supistuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saana

Vieras
Heippa pitkästä aikaa! Oon nyt rv 26+5 ja keskiviikosta lähtien on ollut supistuksia..kivuttomia ja epäsäännöllisiä. Vatsa menee vähäksi aikaa kovaksi ja varsinkin kun on tehnyt jotain, ei levossa. Muuten kaikki ok, vauva potkii kovasti, fundus-mitta rv 25+0 oli 20 cm, verenpaine ja virtsa ok. Seuraava neuvola on 20.6. Suppareita ei ole ennen ollut näin peräkkäisinä päivinä, viikko sitten taisin tuntea niitä eka kerran. Mitä mieltä olette, soitanko neuvolaan vai odotanko sitä 20.6. aikaa..? Supistuksia on vaan muutama päivässä. Laskettu aika on 12.9. Nimim. huolestunut ensisynnyttäjä ;)

Mulla oli nuorinta odottaessani samanlaisia suppareita samoilla viikoilla.Soitin sillon neuvolaan,terv.hoitaja sano et jos eivät lopu niin laittavat sairaslomalle.Mulla ne sit loppu aika pian sen jälkeen.

niin itse olen nyt 26+1 raskautta ja ajatusta sen verta että supistuksia oli viikko sitten ekan keran ja 3 päivänä peräkkäin ja useita kertoja päivässä jopa pari kertaa tuntui että apua, mikä toi oli...Kun ensikertalaienn olen niin sitä ajattelin että onko nämä ny niitä ""kuuluisia# supistuksia, maha kovaksi ja sama toiminta tapahtuu jos lenkkeilee liian rivakkaa ja askellus on hidastunut toden teolla tuolla lenkillä, mutta olenhan jo loppua kpohden menoillaan eli 2/3 osaa takana raskaudesta...
Niin soitin siis neuvolaan ja täti otti heti seuraavana päivänä ja kirjotettiin 1,5 viikkoa saikkua, olen lorvinut töissä ollut ja ottanut rauhallisesti kun oli parit vapaa päivät niin taas ei mitään mutta tuo lenkkeileminen liian kovalla temmolla saa aikaan suppareita ja rehkiminen töissä.
Ens viikolla on ultra ja neuvolan täti uhkas että siellä ne kyllä sut laittaa lepoon kun kuulevat... :9 ok, en leiki mutta kun tuntui toisena päivänä jo paremmalta...

Yhteistyössä