EI SEKSIÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nosex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nosex

Vieras
Meillä ennen niin aktiivinen seksielämä on viimeisen n.4-5 kk:n aikana laimentunut täysin.Siinä missä ennen rakasteltiin joka päivä vähintään kerran,nyt on minulla halut nolla ja alkaen 4-5 kk:tta sitten.Silloin olin pari viikkoa etten edes halunnut mieheni koskettavan minua.Lopulta se lähti siitä ja aloimme harrastaa seksiä,mutta huomattavasti harvemmin enkä ollut asiasta liiemmin kiinnostunut.En ole koskaan saanut mieheni kanssa orgasmia eikä se häntä liiemmin kiinnosta.In-out ja spermat pitkin sääriä ja lakanaa.Ei innosta.Nyt en enää ole lainkaan kiinnostunut seksistä.Silloin harvoin kun kopeloi sängyssä itsepintaisesti olisin valmis vaikka antamaan turpiin,että jättäisi mut rauhaan.En pysty,en halua seksiä!!Minulla on masislääkitys mutta nämä vaivat alkoivat jo ennen tabuja.Ongelma on muodostumassa todella vaikeaksi enkä tiedä miten me selviydymme tästä...

Tuota, mitenhän kauan olette olleet yhdessä, ja mitä tapahtui tuolloin muutama kuukausi sitten, jolloin siis halusi äkillisesti nollaantuivat?

Miten muuten yleensä suhtaudut mieheesi? Tai jos kysyn suoraan, rakastatko häntä? En siis tarkoita seksuaalista vetoa, vaan ajatteleko hänestä lämpimästi, haluatko hänelle kaikkea hyvää? Onko hän sinulle tä'rkeä? Entä mitkä ovat hänen tunteensa ?
Sinua kohtaan?

Entä tunnetko seksuaalista halua tai vetoa muihin miehiin, eli kohdistuuko haluttomuutesi vain mieheesi vai onko koko seksuaaliviettisi kadonnut?

Mikä on pahan olosi perimäinen syy? Sekö, että sinulta itseltäsi puuttu seksuaalinen nautinto, vai sekö, että miehesi kärsii nykytilanteesta, vai molemmat?

Jos haluttomuutesi syy on jokin Sinun ja miehesi välinen syvä kriisi, niin se voi tietenkin häipyä tuon alkusyynä olleen kriisin tultua käsitellyksi. Jos taas haluttomuutesi on se teidän suhteenne kriisi, niin neuvot taitavat rajoittua kolmeen mahdollisuuteen: 1) Koettakaa sopeutua, 2) Koettakaa korjata tilanne (en juuri usko terapeutteihin, mutta mikä estää yrittämästä) 3) Erotkaa, jos yhteisellämä käy mahdottomaksi.

Miten oletkin rakastellut aikaisemmin joka päivä vähintään kerran ja et ole itse saanut lainkaan orgasmia. En ymmärrä sitä. Onko sitä kautta ehkä tullut inho seksiä kohtaan?

Rakastelu on antamista ja saamista. Ei se saisi mennä siihen että toinen nauttii ja toinen inhoaa. Ei tule mitään sillä tiellä pitemmän päälle.

Miesnäkökulman vastaus ja siinä olevat kysymykset on todella hyviä ja tärkeitä mietittäviä.

Mieti asioita nosex ja keskustelkaa...... Sieltä löytyy ratkaisu ongelmiin.

Naimisissa kohta 3 vuotta.Rakastanko häntä?Tiedän,että hän on minulle tärkeä ja hän rakastaa minua syvästi.Hän on uskollinen,kiltti ja hyvä mies.Olen ehdottanut hänelle useampaan kertaan koe-ajaksi erilleen muuttoa,mutta hän onnistuu aina puhumaan ajatukseni ympäri ja ehkä hyvä niin.En tiedä mitä haluan?Olen tottunut häneen.Koko perheeni on oppinut pitämään hänestä.Todella vaikeaa..Oikeastaan tällä hetkellä hän on aika yhdentekevä minulle.Mutta toisaalta rakastan olla hänen sylissään halittavana,vauvaleperrryksen voisi tosin lopettaa mutta se osoittaa sillä rakkauttaan,joten ei paha.Lapsia meillä ei ole eikä tule.En halua.Tykkään hänestä ihmisenä,haluaisin että oltaisiin ystäviä mutta jotenkin on semmoinen fiilis,etten mä pysty olemaan kenenkään vaimo.Mutta ehkä totun tähän vuosien myötä.Ja eikä se yksinolo ole enää yhdessäolon oppimisen jälkeen mitään herkkua.

Ennen kiihotuin katsellessani ns.aikuiskanavia aina itseni tyydyttämiseen asti (mies ei perusta niistä)mutta nyt jos katson sitä,olen täysin tunteeton,mitään en tunne.Ehkä inhoa korkeintaan.

Muut miehet?Eipä kummemmin innosta.Samanlaisia kaikki alhaalta.Eli en innostu enkä fantasioi,pikemmin pyrin välttelemään miesten seuraa.

Pahan oloni perimmäinen syy?Hmm,olen tuota miettinyt todella paljon.Ei ole auennut.Olen vierittänyt syyn masennuslääkkeideni niskaan,mutta niin..se alkoi ennen sitä.Se,etten itse saa aktista mitään.Siis orgasmia.Miten sellaista voi vaatia/odottaa,mitä ei ole koskaan saanutkaan eli orkkua?Mulle riitti se läheisyys,kiihko.Ennen tein hänelle kaiken miellyyttäkseni häntä,otin suihin mutta hän ei ikinä tehnyt samoin minulle.Se katkeroitti.Ihan kuin olisin ollut olemassa vain häntä seksuaalisesti tyydyttääkseni,vain reikä eikä minun tarpeilla ollut ainakaan liiemmin väliä.No,tuo muutama kuukausi sitten episodin aikana olimme erään tutun luona.Olimme rakastelemassa kun kesken kaiken mulla vaan jotenkin napsahti päässä ja kaikki mun tunteet meni off.Aina samaa.Eikä taaskaan minulle mitään.En ajatellut noin,mä en ajatellut mitään.Mä vaan lakkasin tuntemasta enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja miestäni kohtaan.Lopulta suorastaan vihasin hänen kosketustaan.En tiedä vieläkään miksi se alkoi tuolloin mutta siitä lähtien minun seksihaluni palasi toosi laimentuneena.Nykyisin en halua yhtään seksiä.

Olin ollut selibaatissa useamman vuoden(eikä takana ennen selibaattia kuin yhden yön suhteita muutamia) eikä seksin tuntemukseni siis ole koskaan ollut mahtava.Hän oli mies,todella mies,rakastin rakastella hänen kanssaan,se tuntui upealta.Tosin aina hän suoritti seksin vain itseään ajatellen.En osannut pyytää mitään ennen kuin kuukausia myöhemmin.Yritti mutta lipsui takaisin omiin juttuihinsa.Mutta miten jaksoin rakastella hänen kanssaan kyltymättä joka päivä,useammankin kerran per päivä?En tiedä,olen aina tykännyt seksistä.Se oli seksikästä,hän oli seksikäs...rakastin koko tilannetta!!Hänen erilaista miehen vartaloaan omaa naisen vartalooni verrattuna.Kaipasin ehkä vähän rajumpaa seksiä aika pitkään,kerroin hänelle siitä mutta hän nyt ei innostunut siitä.
Nykyään se olisi peiton alla,pimeässä ja olen sanonut että vihaan,VIHAAN sitä!Telkkua töllöttää jonnekin aamukahteen asti ja sitten tulee päälle kuin yleinen syyttäjä kun olen sikiunessa.Haluttaako minua?No ei takuulla!!

Niin,rakastaminen on antamista ja saamista kuulemma.Mies on valmis (itse sanonut)muuttumaan,minua ei kiinnosta.minulle riittää ainakin toistaiseksi tämä tilanne tällaisenaan.Mutta ei ole reilua häntäkään kohtaan jatkaa tätä loputtomiin.Jos erotaan,meidän molempien sydän tulee murtumaan ja perheet hajoavat.En usko,että näkisin miestäni enää ikinä.Eli tunteita siis sittenkin löytyy.Voi Luoja haluan pelastaa liittomme!!!Mutta miten?

Hyvä kuvaus tilanteestasi, eikä harvinainen ollenkaan. Parisuhteeseen kuuluu seksi yhtenä osana, tosin jotkut jättävät sen poiskin yhteisestä sopimuksesta. Ongelmaa tulee, jos toinen haluaa ja toinen ei. Kumman ehdoilla silloin mennään? Jos (yleensä) nainen ei halua haluta, silloin ei tarvitsekaan miestä miellyttäkkseen. Näistä asioista kyllä kannattaa puhua puolison kanssa avoimesti ja mielellään maltillisessa mielentilassa. Seksi-alueen asiat, jos mitkä, haavoittavat syvästi huonosti hoidettuina.
Ymmärsin kirjoituksestasi, että olet joskus pitänyt seksistä okein kovastikin, mikä on hyvä merkki. Tämä tilanne voi tulla vielä takaisinkin.
Monet masennuslääkkeet vievät halua pois ja tekevät orgasmikyvyttömyyttä. Jos sinulla on ollut haluttomutta jo ennen lääkitystä ,niin sehän voi johtua perussairaudesta eli masennuksesta. Uskon, että ajan kanssa tilanne korjaantuu. ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja, mikäli asianne ovat muuten kunnossa. Mieheltäsi toivon sinulle malttia ja ymmärrystä: sinä tarvitset aikaa omaan toipumiseesi ja omien asioittesi korjaamiseen, ei mihen milellyttämiseen. Vahvistakaa tällä hetkellä liitosanne niitä asioita, jotka ovat hyvin, jääköön seksipuoli odottamaan omaa aikaansa.

Pauliina

Jospa antaisit miehellesi luvan tyydyttää seksuaaliset tarpaansa jonkun muun kanssa? Liittonne ei tarvitsisi loppua eikä sinun tarvitsisi harrastaa inhoamaasi seksiä. Onhan miehelläsi oikeus siihen, eikö?

Pauliina,kiitos auttavasta vastauksestasi.Laitoit minut miettimään.Mies kyllä tukee upeasti masikseni kanssa.Niinpä,ehkä masikseni alkoi juuri hetkellä jonka muistan.Hyvin todennäköistä.

Kiitos asiallisista ja rakentavista kommenteistanne.Arvostan niitä.

En ollenkaan ihmettele, jos sinulle on iskenyt masennus. Jos miehesi on tuollainen itsepäinen taulapää, (anteeksi vertaus), niin ihmekös tuo, jos sinut halusi lopahtivat. Vähemmästäkin sitä alkaa v...tuttamaan, jos ei itselle tule mitään nautintoa, saati toinen ei suostu sitä antamaan. Miehesi on taulapää ihan siitä syystä, ettei tajua sitä tosiseikkaa, että naisen tyydyttäminen on hyvän seksin elinehto. Jo naista ei huomioida, eikä pystytä hänelle tuottamaan hänen ansaitsemaansa nautintoa, niin seksi kuolee sata varmasti. Jatkossa voitkin sanoa miehellesi, että ensin tyydytetään sinut, tai ainakin aloitetaan suuseksillä ja luvan naimiselle tulee vasta, kun annat siihen luvan. Jos ei miehelläsi ole halua tai kykyä, niin sitä harjoitellaan niin kauan, kun homma alkaa sujua ja sinulle herää haluja. Niin kauan miehesi olkoon ilman pillua. Eikähän tuokin taulapää opi, kun on pakko.

Hm,mieheni ei taatusti suuseksiin ryhdy.Hänelle oraaliseksi merkitsee minun sisäreiteni nopeaa nuolaisua (n.2 sek) ja minun siitä palkkioksi imettävä häntä niin kauan,että hän tulee.Hieman nauratti tuo sinun antamasi neuvo,että ellei nuole minua niin ei seksiä tule.Mutta hyviä pointteja oli,mm.nainenkin on pidettävä tyytyväisenä.Tosin olen lopettanut sen,samoin kuin koko seksin.Tiedän,ettei ole petturi luonteeltaan enkä halua hänen siihen liioin alkavankaan,joten jonkinlainehan keskitie tähän olisi löydettävä.Todella kurja tilanne kaikille osapuille.

Tuli paha olo kun luin viestejäsi. Miehesi on käyttäytynyt tosi inhottavasti. Ja tuo on lievästi sanottu.

Miehesi on muututtava. Huomattavasti helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei muutu, niin noinko jatkat lopun elämää. En ihmettele sinun katkeruutta.

Teillä ei ole lapsia joten on helpompi katsoa tulevaan. Jos vaikka asuisitte hetken erillään ja mies ehkä viisastuisi sinä aikana.
Sanot että hän osoittaa vauvanleperryksellä sinua kohtaan tunteitaan. Jos hän haluaakin lapsia, eikä sano sitä???

Tykkäät olla hänen sylissään halittavana. Eli tunteita teillä tuntuu olevan toisiinne. Vaikea on siksi ymmärtää hänen käytöstään seksissä.

Kyllä meillä hellyyttä on,halimista,yöllä nukutaan sylikkäin välillä.Mutta tappelut ovat lisääntyneet ja ehkä minä aikaansaan ne koska en siedä enää mitä tahansa kuten avioliiton alussa.Enkä ole hiljainen hissukka (enää) vaan tosi luonteeni,sisukas suomiakka,on valloillaan silloin.Tunnen itseni riittämättömäksi ja jollain kierolla tavalla yritän karkoittaa sekä hänet että mietin vakavasti häätäväni myös toisen hyvin läheisen sukulaisen pois elämästäni.Aloittavani kokonaan puhtaalta pöydältä.Tiedän kuitenkin,etten sitä tee.

En voi sanoa,että mieheni olisi kaikkivaltaisesti käyttäynyt huonosti minua kohtaan.Itse asiassa todella hyvä,rakas mies kaikin tavoin ja tekee 13 tuntisia päiviä neljästi viikossa.Kiltti,tylsä,komea minun silmissäni (hoikkana muidenkin ;) .Ainoa iso miinus ja se suurin syy lähestulkoon suhtemme kariutumiseen on seksi.Ennen minua harrastanut joitain irtosuhteita ja yksi vakavampi juttu,missä nainen ei ole opettanut naisista,orgasmista tams.yhtään mitään vaikka ollut TODELLA kokenut nainen sänkyhommissa.Osannut kuulemma kaikki keinot ja kikat,omannut seksilelukomeron ymv.Miksei sitten opettanut miehelleni edes alkeita naisen tyydyttämisestä!!??

Mieheni on muututtava.Se on totta.Näin en jatka enää kauan.Valitettavasti en osannut muotoilla asiaa niin herkästi (alku meni hyvin) kuin halusin,joten perusasia oli että ellet halua oppia seksistä kanssani ja etenkin ellet halua oppia oraaliseksiä tekemään myös minulle,niin periaatteessa meidän liitto on ohi.Sanoin myös (tuntui koko ajan hirmu pahalta),etten ollut koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan.Selitin hänen seksuaalikäytöksensä mokia rauhallisesti.Mies oli lupasi ja vannoi muuttuvansa.Katsotaan nyt.Mulla alkoi sopivasti menkat,joten niiden aikana saa mietiskellä vakavasti asioita.Ja kuinka tärkeä ihminen minä hänelle loppujen lopuksi olen.

Niin vielä sen verran lisäisin kirjoitukseeni,että puhuttuani seksitilanteestani ja kuinka en aio siihen enää suostua vain häntä miellyyttäkseni ensimmäiset sanat olivat"Entäs mä?" Teki mieli tirvaista turpaan vaikka kaippa se ihan asiallinen kysymys oli.Tuli vain mieleen,että mulla on aina ollut hänen terveytensä ja seksuaalisuutensa ensi sijalla eikä olisi vakavan keskustelun jälkeen tullut mieleenikään vinistä"Entäs mä?" Suututtaa vieläkin.Aina vain hän,hän ja hänen tarpeensa.Ehdotin masturbaatiota.

"Entäs mä?" Olipa siinä kysymys, todennäköisesti hän kysyi sen vähän huomaamattaan. Nyt miehesi tietää sinun tilanteen ja sanoit myös ettet ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Oliko se miehelle yllätys?

Onhan miehellä kaksi kättä, käyttäköön niitä välillä, ei sitä aina tarvitse toiselta vaatia.
Tuntuu olevan miehesi seksintarve liiallista. Vai onko hän niin tottunut siihen että seksiä on usein ja ajattelee että niin on oltavakin, että niin kuuluu elää.

Kun teillä on myös hellyyttä ja sylikkäin oloa niin se on hyvä pohja kaikelle. Jos ei sitä olisi teidän välillä niin olis huomattavasti vaikeampi odottaa hänen muuttuvan.
Toivon että miehesi nyt miettisi mielessään, kun olet sanonut kuinka asiat on.

Itse olet muuttunut ja pidät nyt puoliasi. Olet vähän sotajalalla koko maailmaa vastaan kun olet saanut niin tarpeekses seksistä.
Sain käsityksen että et ole koskaan saanut orkkua. Sinun on itse hiljalleen ja vähän kerrallaan opeteltava se niin sinulle tulee myönteisempi suhtautuminen seksiin. Enkä yhtään ihmettele miksi tällä hetkellä sinua inhottaa kaikki seksiin viittaava.

Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, ei luovuttaa vielä. Moni nainen toivoo mieheltään sylikkäin ja lähellä oloa, muttei koskaan saa. Teillä toimii se, joten siinä on minun mielestä se minkä kautta ongelmat ratkeaa vähitellen.
Kunhan vain miehesi hillitsis nyt itsensä ja tilanne rauhoittuisi ensin.

Tähän saakka meillä on ollut seksiä päivittäin,joskus 2-3 kertaa per päivä toi muutama vuosi.Siis tuohon mun "heräämiseeni" saakka,joka olisi tosiaan voinut olla Pauliinan kirjoituksen mukaan alkava masennus.Ja siitä se onkin mennyt nollaan.Olin hirmuisen aktiivinen,aktiivisempi jopa kuin mieheni jos mahdollista.Vaikken saanut orgasmia,se tuntui hyvältä.Hän tuntui hyvältä,tosimieheltä..ai,kun muistelenkin sitä tunnetta niin tulee hyvä,lämmin olo.
Eli seksiä oli AINA tarjolla.Joskus ehkä halusin liiankin usein :) Vasta nyt tuo muutama kuukausi taapäin aina tähän hetkeen minun seksuaaliset arvoni ovat muuttuneet täysin!!Tunnen olevani aivan yhtä arvokas kuin hänkin saamaan hekumallisen kohtelun ja orgasmin!Minä olen hyvä ihminen hänelle.Nyt jukolauta jos ei ala arvostamaan minua niin se on tosi edessä.Loppu nimittäin häämöttää jo tunnepuolellakin.Se minua niin huolestuttaa.Olen tapellut liittomme puolesta,omien oikeuksieni puolesta..En usko naisen voivan miestä muuttaa.Jokainen muuttuu vain omasta halustaan.

Vaikuttaa siltä että sulla on hyvin ällöttävä äijä partneri.

Ei ihme ettei sua enää haluta eikä huvita paneskella tommosen ällön kanssa ihan kaniinin käytöstä tolla tyypillä! yok! ei ihme että oot kyllästynyt tommoseen ällöön

ei kukaan nainen tommosta jaksa jyssää tommosen ällön kanssa byök!

Kiitos rakentavasta paalutteestanne,arvon sen ansaitsevat kyllä tunnette itsenne :)
Mukaan mahtuu aina pari sekopäätä,mutta se sallittakoon heille,henkisesti vajaakasvuisille.

Yhteistyössä