Ei tää nyt tämmöistäkään voi olla :(!! (töihin menosta ja jaksamisesta lapsen kanssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen nyt mennyt hoitovapaalta töihin ja ihan oikeasti, EI TÄMÄ TÄMMÖISTÄ VOI OLLA!! :(

Aamulla herään puoli kuudelta, olen kahdeksan tuntia töissä ja töissä jo väsyttää, joka paikkaan koskee, kun niin paljon väsyttää. Kotiin tultuani on PAKKO mennä nukkumaan.

Nukun kolmen tunnin päiväunet, uni maittaa silti jo viimeistään kymmeneltä illalla uudestaan ja menen, jollen viimeistään lapsen kanssa yhtä aikaa, niin hyvin pian en jälkeen, nukkumaan. Nukun yön ja aamulla taas herätys ja töihin.

Työni on fyysisesti raskasta; kävelyä ja kulkemista koko päivä, nostelua ja siirtelyä aika usein. Jos istun alas työpäiväni aikana, väsymys tulee armottomana. Kun pysyn liikkeessä väsymys pysyy melko hyvin taka-alalla.

MITEN IHMEESSÄ selviän miehen iltavuoroviikosta ja näinollen lapsen kanssa olosta nuo illat? :O Kun kuukahdan pystyyn! :ashamed:. Ennen kuopusta olin samassa työssä ja silloinkin väsynyt, mutta sain sentään iltaisin nukkua töistä tultua.

Veri tsekattu, on yli 140, eli siitä ei ainakaan väsymys johdu...

Miten TE MUUT jaksatte työpäivän jälkeen vielä lapsen kanssa? Minua väsyttää jo pelkkä ajatuskin tulevasta ihan pirusti...:(

Ei kuulosta normaalilta, kun kuitenkin nukut kunnon yöunet

Raskaana?
Onko paljon ylipainoa?

Tai sitten vaan huono kunto, jos et kotona ollessa tehnyt mitään fyysistä treeniä :)

Minkä ikäinen sun lapsi on? Mä menin takaisin kouluun kun lapsi oli vähän reippaan 1,5 vuotta. Väsyin aluksi jo siihen kun piti se 8 tuntia istua ja kuunnella, tosin ajomatka oli yhteen suuntaan vielä tunnin verran lisäksi. Lapsi oli ja on edelleen erittäin huono nukkumaan, joten olin ihan zombie ensimmäisen puoli vuotta kunnes totuin.

Eli kai siihen sitten tottuu. :D

Voisiko tämä toisaan johtua siitä, että olen vasta aloittanut? Aivan kuitti olen, kun ovesta kotiin sisälle pääsen. Ruuan jälkeen on PAKKO mennä nukkumaan ja ei todellakaan riitä mitkään vartin tirsat. Töissäkin jos istun, tekee mieli ummistaa silmät ja vaan nukkua :ashamed:.

Moikka.
Tuttua, tuttua vaikka työni ei fyysistä ollutkaan. Näin se on, aluksi monilla vaan on tooosi raskasta uusi tilanne. Helpottaa muutamasta viikosta puoleen vuoteen, sellaisella ajanjaksolla. Tsemppiä!

Aikansa ottaa kun tilanne normalisoituu..Sitten kun lapsi/lapset alkaa sairastamaan, ja pitää valvoa yöllä ja sit pahimmillaan vielä mennä sen jälkeen aamulla töihin niin avot..
Meillä alkoi tää "arki" syksyllä ja voin vaan todeta että huh huh.. Ollaan oltu niin paljon sairaana ja väliin olen joutunut hälyttämään mummuja hoitaan lapsia, ja sit tosiaan itse mennyt töihin ja pahimmillaan vielä itsekkin kipeänä, kun en ole kehdannut enää saikkua hakea : ( nytkin ollaan 5viikkoa sairastettu ensin molemmat lapset vesirokot ja sit nyt molemmilla perätysten korvatulehdus, ja lisäki olen itsekkin saanut lapsilta kaikki mahdolliset pöpöt ja tälläkin hetkellä TAAS sairaana.. OON NIIN VÄSYNYT TÄHÄN!!!

Yhteistyössä