EI TODELLAKAAN VOI OLLA NÄIN!!

Autoliikkeen edustaja vei multa auton pois 11.5.07, kun ei ollu varaa hoitaa osamaksueriä.

Aken mukaan mä olen edelleen haltijana ja omistajana rahotusyhtiö (23.5.07 Aken tiedot päivitetty).

Siis eikö kaiken järjen mukaan sen autoliikkeen olis pitänyt rekisteröidä se auto nimiinsä tuosta luovutuspäivästä lukien??? Se auto on meinaan myynnissä nyt, eilen huvikseni tsekkasin.

Ei todellakaan voi mennä mun mielestä tuolleen!

Kommentteja asiasta enemmän tietävät, kiitos.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:42 Uua kirjoitti:
Ainakaan liike ei voi myydä sitä ennen ku on tiedot oikein. Mites vakuutuksien kans?
Vakuutukset ok, just tuli uus vakuutuslappu ajalta 6.6.-5.9. joten aloin vähän ihmettelemään asiaa.

Rahotusyhtiöön laitoin spostia, mutta ei ole vielä tullut vastausta.
 
Voi sua... nyt ku se haittiin pois menetit kaikki rahat mitä olit jo autosta maksanut vai?
Olisit soittanut rahoitusyhtiöön ja neuvotellut, kyl ne yleensä joustaa!!

Soita heti vakuutusyhtiöön ja ilmoita ettei auto ole enää sulla niin saat vakuutuksista osan takas!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:46 äiti-83 kirjoitti:
Voi sua... nyt ku se haittiin pois menetit kaikki rahat mitä olit jo autosta maksanut vai?
Olisit soittanut rahoitusyhtiöön ja neuvotellut, kyl ne yleensä joustaa!!

Soita heti vakuutusyhtiöön ja ilmoita ettei auto ole enää sulla niin saat vakuutuksista osan takas!!
Soitin vak.yhtiöön, mutta ne ei voi poikkasta vakuutusta koska ei ole dokumenttia että se ei ole enää mulla.

Mä sain jonkun dokumentin siitä, mutta se on nyt jossain hemmetn hukassa. :headwall:

No niin, löytypäs. Mutta onko tää nyt ihan käypä, kun siinä vaan lukee, että

" Olen tänään vastaanottanut h-auton *reknro*
Paikka, päiväys
allekirjotus
nimenselvennys
puhelinnro "

- Käsin kirjotettu<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:06 hihhuli kirjoitti:
miksi pitää ostaa auto jos ei oo varaa maksaa sitä... kyllä jotku osaa olla tyhymiä..
niin, sinähän sen tiiät.

En ala tässä erittelemään syitä, mutta voin sanoa että pari vuotta mä sitä maksoin -ja oli varaa sillon.
 
nolo-polo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:00 vieras kirjoitti:
:LOL: ostit uuden auton, mutta et muistanu, että sitä pitää maksaakin... noloa...

Ja vielä osamaksulla :eek: :headwall:
Ei ikinä osamaksulla eikä lainalla,pitäis ostaa sen hintanen mihin on varaa! Sit kun laina/osamaksut on maksettu (korkoineen) ei auto ole enää läheskään sen summan arvoinen ja olet maksanu tyhjästä... \|O
 
hihhuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:07 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:06 hihhuli kirjoitti:
miksi pitää ostaa auto jos ei oo varaa maksaa sitä... kyllä jotku osaa olla tyhymiä..
niin, sinähän sen tiiät.

En ala tässä erittelemään syitä, mutta voin sanoa että pari vuotta mä sitä maksoin -ja oli varaa sillon.
jos et kestä kritiikkiä ajattelemattomuudestas, niin älä vingu siitä täälä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:10 hihhuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:07 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:06 hihhuli kirjoitti:
miksi pitää ostaa auto jos ei oo varaa maksaa sitä... kyllä jotku osaa olla tyhymiä..
niin, sinähän sen tiiät.

En ala tässä erittelemään syitä, mutta voin sanoa että pari vuotta mä sitä maksoin -ja oli varaa sillon.
jos et kestä kritiikkiä ajattelemattomuudestas, niin älä vingu siitä täälä ;)
Ai vingu? Mä en vingu vaan kysyin, jos joku tietäs paremmin näistä asioista. :/
 
harmaa vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:13 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:10 hihhuli kirjoitti:
jos et kestä kritiikkiä ajattelemattomuudestas, niin älä vingu siitä täälä ;)
Ai vingu? Mä en vingu vaan kysyin, jos joku tietäs paremmin näistä asioista. :/

:LOL: :LOL: :LOL:
No ei kai muut voi tollasista tietää ku ei tollasta megamokaa voi tapahtua ihmiselle joka hoitaa asiansa kunnolla ja ottaa yhteyttä esim autoliikkeeseen ajoissa...
:LOL: :LOL: :LOL:
 
kastari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:16 harmaa vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:13 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:10 hihhuli kirjoitti:
jos et kestä kritiikkiä ajattelemattomuudestas, niin älä vingu siitä täälä ;)
Ai vingu? Mä en vingu vaan kysyin, jos joku tietäs paremmin näistä asioista. :/

:LOL: :LOL: :LOL:
No ei kai muut voi tollasista tietää ku ei tollasta megamokaa voi tapahtua ihmiselle joka hoitaa asiansa kunnolla ja ottaa yhteyttä esim autoliikkeeseen ajoissa...
:LOL: :LOL: :LOL:
Fiksut on mielipiteet sulla..Ei taida olla helppoa olla täydellisesti elelevä..
ootas kun mä ihan maalaisjärjen hitusella mietin miten vaikka sullekkin voi käydä..
hmm, Menetät työpaikan, tai sut irtisanotaan, tai muuten tulot muuttuu merkittävästi, kas sitä kun et koskaan voi etukäteen tietää.
 
Joku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:05 äiti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:00 vieras kirjoitti:
:LOL: ostit uuden auton, mutta et muistanu, että sitä pitää maksaakin... noloa...
Tosi ilkeätä!!
Tyhmyyden merkkihän toi on että ottaa auton mutta ei pysty eriä makseleen. :headwall: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:09 nolo-polo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:00 vieras kirjoitti:
:LOL: ostit uuden auton, mutta et muistanu, että sitä pitää maksaakin... noloa...

Ja vielä osamaksulla :eek: :headwall:
Ei ikinä osamaksulla eikä lainalla,pitäis ostaa sen hintanen mihin on varaa! Sit kun laina/osamaksut on maksettu (korkoineen) ei auto ole enää läheskään sen summan arvoinen ja olet maksanu tyhjästä... \|O
Nyt kyllä puhut pelkkä p.askaa. Millä h.elvetin Datsun 110 A:lla itse ajelet? Etkä ainakaan asu omistusasunnossa. Voi jessus mitä järjenköyhyyttä! :headwall:
 
väärässäkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:07 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:06 hihhuli kirjoitti:
miksi pitää ostaa auto jos ei oo varaa maksaa sitä... kyllä jotku osaa olla tyhymiä..
niin, sinähän sen tiiät.

En ala tässä erittelemään syitä, mutta voin sanoa että pari vuotta mä sitä maksoin -ja oli varaa sillon.

mutta pakostahan sitä jossain vaiheessa huomaa, ettei ole varaa. etkös olisi päässyt vähemmällä jos olisit itse ilmoittanut. kyllä sieltä muutama huomautus tulee, ennenkuin noin radikaliisti toimitaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:09 nolo-polo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:00 vieras kirjoitti:
:LOL: ostit uuden auton, mutta et muistanu, että sitä pitää maksaakin... noloa...

Ja vielä osamaksulla :eek: :headwall:
Ei ikinä osamaksulla eikä lainalla,pitäis ostaa sen hintanen mihin on varaa! Sit kun laina/osamaksut on maksettu (korkoineen) ei auto ole enää läheskään sen summan arvoinen ja olet maksanu tyhjästä... \|O
Mistä näitä em. tyhmiä ihmisiä sikiää?
 
Etkös sinä ole haltijana sitten vastuussa vakuutuksesta/ajoneuvoverostakin? Totta hitossa niiden pitää rekisteröidä se omiin nimiinsä (viikon kuluessa kai???).

Ja noille haukkujille tiedoksi, ettei kukaan voi elämäänsä etukäteen ennustaa. Elämä vie sinne minne haluaa, tulee työttömyyttä tms. Kaikilla ei ole varaa ostaa autoa käteisellä, mutta hyvä jos jollakin on. Meilläkin olisi autot ja talot jääneet hankkimatta, jos ei olisi lainalla ostettu.
 

Yhteistyössä