Ei taida olla järkeä yrittää tehä lapsia lisää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vain

Vieras
Jos haluaa ottaa vastaan vain toista sukupuolta omaavaa lasta, Tuli tuossa mieleen yksi kaverini, jolla ennestään tyttö ja on todella kateellinen, kun minulla poika ja kovasti haluaa (oikeestaan on pakko) seuraavan olla poika. Tuntuu aika kurjalta, kun noin se menee. Ihmettelnkin kun vähän aikaa siiten teki abortin, että taisi olla sukupuoli silloin jo selvillä :( Itse toki kanssa ajattelen niin, että olisihan se ihan kiva olla poika ja tyttö, jos nyt jossain vaiheessa saisin vielä toisen lapsen, mutta minulle se ei ole tuollainen pakkomielle, että sen täytyy olla tiettyä sukupuolta. Miten voisin hänen kanssa tästä jutella? Todella kiva ystävä on hän minulle...

Mulle joku sano, et meillä oli 'onnea' kun tuli sitä toistakin sukupuolta.
Kaveri puuskahti raskaudentilassaan toivovansa nut sitä toista- ettei tartte oikein montaa lasta tehdä.....

Mulle riittää nää kaks- vaikka olisivat molemmat samaa! Oikeestaan pitäis kai se kolmas- ihan piruuttaan, ettei kukaan luule tota syyksi että on 'vaan' kaks.

mm-m... ymmärrän ihan hyvin että on kiva jos on tyttöjä ja poikia, mutta sitä en ymmärrä että on karvas pettymys jos näin ei käykään. Vähän sama vetää hernettä nenään jos sataa vettä tai että jos on kauan syömättä niin tulee nälkä.

Pitäisi olla onnellinen siitä mitä saa eikä onneton siitä mitä ei saa.

mä oon outo mut mä toivoin et tokakin ois ollu tyttö, sille ku ois kaikki ollu valmiina :ashamed: Siis toki poikakin oli miellyttävä yllätys, ainakin uklolle, se raukka kun on suvun viimenen jatkaja ni sillä tuntu olevan paineita sen suhteen.
Mutta siinävaiheessa kun takana on monta keskenmenoa niin se on ihan sama vaikka sieltä tulisi vihreä, pimeässä loistava tyttö tai poika :ashamed:

Mutta tuon AP:n kaverin käytöstä kauhistelen.. että abortti siksi kun ei oo oikeeta sukupuolta?? vaihtas ukkoo ni vois onnistuukki, jotkut kun ei tuota ku toisen sukupuolen siittiöitä..

Aika uskomatonta tuollainen. Itse kyllä avoimesti toivoin tyttöjä, mutta olisin ollut iki-onnellinen pojistakin, joten aika vaikeaa ymmärtää, mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu.

Mun mielestä taas on maailman tylsin perhemalli se tyttö ja poika, ihmettelen aina miten joku oikein toivoo niin kolkkoa meininkiä.
Jos toista odottaisin toivoisin jälleen tyttöä. Kyllä sisko ois tytölle paljon parempi kuin veli, aikuisenakin.

Kyllä mäkin salaa tästä kakkosesta tyttöä toivoin. ultrassa kuitenkin selvis, että poika on todennäköisesti tämäkin, muttä kyllä se silti on niiiiin rakas :heart: En vois kyllä kuvitellakkaan tekeväni aborttia tuollaisen takia. enkä kyllä ollut edes pettynyt, vaikka en niitä prinsessa mekkoja vielä päässytkän ostamaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon outo mut mä toivoin et tokakin ois ollu tyttö, sille ku ois kaikki ollu valmiina :ashamed: Siis toki poikakin oli miellyttävä yllätys, ainakin uklolle, se raukka kun on suvun viimenen jatkaja ni sillä tuntu olevan paineita sen suhteen.
Mutta siinävaiheessa kun takana on monta keskenmenoa niin se on ihan sama vaikka sieltä tulisi vihreä, pimeässä loistava tyttö tai poika :ashamed:

Mutta tuon AP:n kaverin käytöstä kauhistelen.. että abortti siksi kun ei oo oikeeta sukupuolta?? vaihtas ukkoo ni vois onnistuukki, jotkut kun ei tuota ku toisen sukupuolen siittiöitä..

Mun on pakko tähän kommentoida, että mun siskon mies totes mun ukolle hauskasti, kun kerrottiin että tämä toinenkin tulokas on ilmeisesti poika että "me ei ollakkaan mitään sekatyömiehiä". Mun siskolla siis kaksi poikaa :D

Meillä tyttö ja poika ja nyt olen raskaana. Ihmiset kummastelevat, että miksi kolmas ku teillä on jo molemmat?

Mun mielestä on törkeää tehdä abortti sukupuolenperusteella!!! Ihmis luonto nyt on semmoinen että on kateellinen helposti ja on vaikea sopeutua siihen kun omat toiveet murskataan. Tarkoitan sitä että yritetään poikaa ja toivotaan poikaa ja onkin "vain" viisi tyttöä. Ei tytöissä tai pojissa ole mitään vikaa, en sitä sano. ( itse koko ikäni kärsinyt siiä, että olen esikoinen ja tyttö, olis pitäny kuulemma olla mun poika. Nyt vaan turhake )

Tällä hetkellä toivon ja tyttöä ja syy on ihan taloudellinen. Tuolta aiemmalta tytöltä o jäänyt kasapäin prinsessa ja neiti vaatteita joita on käytetty muutamia kertoja vain. MUTTA poika on meille ihan yhtä tervetullut (ja mahasta pätellen poika masussa köllii).

Olen aloittajan kanssa samaamieltä, että jos se sukupuoli on todellakin NIIIIIIIN tärkeä, niin keinohedelmöityksellä sen voi määrätä. Mutta vääränlaisten sikiöiden abortointi on VÄÄRIN!

meillä on kaksi tyttöö ja jo toisen odotus aikana sain kuulla että tulis nyt se poikakin sieltä sittenno ei tullu (suku oli pettynny kyllä) no nyt ootan kolmatta ja taas kuulee et tulis nyt se poika(valitetavasti ei ole tulossa ja taas suku pettyy ja ei olla kerrottu kun vaan harvalle kumpi tulee ) mä en tajua et mikä kumma siinä on et pitää olla poikia ja tyttöjä ? mulle ne on kaikki yhtä rakkaita vaikka ovatkin samaa merkkiä =) =)

mulla ei kyllä mittään tarvetta oo sille ollu että ois kumpikin tyttö ja poika. se oli aivan sama. nyt mulla kumminkin on molemmat ja kolmannesta tulee poika. vaikka kaikki ois tyttöjä/poikia ni se olis musta aivan yhtä hienoo

Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Pitää vaan kommentoida ettei ap ole minä vaikka nimimerkkiäni käyttääkin.

Juu en ole sinä :D sattumaa että laitoin samalaisen nimimerkin...
Kiitos kaikille kommenttia laittajille.. Kiva on lukea. Ystäväni todellakin ajattelee huonosti. Täytyisi asiasta hänen kanssa jotekin puhua.

Yhteistyössä