Ei taida tänään herkästi tulla uni, ku jännittää

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
älä huoli, onnea matkaan
Mullakin samaa vikaa ja tenniskyynärpää. Taitaa lopulta leikkaus olla edessä. Kovasti kyllä yritän jumpata ja venytellä mutta nyt kylki estänyt kun erehdyin vierailemaan maalla navetassa ja kaaduin.
Pian varmaan mentävä tuon kyljenkin kanssa lääkäriin kun ei parane. Ei pysty vetämään keuhkoja täyteen ilmaa ja muutenkin kipee.
Mutta kyllä sä heräät ja hyvin menee.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa-Kaunokki:
TSemppiä! :hug: Meiläki (kohta 2v) tyttö menee huomena leikkaukseen ja nukutetaan. Silmiä leikataan ku karsastanut vauvasta asti. Tää on jo toinen leikkaus. Mua säälittää pieni. :(
Toivottavasti teilläkin menee kaikki hienosti :hug:
 
älä huoli, hyvin menee
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa-Kaunokki:
TSemppiä! :hug: Meiläki (kohta 2v) tyttö menee huomena leikkaukseen ja nukutetaan. Silmiä leikataan ku karsastanut vauvasta asti. Tää on jo toinen leikkaus. Mua säälittää pieni. :(
Mun yhdeltä pojalta leikattiin kaksi kertaa ja nyt hyvät. Sama lääkäri leikkasi. Hyvin väsyyneenä enää huomaa karsastuksen ja leikkauksesta jo kauan. Nyt varmaan vielä perempaa.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja älä huoli:
Mullakin samaa vikaa ja tenniskyynärpää. Taitaa lopulta leikkaus olla edessä. Kovasti kyllä yritän jumpata ja venytellä mutta nyt kylki estänyt kun erehdyin vierailemaan maalla navetassa ja kaaduin.
Pian varmaan mentävä tuon kyljenkin kanssa lääkäriin kun ei parane. Ei pysty vetämään keuhkoja täyteen ilmaa ja muutenkin kipee.
Mutta kyllä sä heräät ja hyvin menee.
Mulla ei jumpat kyl auta ku siellä on luupiikkejä ja nivelkupistaki pitää luuta leikata pois, jotta sitä liikerataa saadaan lisää.

Kylki kannattaa hoitaa et pääset venyttelemään
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onks sulla se kiertäjäkalvosinmikäihmesenytolikaan? Tsemppiä kuitenkin leikkaukseen :hug:
Joo joku tommonen se oli :D Luuta se uhkas sieltä jotenki leikata pois jostain kulmasta ettei hankaa jne.....

Tulee Porista ihan vaan mua hoiteleen sellanen nuorehko mies

Ja kiitos.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:hug: Tsemppiä!

Mites jälkihoito, joutuuko olemaan helikopterissa käsi?
Ei joudu ku ei kosketa jänteisiin ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin homma tehdään päiväkirurgiana, et pitkäks aikaa en joudu osastollekaan jäämään :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Joo joku tommonen se oli :D Luuta se uhkas sieltä jotenki leikata pois jostain kulmasta ettei hankaa jne.....

Tulee Porista ihan vaan mua hoiteleen sellanen nuorehko mies

Ja kiitos.
Mulla on sama vaiva :) Leikkaukseen en ole vielä suostunut, mutta ehkä sekin tulee ajankohtaiseksi jonain päivänä.

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Joo joku tommonen se oli :D Luuta se uhkas sieltä jotenki leikata pois jostain kulmasta ettei hankaa jne.....

Tulee Porista ihan vaan mua hoiteleen sellanen nuorehko mies

Ja kiitos.
Mulla on sama vaiva :) Leikkaukseen en ole vielä suostunut, mutta ehkä sekin tulee ajankohtaiseksi jonain päivänä.
Mun on nyt jo vähän pakko ku toi käsi ei nouse eikä siin oo myöskään voimaa ja kipu on ihan helvetillistä välillä
 

Yhteistyössä