V
"vieras"
Vieras
Linkki:Ei todellakaan sankariopettaja-ainesta — Kirsi Virtanen
Olen niin samaa mieltä tän kirjottajan kanssa!
Olen niin samaa mieltä tän kirjottajan kanssa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muutamia, ja vielä lisää muutamia puolustus- ja vastaustamismielipiteitä lukeneena ei tämänkään muuttanut mielipidettäni mihinkään.
Oppilaan velvollisus on totella opettajaa (kun opettaja käskee ottamaan hupun pois, eli noudattamaan käytöstapoja). Siihen ei kukaan muu oppilas tule hutelemaan mitään väliin. Jos kuitenkin tulee niin tämänkin on kuitenkin toteltava opettajan poistumiskäskyä. Oppilas on pistettävä tottelemaan, tavalla tai toisella (siinähän se mutta nyt onkin että pitääkö sitten kouluihin palkata järjestysmies jolla on oikeus fyysisesti poistaa tai hillitä oppilasta jos mikään muu ei tehoa). Valitettavasti tämä opettaja meni hieman liian pitkälle ja antoi räkänokille ihan liian helpon erävoiton.
Sympatiani on opettajan puolella vaikka hän ylittikin valtuutensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28316524:Ilman kokonaiskuvaa tapahtumista on musta aika paha mennä sanomaan juuta tai jaata.
Ois vaikka ottanut haliin siis nätisti kaulailuun ja siirtänyt näin sen oppilaan pois eikä olka ikäänkuin uhkana ja pelottava oppilaalle. Minun mielestä väärä tapa toimia videon perusteella. Mutta ei potkuja tämän takia.
Muutamia, ja vielä lisää muutamia puolustus- ja vastaustamismielipiteitä lukeneena ei tämänkään muuttanut mielipidettäni mihinkään.
Oppilaan velvollisus on totella opettajaa (kun opettaja käskee ottamaan hupun pois, eli noudattamaan käytöstapoja). Siihen ei kukaan muu oppilas tule hutelemaan mitään väliin. Jos kuitenkin tulee niin tämänkin on kuitenkin toteltava opettajan poistumiskäskyä. Oppilas on pistettävä tottelemaan, tavalla tai toisella (siinähän se mutta nyt onkin että pitääkö sitten kouluihin palkata järjestysmies jolla on oikeus fyysisesti poistaa tai hillitä oppilasta jos mikään muu ei tehoa). Valitettavasti tämä opettaja meni hieman liian pitkälle ja antoi räkänokille ihan liian helpon erävoiton.
Sympatiani on opettajan puolella vaikka hän ylittikin valtuutensa.
Ois vaikka ottanut haliin siis nätisti kaulailuun ja siirtänyt näin sen oppilaan pois eikä olka ikäänkuin uhkana ja pelottava oppilaalle. Minun mielestä väärä tapa toimia videon perusteella. Mutta ei potkuja tämän takia.
Miksi tässä tapauksessa pitäisi löytyä joku sankari? Jotenkin tuntuu että kaikki osapuolet olisivat voineet toimia rakentavammin, virheitä ja ylilyöntejä sattuu oltiin sankareita tai ei. Täysin järjettömät mittasuhteet asia on saanut.
Niin, tai jos koko koulurakennus olisi yhtäkkiä syttynyt palamaan kenen puolella sympatiani sitten olisivat...
Jos jos jos jos.. Mitäs jos kuitenkin käsitellään asiat niin kuin ne ovat tapahtuneet.![]()
Jos kuitenkin jossitellaan niin siinä tapauksessa uskoisin sympatioideni olevan sekä opettajan että kaatuneen oppilaan puolella. Tällä hetkellä sympatiaa kun ei ole yhtään sitä oppilasta kohtaan vaikka myös opettaja teki mielestäni väärin.