Ei tässä nyt näin pitänt käydä.

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Oi,oi ei tällasia saa puhua kun ei oo ite auraa edes kaapissa. |O Valkohomejuustolle oon myös perso. :p
Ei mullakaan ole. :'(
Valkohomejuustokin on aika hyvää. Muita sinihomejuustoja kuin Auraa mä en jostain syystä voi syödä, tulee allerginen reaktio. Outo juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mikäs se tollanen gold on? :eek:
Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.

Jos tällä kertaa tulisi mun nikkikin tuohon näkyviin. :kieh:
Kuullostaa erittäin hyvälle. :p Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi. :p
siis misä perähikiällä sie pintelin oikein asut? :eek: tuota aura goldia on ollunna jo monta vuotta kaupoissa...

ja sinihomejuusto on HYVÄÄ :p niin, ja stilton on parasta :D haisoo ku tunkio mutta maku on taivaallinen... ah :p :p :p

Oi,oi ei tällasia saa puhua kun ei oo ite auraa edes kaapissa. |O Valkohomejuustolle oon myös perso. :p
Ei mullakaan ole. :'(
Valkohomejuustokin on aika hyvää. Muita sinihomejuustoja kuin Auraa mä en jostain syystä voi syödä, tulee allerginen reaktio. Outo juttu.
se on varmaan se eri sinihomekanta, luulisin, joka sen tekee.

onko kukaan maistanu viherhomejuustoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kuullostaa erittäin hyvälle. :p Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi. :p
siis misä perähikiällä sie pintelin oikein asut? :eek: tuota aura goldia on ollunna jo monta vuotta kaupoissa...

ja sinihomejuusto on HYVÄÄ :p niin, ja stilton on parasta :D haisoo ku tunkio mutta maku on taivaallinen... ah :p :p :p
Asun kyllä tuppukylässä,mut kaupassa kyllä käydään ihan isossa marketissa kaupungissa. :snotty: Ehkä sitten tarvii aukasta ne silmät seuraavan kerran juusto tiskillä. :D :p Ja mitä tulee tuohon juuston hajuun...mitä pahemmalle haisee sen parempaa on. :p

Asun kyllä tuppukylässä,mut kaupassa kyllä käydään ihan isossa marketissa kaupungissa. :snotty: Ehkä sitten tarvii aukasta ne silmät seuraavan kerran juusto tiskillä. :D :p Ja mitä tulee tuohon juuston hajuun...mitä pahemmalle haisee sen parempaa on. :p
juu, kyä näin o! :D

ja ehottomasti käväse ihailemassa sitä aura goldia. sitä kun ostat paketin mukaan ja maistat niin et muuta auraa sitte ostakkaan :p

ootteko tehny sinihomejuustopipareita kertaakaan :p
Eli piparitaikina kaulitaan isoksi levyksi, siihen päälle ne juustomurut ja kääritään kääretortun tapaan, sit leikataan noin 1 cm kiekkoja pellille makaamaan ja paistetaan kuten piparit :p
tulee aika hiton hyviä niinkin B)
Miehen kiusaksi ja omaksi iloksi niitä välillä tehtävä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Nyt ei kyllä uppois mikään. :x Pidettiin lasten kanssa elokuvailta kera irtokarkkejen ja mun oli tungettava niit mahdollisemman paljon ja mahdollisemman nopeest kidasta alas, ettei lasten tartteis niin paljoo syödä niitä lisäaine pommeja. :xmas:
toi on kyllä jo ihailtavaa uhrautuvaisuutta..mutta mitäs me äidit ei tehtäis lasten eteen :D :D

päätön ratsumies
minkä takia ihmisen pitää syödä pilaantunutta ruokaa
jos mun jääkääpissa näkyy jotain missä on hometta niin varmaan kopsahtaa välittömästi roskiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
jos mun jääkääpissa näkyy jotain missä on hometta niin varmaan kopsahtaa välittömästi roskiin :headwall:
mie lyön siua halolla!!! |O |O |O |O

ei homejuusto oo pilaantunutta! ne on kuule ihan eri homeet jokka siellä kaapissa kytee.... mietis vähän mistä tuo sinihomejuusto on lähtösin...

"Homejuusto on pehmeä juusto, jonka kypsytys tapahtuu Penicillium-suvun pensselihomeiden avulla. Oikein säilytetyssä homejuustossa viljelty homekanta on niin vahva, etteivät muut, haitalliset homeet siinä menesty. "

eli ei oo sitä samaa hometta mitä siun edamissa tai hk:n sinisessä kasuaa :D :LOL:

päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mie lyön siua halolla!!! |O |O |O |O

ei homejuusto oo pilaantunutta! ne on kuule ihan eri homeet jokka siellä kaapissa kytee.... mietis vähän mistä tuo sinihomejuusto on lähtösin...

"Homejuusto on pehmeä juusto, jonka kypsytys tapahtuu Penicillium-suvun pensselihomeiden avulla. Oikein säilytetyssä homejuustossa viljelty homekanta on niin vahva, etteivät muut, haitalliset homeet siinä menesty. "

eli ei oo sitä samaa hometta mitä siun edamissa tai hk:n sinisessä kasuaa :D :LOL:
ensikskin , mä en syö hookoon blöötä , se on pahaa , toiseks mä en syö edamia vaan joskus harvoin salaneuvosta :D :p
ja home on hometta kasvaa se missä vaan :headwall: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
ootteko tehny sinihomejuustopipareita kertaakaan :p
Eli piparitaikina kaulitaan isoksi levyksi, siihen päälle ne juustomurut ja kääritään kääretortun tapaan, sit leikataan noin 1 cm kiekkoja pellille makaamaan ja paistetaan kuten piparit :p
tulee aika hiton hyviä niinkin B)
Miehen kiusaksi ja omaksi iloksi niitä välillä tehtävä :p
Voi kääk. Kuulostaa mielettömältä. Pakko testata.

poikia3
Ei helkkari, meillä on viime talvelta kaapissa glögitölkki, kaupan pipareita ja homejuustoakin löytyy jääkaapista. Arvatkaa vaan iskikö himo, ja tähän aikaan!

Kiitti vaan ;-D

Yhteistyössä