Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
Haitanneeko, pimeää on. :saint:
Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
mutta pimeys ei poista hajua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
Ei mullakaan ole. :'(Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Oi,oi ei tällasia saa puhua kun ei oo ite auraa edes kaapissa. |O Valkohomejuustolle oon myös perso.
Alkuperäinen kirjoittaja pieru:mutta pimeys ei poista hajua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
ei se haju mitään mutta se silmien kirvelyAlkuperäinen kirjoittaja pieru:mutta pimeys ei poista hajua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
mutta homejuustopierut on perinneAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja pieru:mutta pimeys ei poista hajua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Jaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja suolaa :mahtaa se nyt turvottaa ens yönä
Ei suola pieretä.
siis misä perähikiällä sie pintelin oikein asut? tuota aura goldia on ollunna jo monta vuotta kaupoissa...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikäs se tollanen gold on?
Jos tällä kertaa tulisi mun nikkikin tuohon näkyviin. :kieh:
se on varmaan se eri sinihomekanta, luulisin, joka sen tekee.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei mullakaan ole. :'(Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Oi,oi ei tällasia saa puhua kun ei oo ite auraa edes kaapissa. |O Valkohomejuustolle oon myös perso.
Valkohomejuustokin on aika hyvää. Muita sinihomejuustoja kuin Auraa mä en jostain syystä voi syödä, tulee allerginen reaktio. Outo juttu.
Asun kyllä tuppukylässä,mut kaupassa kyllä käydään ihan isossa marketissa kaupungissa. :snotty: Ehkä sitten tarvii aukasta ne silmät seuraavan kerran juusto tiskillä. Ja mitä tulee tuohon juuston hajuun...mitä pahemmalle haisee sen parempaa on.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis misä perähikiällä sie pintelin oikein asut? tuota aura goldia on ollunna jo monta vuotta kaupoissa...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikäs se tollanen gold on?
ja sinihomejuusto on HYVÄÄ niin, ja stilton on parasta haisoo ku tunkio mutta maku on taivaallinen... ah
juu, kyä näin o!Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Asun kyllä tuppukylässä,mut kaupassa kyllä käydään ihan isossa marketissa kaupungissa. :snotty: Ehkä sitten tarvii aukasta ne silmät seuraavan kerran juusto tiskillä. Ja mitä tulee tuohon juuston hajuun...mitä pahemmalle haisee sen parempaa on.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis misä perähikiällä sie pintelin oikein asut? tuota aura goldia on ollunna jo monta vuotta kaupoissa...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikäs se tollanen gold on?
ja sinihomejuusto on HYVÄÄ niin, ja stilton on parasta haisoo ku tunkio mutta maku on taivaallinen... ah
toi on kyllä jo ihailtavaa uhrautuvaisuutta..mutta mitäs me äidit ei tehtäis lasten eteenAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Nyt ei kyllä uppois mikään. :x Pidettiin lasten kanssa elokuvailta kera irtokarkkejen ja mun oli tungettava niit mahdollisemman paljon ja mahdollisemman nopeest kidasta alas, ettei lasten tartteis niin paljoo syödä niitä lisäaine pommeja. :xmas:
mie lyön siua halolla!!! |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:minkä takia ihmisen pitää syödä pilaantunutta ruokaa
jos mun jääkääpissa näkyy jotain missä on hometta niin varmaan kopsahtaa välittömästi roskiin :headwall:
ensikskin , mä en syö hookoon blöötä , se on pahaa , toiseks mä en syö edamia vaan joskus harvoin salaneuvostaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie lyön siua halolla!!! |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:minkä takia ihmisen pitää syödä pilaantunutta ruokaa
jos mun jääkääpissa näkyy jotain missä on hometta niin varmaan kopsahtaa välittömästi roskiin :headwall:
ei homejuusto oo pilaantunutta! ne on kuule ihan eri homeet jokka siellä kaapissa kytee.... mietis vähän mistä tuo sinihomejuusto on lähtösin...
"Homejuusto on pehmeä juusto, jonka kypsytys tapahtuu Penicillium-suvun pensselihomeiden avulla. Oikein säilytetyssä homejuustossa viljelty homekanta on niin vahva, etteivät muut, haitalliset homeet siinä menesty. "
eli ei oo sitä samaa hometta mitä siun edamissa tai hk:n sinisessä kasuaa
Voi kääk. Kuulostaa mielettömältä. Pakko testata.Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:ootteko tehny sinihomejuustopipareita kertaakaan
Eli piparitaikina kaulitaan isoksi levyksi, siihen päälle ne juustomurut ja kääritään kääretortun tapaan, sit leikataan noin 1 cm kiekkoja pellille makaamaan ja paistetaan kuten piparit
tulee aika hiton hyviä niinkin B)
Miehen kiusaksi ja omaksi iloksi niitä välillä tehtävä