Ei sitä visa electronia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Ei stä visa electronia oo pakko käyttää maksamisee jos se tuntuu vaikeelta, sitä voi käyttää ihan tavan automaattikorttina ja nostaa rahaa niinku enneki jos on siihe tottunu. Tai lapsilla ainaki sen saa iman maksuominaisuutta siis vaan automaatilla käytettäväks tarkoittettuna mallina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina ei ole rahaa pussissa eikä automaattia lähellä.Sen takia täytyy maksella pankkikortilla tai visa electronilla.

joo mut pointti mun jutussa oliki se kun tällä vaahdotaa tuon automaattikortin katoamisesta, et sitä electronii voi käyttää siis tavan automaatti korttina ja elmä jatkuu ihan entisellää.

ps mulla on ollu pankkikortti/luottokortti yhdistemlmä monta monta vuotta et en ees kaipaa mitää automaatti korttii taikka tuota visa electronii joka ei oo luottokortti, nää asiat jotenki epäselviä immeisille täällä.

Visa electronhan on niin helppo kun vaan voi olla :D
Jos ei oo rahaa pussissa, senki käyttää electronia, jos taas tarvii rahaa, niin menee automaatille.

En ymmärrä mikä häly tost electronista on tullu..

Muuten olis helppo kortti, mutta läheskään kaikki kaupat ei hyväksy sitä vielä, ja se EI TOIMI läheskään aina. Jos on ruuhkaa, niin online-varmistus ei toimi. Että käteistä saa aina olla mukana, jos visaelectronilla maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Muuten olis helppo kortti, mutta läheskään kaikki kaupat ei hyväksy sitä vielä, ja se EI TOIMI läheskään aina. Jos on ruuhkaa, niin online-varmistus ei toimi. Että käteistä saa aina olla mukana, jos visaelectronilla maksaa.

???
Mulla ollut visa electron kohta 6v ja aina on toiminut. Ja suurimmassa osassa kaupoissakin. Ei nyt ehkä jossain ihan pienes rihkamaliikkees..

Aivan siis se toimii tavan automaatti korttina ihan hyvin. Eikä ainakaan tällä paikkakunnalla oo montakaan paikaa jossa se ei kelpais maksuvälineenä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

???
Mulla ollut visa electron kohta 6v ja aina on toiminut. Ja suurimmassa osassa kaupoissakin. Ei nyt ehkä jossain ihan pienes rihkamaliikkees..

:laugh: Sä olet tainnut palstailla aika paljon? Mä vihaan rihkamaa ja rihkamakauppoja, eikä mua sais sinne raahaamallakaan. Tarkoitin boutique'eja.

Tää on myös totta. Jos yhteydet on ruuhkautuneet, niin varmistus ei silloin onnistu. Esim. suurimpien juhlapyhien aikaan käy näin. Jouluna jäi iso satsi tavaraa hihnalle kun varmistus ei onnistunut, että vastedes tiedän varautua rahalla em. tilanteissa.

jos kortti ei toimi jätän ostokset kauppaan ja meen muualle.

kun ei ole käteistä niin ei ole!

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

jos kortti ei toimi jätän ostokset kauppaan ja meen muualle.

kun ei ole käteistä niin ei ole!

Tämä on just ärsyttävää kun aina ei voi siihen luottaa että yhteydet toimisi.

Totta! Taannoin kukkakaupassa jono seisoi, kun edellä asioiva yritti maksaa electronilla mutta tuo varmistu jumitti. Ei ollut kivaa kys. henkilöllekään, joka lopulta joutui hakemaan käteistä automaatista. Mitä tekee kortilla, joka yllättäen ei toimikaan itsestä riippumattomasta syystä :o

Mullakin electron on, mutta unohtunut tuonne lompakon pohjalle....

Meilläkin automaatti melko kaukana (autolla pitäisi mennä) ja olen tottunut maksamaan kaupassa pankkikortilla kun aina ei ole sitä käteistä.
Olisi tyhmää kun olisit kassalla eikä hyväksyisikään sitä.Kai sitä täytyy alkaa pitään pussissa rahaa jos pankkikorttia ei enää vaihdeta muuhun kuin visa electroniin.Tavallista visaa en halua kun tykkään että raha menee suht nopeasti tililtä.

Yhteistyössä