Ei taida vakuutus korvata silmälasi juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu ihan mikä asia on kyseessä.. hukkuneita laseja ei korvaa,
rikkuneet kyllä :)

*muoks* siis itse kyselin joskus, niin sanoi vakuutusyhtiössä että lasit pitää olla, et jos on hukkunut niin ei korvata ja jos ei oo niitä laseja viedä sinne niin ei korvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
riippuu ihan mikä asia on kyseessä.. hukkuneita laseja ei korvaa, rikkuneet kylä :)
Silmälaseista meni sanka poikki joka korjattiin optikolla.

eli sä koitat sen korjauslaskun saada? onkos omavastuuta? jos on niin taitaa olla halvempi korjauttaa ite.. mut nuo pitäis korvata kyllä..

meillä kotivakuutus korvaa silmälasit...tosin riippuu tuosta omavastuusta että kannattaako kaikkea lähteä vakuutusyhtiön kautta hoitamaan...veikkaan että sangan korjaukseen mennyt summa ei ole varmaan kovin korkea, toki jos on nolla omavastuu niin kannattaahan sitä korvausta hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Korvaavat, millanen omavastuu teillä on? toihan kuuluu mun mielestä enempi kotivakuutukseen jos ne on hajonneet.
Jaa en mä muista millanen omavastuu meidän kotivakuutuksessa on.Kyse nyt ei ole kuin 13egen laskusta,mutta mua hirvittää ku nyt tuo sanka ei jousta sitten yhtään niinkuin toinen. :/ Tiedä milloin ovat taas rikki. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Onko muuten enää missään kotivakuutuksissa nolla omavastuuta? Meillei oo ainakaan!
Muistaakseni niitäkin on mahdollista saada, mutta vakuutusmaksut niissä on sitten paljon korkeammat. Sitä omavastuun summaa muuttamalla sai vakuutuksen hintaan aikamoisia eroja.

Yhteistyössä