Kovia supistuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sondee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sondee

Jäsen
14.09.2015
117
1
18
30
Hamina
Joo, elikkäs mulla on nyt ollut tosi kovia supistuksia. On huonoa oloa, sellaista " kosteaa oloa " ja supistukset tuntuu alaselässä, reisissä, alavatsassa ja pientä nipistelyn tunnetta joka kohdassa vatsaa. Mitä tämä oikein on? Osaako kukaan auttaa? Ei kai tässä ala synnytys olla jo lähellä?
- Olen nyt rv 36+2. Pitäisikö tässä alkaa soittamaan äitiyspolille jos ne tarkastaisi että kaikki on ok? Minulla on kyllä ensi viikon torstaina (21. päivä) aika lääkärille. Tässä alkaa ihan paniikki iskemään :( vauva on kyllä liikkunut normaalisti ja hyvin.

Yksi supistus kestää sen ehkä parista minuutista viiteen minuuttiin. Joskus saattaa kestää 30 sekuntia. Supistusten väli on aika epäsäännöllinen, saattaa kestää minuutin tai enemmän. Voimakkaita supistuksia ollut nyt pari päivää jo

Eka synnytys kyseessä? Vaikee se tietysti on kenenkään sanoa,että milloin on oikea aika lähteä. Ja tietty sekin,että onko synnärille pitkä matka.. jos on ihan lähellä, niin melkein kuulostelisin oloa sinne asti kun alkaa tuntua sille,ettei pysty ja uskalla enää olla kotona.