Ei SUPISTUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 36

Vieras
Hei!
Onkohan normaalia, että rv 36 ei ole vielä ollut yhtään supistuksia? Ei sitten minkäänlaisia. Vauva on pää alaspäin ja kaikki ok, mutta en ole vielä koskaan tuntenut supistuksia. Toisilla on niitä jo rv 20...

Onko ""kohtalontovereita""?

Meidän vaavi on nyt kaksiviikkoinen ja syntyi reilusti yliaikaisena. Minulla ei myöskään ollut minkäänlaisia supistuksia kuin vasta muutamaa päivää ennen synnytystä. Eli ei se niin kummallista ole vaikka itse ihmettelin samaa.

Hei! olen nyt viikolla 37+5 ja ei ole kertaakaan supistellut sillain että sattuisi, ainoastaan mahan kovuutta ilmenny!!!
toivotavasti se ei tarkota sitä että se syntyy paljonkin ylilasketun:)

Varmasti on kohtalontovereita! Kyllähän sitä kuulee paljonkin niitä tarinoita ettei tiedä mikä supistus on vaikka synnytys on jo käynnistynyt. Turhaan huolehdit, jokainen raskaus on omansa. Ja vielä sulla on aikaa tuntea supistuksia.

Mulla alkoi pienet supistelut, pienikipuiset ja muutenkin vähän aikaa viipyvät vasta viimeisellä viikolla ennen LA:a ja vauva tuli silti ihan just LA:na. Niin, ne ensimmäiset kivuliaat (jotka varmuudella olivat supisteluja) alkoivat sitten noin 12 tuntia ennen vauvan syntymää. Ihan normaalia siis, ettei rv:lla 36 ole mitään ja ihan mukavaakin, niin ei tarvitse pelätä ja miettiä, onko vauva tulossa.

Yhteistyössä