalla.

Hyvä mamma! Ensinnäkin haluaisin korostaa, että vastaan aina juuri siihen, mitä kysytään. Kysyit siis, että voisinko. Siihenhän on kaksi vastausvaihtoehtoa: kyllä (voisin) ja en (voisi).
Näistä ensimmäinen vastausvaihtoehto on oikea. Vastaan siis: kyllä voisin. Jos joku sattuu kysymään, mikä on oikea nikkini, en vielä tiedä, mitä pitäisi vastata. Pitäisikö kenties ilmoittaa nimimerkki, jota käytin luvatessani paljastaa joskus kenen alter ego olen, vai pitäisikö minun ilmaista nykyinen nimimerkkini? Pitäisikö kenties kertoa molemmat?

Näihin pohdiskeluihin paneutuu URSULA kkpt toivottaen keveätä kesän alkua
 
Miksi suuni suoltaa ihan mitä sattuu vaikka pää vielä toimii?

Eilenkin olin menossa kauppaan, sanoin siskolleni että "lähden suomeen"! Siis riks raks ihmettelin ja korjasin vielä "eikun ruotsiin"?!! Mitä vattua??? :eek:
 

Yhteistyössä