Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silmälaseista meni sanka poikki joka korjattiin optikolla.Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:riippuu ihan mikä asia on kyseessä.. hukkuneita laseja ei korvaa, rikkuneet kylä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Silmälaseista meni sanka poikki joka korjattiin optikolla.Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:riippuu ihan mikä asia on kyseessä.. hukkuneita laseja ei korvaa, rikkuneet kylä![]()
Jaa en mä muista millanen omavastuu meidän kotivakuutuksessa on.Kyse nyt ei ole kuin 13egen laskusta,mutta mua hirvittää ku nyt tuo sanka ei jousta sitten yhtään niinkuin toinen. :/ Tiedä milloin ovat taas rikki. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Korvaavat, millanen omavastuu teillä on? toihan kuuluu mun mielestä enempi kotivakuutukseen jos ne on hajonneet.
Muistaakseni niitäkin on mahdollista saada, mutta vakuutusmaksut niissä on sitten paljon korkeammat. Sitä omavastuun summaa muuttamalla sai vakuutuksen hintaan aikamoisia eroja.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Onko muuten enää missään kotivakuutuksissa nolla omavastuuta? Meillei oo ainakaan!